Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
vrijdag 7 augustus 2015 om 15:31
quote:charlottew88 schreef op 07 augustus 2015 @ 12:19:
[...]
Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away.
Aweem away, aweem away, aweem away, aweem away
aweem away, aweem away, aweem away, aweem away.doet me niks, ik heb al twee weken een nummer in mijn hoofd. blijft terugkomen..
[...]
Aweem away, aweem away, aweem away, aweem away
aweem away, aweem away, aweem away, aweem away.doet me niks, ik heb al twee weken een nummer in mijn hoofd. blijft terugkomen..
vrijdag 7 augustus 2015 om 15:36
quote:melbrw schreef op 07 augustus 2015 @ 15:31:
[...]
doet me niks, ik heb al twee weken een nummer in mijn hoofd. blijft terugkomen.. Welke dan?
[...]
doet me niks, ik heb al twee weken een nummer in mijn hoofd. blijft terugkomen.. Welke dan?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 7 augustus 2015 om 15:39
vrijdag 7 augustus 2015 om 15:40
quote:melbrw schreef op 07 augustus 2015 @ 15:33:
ik zit gewoon in mijn eentje op kantoor. ik heb geen telefoonlader en geen koptelefoon dus ik kan mijn muziekjes niet opzetten, want dan is mijn telefoon leeg. grr.Ik heb een uitzendkracht in de aanbieding ze heel erg dom niet erg slim en heeft een hoog irritatiegehalte.
ik zit gewoon in mijn eentje op kantoor. ik heb geen telefoonlader en geen koptelefoon dus ik kan mijn muziekjes niet opzetten, want dan is mijn telefoon leeg. grr.Ik heb een uitzendkracht in de aanbieding ze heel erg dom niet erg slim en heeft een hoog irritatiegehalte.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 7 augustus 2015 om 15:48
quote:Grobbekuiken schreef op 07 augustus 2015 @ 15:42:
[...]
En wat zou ze dan moeten komen doen, zingen?
Misschien kan Mel haar heel hard slaan dan heeft ze wat te doen.
Ze is een soort manusje van alles. Vanmiddag moest ze de receptioniste tijdens haar lunchpauze vervangen. Ik zit in de backoffice achter de receptioniste en toen hoorde ik haar tegen een klant zeggen. Yes he just went to boven you can also go to boven with the lift or the trap
[...]
En wat zou ze dan moeten komen doen, zingen?
Ze is een soort manusje van alles. Vanmiddag moest ze de receptioniste tijdens haar lunchpauze vervangen. Ik zit in de backoffice achter de receptioniste en toen hoorde ik haar tegen een klant zeggen. Yes he just went to boven you can also go to boven with the lift or the trap
vrijdag 7 augustus 2015 om 15:49
quote:KiaOraHoi schreef op 07 augustus 2015 @ 15:47:
[...]
Laat haar dan een oplader meenemen, snapt ze kaartlezen wel?Ik vrees van niet
[...]
Laat haar dan een oplader meenemen, snapt ze kaartlezen wel?Ik vrees van niet
quote:charlottew88 schreef op 07 augustus 2015 @ 15:48:
[...]
Ze is een soort manusje van alles. Vanmiddag moest ze de receptioniste tijdens haar lunchpauze vervangen. Ik zit in de backoffice achter de receptioniste en toen hoorde ik haar tegen een klant zeggen. Yes he just went to boven you can also go to boven with the lift or the trap Manusje van niks? That's well heal good English!
[...]
Ze is een soort manusje van alles. Vanmiddag moest ze de receptioniste tijdens haar lunchpauze vervangen. Ik zit in de backoffice achter de receptioniste en toen hoorde ik haar tegen een klant zeggen. Yes he just went to boven you can also go to boven with the lift or the trap Manusje van niks? That's well heal good English!
quote:ikeaverslaafde schreef op 07 augustus 2015 @ 15:48:
[...]
Iedereen heeft een talent, misschien is zingen het hare wel!Misschien wel ik stuur haar wel naar Mel toe.
[...]
Iedereen heeft een talent, misschien is zingen het hare wel!Misschien wel ik stuur haar wel naar Mel toe.
vrijdag 7 augustus 2015 om 15:50
quote:ikeaverslaafde schreef op 07 augustus 2015 @ 15:49:
[...]
Manusje van niks? That's well heal good English!Inderdaad een manusje van niks
[...]
Manusje van niks? That's well heal good English!Inderdaad een manusje van niks