Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
...
Een hele fijne goedemorgen allemaal!

Hoe is het met iedereen?

@ Romi: Dat draaierige lijkt me inderdaad heel eng, als het langer door gaat zou ik toch even langs de dokter gaan. Mara misschien ben je wel zwanger? Ik duim in ieder geval!

@ Lisa en JL: Veel plezier in de vruchtbare dagen;-)

@ T&G: Het zal toch wel goed zijn met de echo? Of heb je er slechtere ervaringen mee?

Vandaag nog 1 weekje pil slikken en dan ben ik er ook vanaf!
He, he, ik ga ook positief testen, deze maand. hihi.

Manlief vroeg gisteren of we een kindje gingen maken.Maar ik was echt te moe om zo'n belangrijk werkstuk te maken. Heerlijk gaan slapen.

Vanavond op kraamvisite bij vrienden. Echt heel benieuwd. Zo leuk om die kleine kindjes in je armen te hebben.
...
@ Lisa: Heeeeeel veel plezier! En bedankt voor de succes wensen...jij dus OOK HEEL ERG veel succes! laten we hopen dat het allemaal raak is deze maand haha!

En roze heeft gewerkt hoor

@ Romi: Spannend nu dus....afwachten is het aller vervelendste als je het mij vraagt. Nou ja, nog 12 daagjes...aftellen dus!
Hé allemaal,

hier weinig te melden, behalve dat ik weer bijna aan het einde van mijn pilstrip ben en volgende week gewoon weer een volgende pak... Wel komt ons huis nu dichterbij (niet letterlijk natuurlijk) dus er zit schot in de zaak.
@ Lisa: Veel plezier dit weekend!

@ JL: Ik zla ook eens roze proberen dan;-)

@ Roadster: Leuk dat je dichter bij de sleuteloverdracht komt, lijkt me ook spannend.
@Poca, nog een paar pilletjes!!!!
@ ROmi: Ja vind het nu wel spannender worden hoor.
@romi, dat draaierige is wel vreemd hoor. Is dat niet een kenmerk van zwangeren?

En hoe waren de roze nachten bij jullie? Zijn de eieren aangevallen!!!!!!!!!!!!

Hier weer een dagje erop zitten. Nog een dagje en dan is het weekend en dan beginnen mijn dagen. Ben benieuwd.; Deze maand merk ik dat ik er rustiger onder ben. Hebben jullie dat ook?
O ja, waar hebben jullie die zwangerschapstesten gekocht op internet?
OPROEP: wie wil komen was opvouwen en strijken!!! Ik heb heel veel in de aanbieding.
Roadster, had ik met liefde voor je gedaan. Heb ik helemaal geen hekel aan. Kom jij dan bij mij stofzuigen en dweilen. Jakkie
@ Roadster: helaas staat nog een mand vol bij mij boven....
@Kruimel, ik ben ook veel rustiger nadat de 1e maand voorbij was. Toen was alles nieuw enzo. Het lijkt al een beetje standaard te zijn om op je ongesteldheid te moeten wachten enzo.

Maakt het niet minder spannend, maar ik kan me ook weer gewoon op andere dingen richten..

@Roadster, mocht je iemand hebben, ik heb ook nog 3 wassen aan strijk liggen
@Kruimel, en oh ja, dat draaierige met zwangerschap te maken? Ik ken hem niet als zwangerschapsverschijnsel. Zou leuk zijn :D
Opvouwen is gedeeltijk gedaan, strijken vind ik erger. Maar met radio NL aan wordt het minder vervelend. Nog meer radio NL fans hier?
@Roadster, wat voor radio? Ik ken alleen 100% NL en dat zet ik zelf echt niet aan.. Vind nederlandstalig best leuk hoor, maar vind het geklets op 538 leuker..
hallo was opvouwers en dweilers en andere huishoudelijke taken.

Hier heb ik mijn plicht als huisvrouw ook weer gedaan.

Inderdaad spannend al die nod dagen.Mensen die bijna gaan stoppen enz

Alleen jammer dat ik niet kan mee juichen. Wil iemand mij even een klap geven!!!!

Veder is het hier helemaal toppie. lekker geshopt met mams en merel bij opa gedropt. Die 2 zijn dikke maatjes dus ze vond het vast niet erig.

Veder goed geslaagd met het shoppen.

@jl

Dinsdag zou wel kunnen.

alleen in moet om 10 uur naar de lenzenboer!! voor controle

Maar de tijd blijft toch staan??
Ik heb nu echt spierpijn van het fietsen. hmmmm echt niks meer gewend dus.

Merel is trouwens weer helemaal opgeknapt. Ze is heerlijke weer een babybuikje aan het kweken
Waar is iedereen??
Vroeg ik mij dus ook al af....

Ben ik avondje alleen is iedereen weg..
@BM: mooi dat merel weer is opgeknapt. En flink fietsen dan de komende tijd, dan gaat de spierpijn vanzelf over. Ik fiets bijna elke dag wel een stukje.

@Roadster: strijken is echt een vervelend karweitje idd. Spannend hoor een nieuw huis.

Verder weinig te melden.
Ik zal het onthouden kroket.

Ik zit met menstruatie pijntje achter de pc. Ik kan er niet van slapen.

Vandaar die tijd.

Maar er waren er dus nog wel mensen aanwezig vandaag.

Sorry romi

Ik heb niet meer gekeken hier.
@ Romi, 100%NL is net zoiets, radio NL heeft nog niet overal 'bereik' zegmaar. Ik houd er wel van, dom meezingen want de tekst is heel voorspelbaar en meestal hylarisch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven