Tureluurs afvallen
donderdag 6 augustus 2015 om 15:18
Ik heb vroeger altijd 40kg gewogen, in 2010 ben ik zwanger geraakt en sinds dien ben dikker geworden, eerst een hele tijd 84kg en nu sinds 1 jaar doorgestuiterd naar 100kg met een lengte van 170cm
Ik heb door de afval topics gesnuffeld hier maar werd er beetje tureluurs van
Iemand tips of die mee wilt afvallen?
Ik heb door de afval topics gesnuffeld hier maar werd er beetje tureluurs van
Iemand tips of die mee wilt afvallen?
The heart of me is strong today..
donderdag 6 augustus 2015 om 15:27
Nee die 40kg is echt geen typfout, lichamelijk is er niks te vinden helaas valt een diettiste buiten mijn zorgpakket en heb ik niet de financiele mogelijkheden om het te betalen.
Van die afval topics word ik niet meer wijs haha dacht misschien iemand die mee wilt doen
Van die afval topics word ik niet meer wijs haha dacht misschien iemand die mee wilt doen
donderdag 6 augustus 2015 om 15:30
Ik at toen ik 40kg woog amper roonte heel erg veel
Toen ik zwanger raakte gelijk mee gestopt en ben meer gaan eten, de vader van het kindje die kwam elke dag thuis met chips en chocolade en ik kon daar geen nee op zeggen, erg raar is het dan niet dat ik zo dik geworden ben maar wil het er graag weer van af
Toen ik zwanger raakte gelijk mee gestopt en ben meer gaan eten, de vader van het kindje die kwam elke dag thuis met chips en chocolade en ik kon daar geen nee op zeggen, erg raar is het dan niet dat ik zo dik geworden ben maar wil het er graag weer van af
Je hebt 40 kg gewogen? In je volwassen leven? Is ook nie goed hoor.
Anyhow, ik ben na twee zwangerschappen blijven steken op 83 kg bij dezelfde lengte. Ben gaan hardlopen, rustig tempootje. En daarnaast geen snoep meer en wel veel fruit. Ik ben nu 7 kg kwijt in twee maanden. Ik eet gewoon drie keer dag en heb geen restricties op het gebied van koolhydraten of suikers, maar drink wel veel water.
Kortom: meer bewegen, meer water drinken ipv ander spul, meer fruit en groente en chips en aanverwanten vaker of helemaal (maar het leven moet wel leuk blijven) laten staan.
edit: ik zie nu dat je geen typfout hebt gemaakt. Ik zou toch echt een diëtiste gaan raadplegen. Je bent van het ene naar het andere uiterste gegaan, dat is echt niet gezond.
Anyhow, ik ben na twee zwangerschappen blijven steken op 83 kg bij dezelfde lengte. Ben gaan hardlopen, rustig tempootje. En daarnaast geen snoep meer en wel veel fruit. Ik ben nu 7 kg kwijt in twee maanden. Ik eet gewoon drie keer dag en heb geen restricties op het gebied van koolhydraten of suikers, maar drink wel veel water.
Kortom: meer bewegen, meer water drinken ipv ander spul, meer fruit en groente en chips en aanverwanten vaker of helemaal (maar het leven moet wel leuk blijven) laten staan.
edit: ik zie nu dat je geen typfout hebt gemaakt. Ik zou toch echt een diëtiste gaan raadplegen. Je bent van het ene naar het andere uiterste gegaan, dat is echt niet gezond.
De eerste drie uren van de dietiste zitten in je basispakket tegenwoordig, valt zelfs buiten je eigen risico bij diabetes, cvrm of copd (zal voor jou waarschijnlijk wel in je eigen risico vallen als dat nog niet vol is). Zou daar toch echt gebruik van maken. Zie ook http://www.zorgwijzer.nl/vergoeding/dieetadvies
donderdag 6 augustus 2015 om 15:35
donderdag 6 augustus 2015 om 15:35
donderdag 6 augustus 2015 om 15:45
Je woog 40 kilo bij een lengte van 1,70m? Ben je destijds niet opgenomen? Het is niet een beetje ondergewicht, maar levensbedreigend ondergewicht!
Goed, nu ben je dus te dik. Niet een klein beetje, maar flink. Ik zou een dietiste in combinatie met een psycholoog die verstand heeft van eetstoornissen inschakelen. Voor mij als leek lijkt het alsof je een ontzettend ongezonde relatie met eten en jezelf hebt.
Goed, nu ben je dus te dik. Niet een klein beetje, maar flink. Ik zou een dietiste in combinatie met een psycholoog die verstand heeft van eetstoornissen inschakelen. Voor mij als leek lijkt het alsof je een ontzettend ongezonde relatie met eten en jezelf hebt.
donderdag 6 augustus 2015 om 15:46
quote:ZaraZara100 schreef op 06 augustus 2015 @ 15:41:
Ik geloof het ook niet. Ik heb zeer slanke vriendinnen maar die zijn (gelukkig!) toch echt zwaarder dan 40 kilo.Ik ken wel iemand die heel slank is en rond de 40 kg weegt, maar die is 1.50 denk ik.
Ik geloof het ook niet. Ik heb zeer slanke vriendinnen maar die zijn (gelukkig!) toch echt zwaarder dan 40 kilo.Ik ken wel iemand die heel slank is en rond de 40 kg weegt, maar die is 1.50 denk ik.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
donderdag 6 augustus 2015 om 15:47
40 kg bij 1m70 is echt ongezond.
Gelukkig maar dat die zwangerschap je dwong om gezonder te gaan leven.
Dus, laat al die snacks en snoep staan. Eet minder, maar wel gevarieerd en ook zelf bereid uit basis grondstoffen, geen kant en klaar of afhaal spul meer.
Geen frisdrank meer in huis, ook niet voor de man. Drink maar water, thee, .
Geen kratten bier of flessen wijn meer wegwerken 's avonds.
Ga meer bewegen, . En ja, dat is vermoeiend, omdat je al snel 30kg aan overtollig massa meesleept.
tegen de tijd dat je 70 kg weegt kun je je voedingspatroon weer een beetje gaan bijschaven zodat je stabiliseert op een figuur dat je staat zonder op je gewicht te hoeven letten.
Gelukkig maar dat die zwangerschap je dwong om gezonder te gaan leven.
Dus, laat al die snacks en snoep staan. Eet minder, maar wel gevarieerd en ook zelf bereid uit basis grondstoffen, geen kant en klaar of afhaal spul meer.
Geen frisdrank meer in huis, ook niet voor de man. Drink maar water, thee, .
Geen kratten bier of flessen wijn meer wegwerken 's avonds.
Ga meer bewegen, . En ja, dat is vermoeiend, omdat je al snel 30kg aan overtollig massa meesleept.
tegen de tijd dat je 70 kg weegt kun je je voedingspatroon weer een beetje gaan bijschaven zodat je stabiliseert op een figuur dat je staat zonder op je gewicht te hoeven letten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 6 augustus 2015 om 15:52
Ik vind het moeilijk je te geloven. Veertig kilo is echt te weinig. Honderd kilo het andere uiterste. Nog niet zo lang geleden zat je in een sociaal isolement met een zware alcoholist. Nu woon je op jezelf, zoek je vriendinnen. Het is allemaal zo snel achter elkaar. Dat maakt het ongeloofwaardig.
Het zou best waar kunnen zijn, maar is mij gewoon wat te toevallig allemaal.
Hoe dan ook blijft mijn advies staan. Naar de dokter. Of voor je gewicht, of voor je gesteldheid, of voor allebei.
Het zou best waar kunnen zijn, maar is mij gewoon wat te toevallig allemaal.
Hoe dan ook blijft mijn advies staan. Naar de dokter. Of voor je gewicht, of voor je gesteldheid, of voor allebei.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
donderdag 6 augustus 2015 om 15:58
Ik ben inderdaad naar een vrouwenopvang gegaan, daar die tijd op de snalyse fase gezeten en nu een tijdelijk appartementje gekregen via hun totdat er een urgentie oid is.
Zoals ik al zei, er mag best van mij mijn facebook gecheckt worden dat is geen problerm stuur een pb dan geef ik je de naam/link
Zoals ik al zei, er mag best van mij mijn facebook gecheckt worden dat is geen problerm stuur een pb dan geef ik je de naam/link