Ervaringen centerparcs heijderbos?
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:00
Ik ben nog aan het twijfelen maar waarschijnlijk wordt het centerparcs het heijderbos gewoon in nederland.
Maar nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met centerparcs heijderbos en jullie tips wat er in de omgeving te doen is?
Ik kan er namelijk weinig over vinden op het internet en op het centerparcs forum komt de laatste reactie uit 2011!
Ik ben benieuwd !!!!!!
Maar nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met centerparcs heijderbos en jullie tips wat er in de omgeving te doen is?
Ik kan er namelijk weinig over vinden op het internet en op het centerparcs forum komt de laatste reactie uit 2011!
Ik ben benieuwd !!!!!!
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:09
1 van de betere/mooiere parken.
in de omgeving is niet heel veel bijzonders. redelijk dicht bij Nijmegen dus dat is leuk voor een dagje. Gennep is dorps en is niet echt leuk om in de avond naartoe te gaan ofzo. Er staat wel een hele mooie locomotief en ze hebben een mooi stadhuis.
Afhankelijk of je kinderen hebt (en de leeftijd daarvan) kun je naar Irrland net over de Grens. Erg leuk en niet duur.
in de omgeving is niet heel veel bijzonders. redelijk dicht bij Nijmegen dus dat is leuk voor een dagje. Gennep is dorps en is niet echt leuk om in de avond naartoe te gaan ofzo. Er staat wel een hele mooie locomotief en ze hebben een mooi stadhuis.
Afhankelijk of je kinderen hebt (en de leeftijd daarvan) kun je naar Irrland net over de Grens. Erg leuk en niet duur.
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:32
Ik vind het ook 1 van de mooiste parken! En ik ben er vorig jaar nog geweest. Mooi groot zwembad met leuke wild water baan! In de buurt is volgens mij ook Burgers Zoo in Arnhem en het open lucht museum. Inderdaad ook is Nijmegen in de buurt. Vaak kun je op zoover.nl ook veel meningen lezen en tips wat er te doen is! Ook op de site van centerparcs zelf staan vaak tips.
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:48
Maar de huisjes zijn niet van van het hoor..
Wij hebben vorige jaar daar gezeten. Prachtig park. Maar de accommodaties zijn verouderd.
Wij hebben daarom expres een opgeknapt vip huisje genomen. Die was netjes. Maar je kon zien dat het low budget was opgeknapt.
Het park zelf is top! Kinderboerderij een zeer grote indoor speeltuin> jungle. Echt top.
Wij zijn het park niet af geweest dus ik weet niks te vertellen over de omgeving.
Wij hebben vorige jaar daar gezeten. Prachtig park. Maar de accommodaties zijn verouderd.
Wij hebben daarom expres een opgeknapt vip huisje genomen. Die was netjes. Maar je kon zien dat het low budget was opgeknapt.
Het park zelf is top! Kinderboerderij een zeer grote indoor speeltuin> jungle. Echt top.
Wij zijn het park niet af geweest dus ik weet niks te vertellen over de omgeving.
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:59
Bedankt voor jullie reacties ik ga ook inderdaad dan even op zoover.nl kijken.
We gaan met de auto dus vinden het niet erg om een stukje te moeten rijden ergens naar toe!
Zijn jullie toen ook naar duitsland geweest omdat het tegen de grens ligt of is daar weinig te doen?
Ik heb voor een premium huisje gekeken dat vindt ik nog wel betaalbaar
We gaan met de auto dus vinden het niet erg om een stukje te moeten rijden ergens naar toe!
Zijn jullie toen ook naar duitsland geweest omdat het tegen de grens ligt of is daar weinig te doen?
Ik heb voor een premium huisje gekeken dat vindt ik nog wel betaalbaar
vrijdag 7 augustus 2015 om 14:09
In Duitsland is genoeg te doen maar in de regio rondom Gennep valt het wat tegen.
Kevelaer ligt ook vlakbij Irrland en dat is een soort bedevaartsoort... je kijkt je ogen uit wat daar op af komt.
Goch en Kleve liggen wat meer in de buurt maar behalve winkelen is daar niet veel bijzonders.
Groesbeek heeft mooie bossen en een leuk centrum... leuk om te wandelen.
Kevelaer ligt ook vlakbij Irrland en dat is een soort bedevaartsoort... je kijkt je ogen uit wat daar op af komt.
Goch en Kleve liggen wat meer in de buurt maar behalve winkelen is daar niet veel bijzonders.
Groesbeek heeft mooie bossen en een leuk centrum... leuk om te wandelen.
vrijdag 7 augustus 2015 om 18:34
Ons opgeknapte vip huisje vond ik matig. Oude meubels, doorgezakt bed, kapotte vaatwasser en zeer slecht schoongemaakt. Na klagen hebben ze alles wel tip top gedaan, maar leuk binnenkomen is anders. Park zelf is erg mooi. Veel bossen, mooi zwembad, veel te doen. Wij zijn in de omgeving alleen naar zooparc overloon geweest. Erg mooie dierentuin en niet al te lang rijden. Volgens mij is toverland ook aardig in de buurt
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:02
quote:Kerstvrouw schreef op 07 augustus 2015 @ 16:02:
Voordat ik zo'n vakantie boek kijk ik eerst op internet hoe de huisjes en de omgeving eruit zien. Daarna naar de recensies. En als dat alles bevalt is t het proberen waard!Reageer alstublieft gewoon niet ik vraag om ervaringen met centerparcs heijderbos en tips voor de omgeving! niet over wat ik beter had kunnen doen
Voordat ik zo'n vakantie boek kijk ik eerst op internet hoe de huisjes en de omgeving eruit zien. Daarna naar de recensies. En als dat alles bevalt is t het proberen waard!Reageer alstublieft gewoon niet ik vraag om ervaringen met centerparcs heijderbos en tips voor de omgeving! niet over wat ik beter had kunnen doen
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:14
quote:mientje8282 schreef op 08 augustus 2015 @ 01:02:
[...]
Reageer alstublieft gewoon niet ik vraag om ervaringen met centerparcs heijderbos en tips voor de omgeving! niet over wat ik beter had kunnen doenzo wow nieuw hier? Ik las het gewoon als meedenken hoor. Ook iets wat je nu nog kan doen en wat nog kan helpen.
[...]
Reageer alstublieft gewoon niet ik vraag om ervaringen met centerparcs heijderbos en tips voor de omgeving! niet over wat ik beter had kunnen doenzo wow nieuw hier? Ik las het gewoon als meedenken hoor. Ook iets wat je nu nog kan doen en wat nog kan helpen.
zaterdag 15 augustus 2015 om 11:49
Zelf heb ik een periode gewerkt bij centerparks Heijderbos. Een leuk park en een leuke omgeving waar genoeg te doen is. Houdt rekening als je met openbaar vervoer komt dat je een aardig stuk moet lopen om bij centerparks te komen. Heb al heel wat verloren gasten opgepikt om ze me de zware koffers even weg te brengen. De huisjes zijn inderdaad verouderd. Zelf heb ik de schoonmaak gedaan bij de huisjes en ik ergerde me toen aan collega's die laks waren in het schoonmaken. Dit komt ook mede dat er toen nooit werd uitgelegd wat er gedaan moest worden in de huisjes. Ik geloof dat er nu een nieuw schoonmaak bedrijf zit dus hoop dat het verbeterd is. En het heeft zeker nut om de ervarings formulieren in te vullen want deze komen ook zeker bij de schoonmakers terecht. Tenminste toen wel bij mij ( gelukkig positief
)
Maar goed, verder ga ik zelf nog graag er heen om eens te gaan zwemmen dat de huisjes verouderd zijn zou mij niet veel uit maken. Zolang ze maar goed schoon zijn. En als je dit duidelijk aangeeft dat het niet zo is wordt het altijd zo snel mogelijk opgelost.
Maar goed, verder ga ik zelf nog graag er heen om eens te gaan zwemmen dat de huisjes verouderd zijn zou mij niet veel uit maken. Zolang ze maar goed schoon zijn. En als je dit duidelijk aangeeft dat het niet zo is wordt het altijd zo snel mogelijk opgelost.
zaterdag 15 augustus 2015 om 12:28
quote:mientje8282 schreef op 08 augustus 2015 @ 01:02:
[...]
Reageer alstublieft gewoon niet ik vraag om ervaringen met centerparcs heijderbos en tips voor de omgeving! niet over wat ik beter had kunnen doen
[...]
Reageer alstublieft gewoon niet ik vraag om ervaringen met centerparcs heijderbos en tips voor de omgeving! niet over wat ik beter had kunnen doen
''Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!''
zaterdag 15 augustus 2015 om 13:10
In februari in een 4 persoons VIP gezeten. Was niets op aan te merken: schoon, complete inventaris, comfortabele meubels en afwasmachine. Park zelf ook netjes en schoon, leuke winkeltjes en vriendelijk personeel. Enige minpunt was de parkeerplaats: het had veel geregend en de parkeerplaats heeft behoorlijk wat gaten waar water/modder in stond. In de omgeving wat kleine dorpjes, niet spectaculair maar wel gezellig en met meerdere supermarkten. Kijk eens op het Centerparcsforum voor ervaringen en foto' s van de huisjes.