Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
donderdag 11 september 2008 om 08:51
Een hele fijne goedemorgen allemaal!
Hoe is het met iedereen?
@ Romi: Dat draaierige lijkt me inderdaad heel eng, als het langer door gaat zou ik toch even langs de dokter gaan. Mara misschien ben je wel zwanger? Ik duim in ieder geval!
@ Lisa en JL: Veel plezier in de vruchtbare dagen;-)
@ T&G: Het zal toch wel goed zijn met de echo? Of heb je er slechtere ervaringen mee?
Vandaag nog 1 weekje pil slikken en dan ben ik er ook vanaf!
Hoe is het met iedereen?
@ Romi: Dat draaierige lijkt me inderdaad heel eng, als het langer door gaat zou ik toch even langs de dokter gaan. Mara misschien ben je wel zwanger? Ik duim in ieder geval!
@ Lisa en JL: Veel plezier in de vruchtbare dagen;-)
@ T&G: Het zal toch wel goed zijn met de echo? Of heb je er slechtere ervaringen mee?
Vandaag nog 1 weekje pil slikken en dan ben ik er ook vanaf!
donderdag 11 september 2008 om 08:54
He, he, ik ga ook positief testen, deze maand. hihi.
Manlief vroeg gisteren of we een kindje gingen maken.Maar ik was echt te moe om zo'n belangrijk werkstuk te maken. Heerlijk gaan slapen.
Vanavond op kraamvisite bij vrienden. Echt heel benieuwd. Zo leuk om die kleine kindjes in je armen te hebben.
Manlief vroeg gisteren of we een kindje gingen maken.Maar ik was echt te moe om zo'n belangrijk werkstuk te maken. Heerlijk gaan slapen.
Vanavond op kraamvisite bij vrienden. Echt heel benieuwd. Zo leuk om die kleine kindjes in je armen te hebben.
donderdag 11 september 2008 om 11:00
@ Lisa: Heeeeeel veel plezier! En bedankt voor de succes wensen...jij dus OOK HEEL ERG veel succes! laten we hopen dat het allemaal raak is deze maand haha!
En roze heeft gewerkt hoor
@ Romi: Spannend nu dus....afwachten is het aller vervelendste als je het mij vraagt. Nou ja, nog 12 daagjes...aftellen dus!
En roze heeft gewerkt hoor
@ Romi: Spannend nu dus....afwachten is het aller vervelendste als je het mij vraagt. Nou ja, nog 12 daagjes...aftellen dus!
donderdag 11 september 2008 om 11:55
donderdag 11 september 2008 om 15:56
@romi, dat draaierige is wel vreemd hoor. Is dat niet een kenmerk van zwangeren?
En hoe waren de roze nachten bij jullie? Zijn de eieren aangevallen!!!!!!!!!!!!
Hier weer een dagje erop zitten. Nog een dagje en dan is het weekend en dan beginnen mijn dagen. Ben benieuwd.; Deze maand merk ik dat ik er rustiger onder ben. Hebben jullie dat ook?
En hoe waren de roze nachten bij jullie? Zijn de eieren aangevallen!!!!!!!!!!!!
Hier weer een dagje erop zitten. Nog een dagje en dan is het weekend en dan beginnen mijn dagen. Ben benieuwd.; Deze maand merk ik dat ik er rustiger onder ben. Hebben jullie dat ook?
donderdag 11 september 2008 om 16:47
@Kruimel, ik ben ook veel rustiger nadat de 1e maand voorbij was. Toen was alles nieuw enzo. Het lijkt al een beetje standaard te zijn om op je ongesteldheid te moeten wachten enzo.
Maakt het niet minder spannend, maar ik kan me ook weer gewoon op andere dingen richten..
@Roadster, mocht je iemand hebben, ik heb ook nog 3 wassen aan strijk liggen
Maakt het niet minder spannend, maar ik kan me ook weer gewoon op andere dingen richten..
@Roadster, mocht je iemand hebben, ik heb ook nog 3 wassen aan strijk liggen
donderdag 11 september 2008 om 19:19
hallo was opvouwers en dweilers en andere huishoudelijke taken.
Hier heb ik mijn plicht als huisvrouw ook weer gedaan.
Inderdaad spannend al die nod dagen.Mensen die bijna gaan stoppen enz
Alleen jammer dat ik niet kan mee juichen. Wil iemand mij even een klap geven!!!!
Veder is het hier helemaal toppie. lekker geshopt met mams en merel bij opa gedropt. Die 2 zijn dikke maatjes dus ze vond het vast niet erig.
Veder goed geslaagd met het shoppen.
@jl
Dinsdag zou wel kunnen.
alleen in moet om 10 uur naar de lenzenboer!! voor controle
Maar de tijd blijft toch staan??
Hier heb ik mijn plicht als huisvrouw ook weer gedaan.
Inderdaad spannend al die nod dagen.Mensen die bijna gaan stoppen enz
Alleen jammer dat ik niet kan mee juichen. Wil iemand mij even een klap geven!!!!
Veder is het hier helemaal toppie. lekker geshopt met mams en merel bij opa gedropt. Die 2 zijn dikke maatjes dus ze vond het vast niet erig.
Veder goed geslaagd met het shoppen.
@jl
Dinsdag zou wel kunnen.
alleen in moet om 10 uur naar de lenzenboer!! voor controle
Maar de tijd blijft toch staan??
donderdag 11 september 2008 om 22:15