zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Oeh KK: dus deze maand is het echt spannend!? Ik ga heel hard voor je duimen. Wanneer moet je precies ongesteld worden?

@ Ukkie: leuk verhaal van je vakantie. En idd jammer van de auto, maar wel een verstandige beslissing.

@ Koe: ben ook wel benieuwd naar je kamertje! vertel vertel!

Ik moet eigenlijk richting werk vertrekken, maar heb al zoveel overuren gemaakt deze week, dat ik echt geen zin meer heb. Jammer, dat ik daar niet zo veel in de willen heb he.

Dus ga mezelf nu maar een schop onder mijn kont geven en gaan...
@yamuna, snap wel wat je bedoelt en tis idd lastig uit je vingers te krijgen om te tikken wat je bedoelt als je ergeen intonaties bij kan schrijven.

ben er ook wat minder, heb er simpelweg de fut niet voor om alle topics waar ik bij schrijf helemaal up to date te houden.

Moet ook zeggen dat ik lastig vindt om mijn zwnagerschaps perikelen te delen terwijl andere keer op keer weer een droom in digglen zien vallen. En op het moment gaat het even niet zo heel erg jofel, veel last van m'n rug, harde buiken, veel werken en ben weer enorm moe aan het zijn. Tis dat ik vanavond tot 23.00 moet werken en daardoor redelijk laat in m'n bed lig, maar normaal gepsroken lig ik er toch wel rond 21.00 in. moet nu ook richting werk en wederom een dag om mezelf doorheen te slepen........
de babykamer........ we krijgen witte meubeltjes en aqua blauwe vloerbedekking!! verder de aankleding ook aqua blauw.. en omdat het een meisje word wil ik er wat roze dingetjes bij kopen, maar goed dat kan pas op de babykamer als de kleine meid is geboren omdat {bijna} niemand weet dat het een meiske word....

ga ff lekker buiten zitten genieten van de zon!
knap hoor koe dat je dat voor je kunt houden!

hebben jullie al wat namen?

het is ook vervelend om te lezen dat iedereen zwanger wordt en als jij dan weer ongesteld wordt., aan de andere kant, dat hoort bij het leven., het is nou eenmaal zo dat sommige vrouwen gewoon wat langere tijd nodig hebben om zwanger te worden. helaas maar waar.

het is wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben.

en het is toch leuk om met elkaar te praten, we hebben hier allemaal de wens...

mm ik was vandaag lekker vrij, heb effe gewinkelt met een vriendin.

moet nu boodschappen doen, schoonmaken, strijken pffff'

fijne avond alvast iedereen
Klinkt leuk je babykamer! Ik vind blauw een mooie kleur voor een Baby. Jongen of meisje. Hoewel ik ook heel blij wordt van roze ;)

Ik vind het trouwens helemaal niet vervelend om over de zwangeschapsdingen te lezen. Juist niet! Ik ben hier om juist die verhalen te horen. Vind het geweldig om ook met jullie mee te mogen leven.

Maar bij mij speelt de wens op dit moment ook niet zo een grote rol, misschien ligt er daar ook wel aan.

Verder kan ik me de mening Yam wel voorstellen. Vooral omdat zij zo een lang traject heeft moeten doorlopen.

En ik houd vooral van ontnuchterende opmerkingen van anderen. Soms denk ik voor mezelf ook: joh, relax. Het komt wel. En zo niet, dan kijken we dan wel verder...

Al moet ik zeggen dat ik, nu in mijn ongesteldheid, wel wat negatiever ben. (over alles trouwens....behalve over chocola ;))
t zijn de hormonen aapje ...
kut hormonen!

Zit vandaag echt alles en iedereen af te zeiken. Mijn kerel heeft al een helm opgezet ;)
@Yamuna: ik begrijp je punt

@KK: das een rare situatie zo met je oma, sterkte! En waarom je als zwangere er niet in mag: dan wordt de baby misselijk…

Enne, mijn duimen draaien overuren voor je.

@LolaM en Aapje: balen zeg!

Zal de komende dagen hier niet veel zijn, want een lang weekend weg.

By the way: ik ging van de week op kraamvisite bij een vriendin, toen voelde ik me wel even sip. Zag ik haar met haar kindje en toen dacht ik “dat wil ik ook”…

Maar ja, we sexen ook niet veel de laatste tijd, of eigenlijk heel weinig, dus tja, dan gaat het sowieso niet…Deze maand gaan we echt even flink ons best doen.

Tot eind volgende week!
GVD @#$%%^^&&&@@

over sacherijnig en afzeiken gesproken

ik ben net ongesteld geworden

kutzooi
he? nu al??? Dat zou toch pas volgende week moeten? Kan dat wel?

Ah wat enorm kut!!!
grrr ja moest eigenlijk volgende week woensdag ongesteld worden

maar bloed is bloed toch...en het komt toch echt uit het juiste gaatje hihi.

nou ja volhouden, volgende maand beter!
ja maar ja maar ja maar...

dat is wel heel vroeg. Kan het geen inestelingsbloeding zijn?

Ik ben gewoon zo hard voor je aan duimen, omdat ik weet hoe graag je het wil (vandaar dit wanhopige hoop-bericht.)
en anders idd: volgende maand is weer een kans. Probeer de moed erin te houden meid!
nee hoor ben gewoon ongesteld,

ik ben net een uur bezig geweest met een schema te maken,

wanneer ik ovuleerde en wanneer mijn vriend thuis was, of wanneer we het op het goede moment deden,

dat is tot nu toe maar 4 keer geweest. van de 9 maanden dat we nu bezig zijn, heeft mijn eitje of zijn zaad het helaas niet gered.

ben nu toch wel een beetje opgelucht omdat 4 keer natuurlijk niks is eigenlijk... (heb gelezen dat er ook maar 15 procent kans is per keer).

heb ook uitgerekend dat de eerste dag dat ik ongesteld ben, en mijn ovulatie zit steeds 14 tot 17 dagen.

dus vanaf nu over 13 dagen moet ik verplicht sex hebben haha.

over wanhopig gesproken....
en als ik dan dat soort dingen lees, ben ik blij dat het me bespaard is gebleven, want ik was echt mega super chagrijnig geworden en een hel voor m'n omgeving. (dus eigenlij is het m'n omgeving bespaard gebleven) Lief is iets minder blij want had zich erg verheugd op veel prijs neuken, maar helaas (voor hem dan) was het bij het eerste schot raak. Nu is er eigenlijk helemaal geen sex, ben steeds aan het kloten met wel/ niet blaasontsteking, schimmels (jeuj) en zeer extreme overgevoeligheid van tepels borsten en onderste regionen zeg maar. Dus zo leuk is zwanger zijn helemaal niet! ! maar de schopjes en trappeltjes maken toch wel weer veel goed.

ach en verder ben ik het zwanger zijn op het moment wel weer beu. Heb Lief ook al meerdere keren gevragd het even over te nemen zodat ik even lekker een roseetje kan drinken of gewoon lekker met vriendinnetjes op stap, zonder dat het kilometers energie kost en ik daarna 4 dagen moet opladen.

helaas werkt dat zo niet.

@Koe klinkt leuk die kamer.....maar denk je niet dat iedreen gaat denken en vrgen of jullie een zoontje krijgen? (en is het al gelukt met de naam met een Y?)

en gezellig hier hoor met al die ongestelde chagrijnige mutsies......lopen jullie nu bijna gelijk op? (hoor je wel vaker toch wanneer vrouwen voor een langere periode ,met elkaar omgaan dat hun menstruatie zich op elkaar afstemt?)-> is natuurlijk ff een flauwigheidje van mijn kant.

verder niks nuttigs te melden. veel gewerkt en veel last van harde buiken en een kleine die hel erg hard aan het schoppen is. alles bijelkaar voelt dat niet fijn. maar ga nu lekker slapen komen we beiden weer tot rust.
haha, ja KK en ik hebben ons al helemaal op elkaar aangepast! Dus volgende maand zijn wij beide zwanger. Dan weten jullie dat alvast ;)

Wel balen dat je zoveel last hebt Ringel. En natuurlijk ook voor je man balen, dat hij niet vaker mocht 'prijs-neuken' Heb je al de hele tijd zoveel last? Hoeveel weken ben je nu eigenlijk?

Ik ga weer verder met werken, heb mijn eerst chocolade-reep al weer naar binnen gewerkt Dus de dag kan beginnen! hihi...
djiez ringelding get yourself together !!!
of dat idd!
mmm chocolade goed idee.

mijn vriend is gelukkig volgende maand wel thuis wanneer ik mijn ovulatie heb, dus blijf maar duimen voor mij, goed?

ringel succes met je zwangerschap!
Lief is iets minder blij want had zich erg verheugd op veel prijs neuken, maar helaas (voor hem dan) na 2,5 jaar neuken en zo'n 400 schoten nog steeds niet raak. Nu is er eigenlijk helemaal geen sex, ben steeds aan het kloten met die hormonen spuiten en na die punctie mag je 24 uur niet. Bovendien had ik ook niet zo'n zin nadat de arts met een gaasje mijn hele vaginawand droog had gedept. Dus zo leuk is niet-zwanger zijn helemaal niet! ! En het gemis van de trappeltjes in je buik maakt het ook al niet leuker.

ach en verder ben ik het niet zwanger zijn op het moment wel weer beu. Heb Lief ook al meerdere keren gevragd om het hormonen spuiten even over te nemen zodat ik even lekker een roseetje kan drinken of gewoon lekker met vriendinnetjes op stap, zonder dat het kilometers energie kost en ik daarna 4 dagen moet opladen en er rekening mee moet houden dat ik 's ochtends om 7 uur moet opstaan om hormonen te spuiten.

helaas werkt dat zo niet.

verder niks nuttigs te melden. veel gewerkt en veel last van spanning omdat we zaterdag horen of ons embryootje wel goed heeft gedeeld en teruggeplaatst kan worden. alles bijelkaar voelt dat niet fijn. maar ga nu lekker slapen komen we beiden weer tot rust.

Sorry Ringelding, het is niet mijn gewoonte om op deze manier in te breken op andere topics en je bent vast een leuk mens, maar misschien dat bovenstaande een reality check voor je kan zijn. Ik hoop voor je dat het je lukt meer te genieten van deze zwangerschap. Dat zou het voor jezelf misschien ook lichter maken.

Voor de andere meiden hoop ik ook dat ze snel zwanger mogen zijn en dat ze daar heel erg van gaan genieten!

Liefs Sophy
sophy
okee ik heb het geprobeert...

ik wilde een blokje gaan lopen om mijn tact weer boven te doen drijven.

helaas ging dat niet.

Dus maar even met de rolstoel een blokje om geweest.

Ringelding piep niet zo.

Het is een zegen dat je bij godsgratie direct zwanger werd.

het is prachtig dat je negen maanden lang zwanger mag zijn van dit kind.

Dat het schopt is goed, dat het hard schopt is nog beter vol van levenskracht !

roseetjes en stappen met vriendinnen kan je je leven lang nog doen. deze negen maanden laat jou lichaam dit kind groeien. dat is heerlijk !

Ik zou mijn buik ook wel eens even af willen staan aan yamman. zodat hij óók kan voelen hoe magisch het voelt om ons kind te mogen dragen.

De laatste keer sex was geloof ik in week 13, ik zit nu in week 25. door de bekkeninstabiliteit is het niet mogelijk om sex te hebben. al weken drijf ik bijna uit mijn rolstoel van de zin... jammer joh!

(hormonen!! )

Mijn buurvrouw van bijna 70 kwam van de week met de rollator vragen of ze nog boodschappen voor me moet meenemen ....

Nadat ik haar man eerder die ochtend had gevraagd of hij alstjeblieft mijn grijze bak aan de weg wilde zetten omdat ik t zelf niet kon.

Al ruim tien weken ben ik aan huis gebonden. Vaak heb ik de rolstoel nodig om van bank naar toilet te komen.

kan je zeggen dat het geen feest is om zoveel tijd in een rolstoel te moeten zitten, (met je aambeien, ja die krijg je ook nog schat !) en een candida infectie. en dan zullen we nog niet beginnen over het fenomeen maagzuur

Nog steeds krijg ik t welgemeend uit mijn strot geperst dat ik echt geniet van mijn zwangerschap.

en natuurlijk is niet altijd alles leuk.

Maar het alles overheersende gevoel van dat prachtige minimensje dat groeit in mij .... dat overstijgt alles.

negen maanden lang in mij, negen maanden lang helemaal van mij. daarna moet ik m delen.... maar tot nog toe zijn we samen een. Dat is het mooiste wat er is.

Een glimlach op mijn gezicht als hij me 's nachts weer eens wakker geschopt heeft ... zo vol leven, zo krachtig

machtig mooi, zo lang op gewacht, op gehoopt om gesmeekt ik vind t prachtig !

Ringelding ik hoop voor jou dat je spoedig mag inzien de rijkdom die je bij je draagt , die roseetjes en je vriendinnen wachten wel .... nine months of magic ! enjoy !!!

Ok Yam, nou moet ik gewoon huilen.

Je bent echt een topwijf! En wat een prachtige baby.
wat prachtig omschreven Yam,ik weet dat je beter niet bij ons groepje kan horen, maar ik ben zooooooo blij dat jullie mijn forum vriendinnetjes zijn.

TOPWIJVEN love u

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven