Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:24
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 22:19:
[...]
Dat doe je zelf ook, met je verhalen van 'stel je voor dat je kind in de plomp valt'.
Okee, dat is dus wat jij hier in las? Mijn verhalen? Niet zo verdrijven he LV.
Nou niet echt want je zal maar onverwacht in de plomp belanden. En eigenlijk beslist de ouder dan al of zwemmen wel of niet leuk is.
[...]
Dat doe je zelf ook, met je verhalen van 'stel je voor dat je kind in de plomp valt'.
Okee, dat is dus wat jij hier in las? Mijn verhalen? Niet zo verdrijven he LV.
Nou niet echt want je zal maar onverwacht in de plomp belanden. En eigenlijk beslist de ouder dan al of zwemmen wel of niet leuk is.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:26
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 22:25:
[...]
Vegetarische bitterballen okee, die zijn prima te eten. Maar bitterballen uit de oven? Ieuw .Waarom heet het eigenlijk bitterballen? Ik vind er weinig bitter aan.
[...]
Vegetarische bitterballen okee, die zijn prima te eten. Maar bitterballen uit de oven? Ieuw .Waarom heet het eigenlijk bitterballen? Ik vind er weinig bitter aan.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:27
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:27
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:28
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 22:26:
[...]
als je niet kun rekenen verzuip je niet, als je niet kunt zwemmen welWat een onzin. Volksstammen (vooral oudere) mensen die nog geen slag kunnen zwemmen en toch nog nooit verzopen zijn. Ze zijn alleen maar niet zo stom geweest om in het water te vallen.
[...]
als je niet kun rekenen verzuip je niet, als je niet kunt zwemmen welWat een onzin. Volksstammen (vooral oudere) mensen die nog geen slag kunnen zwemmen en toch nog nooit verzopen zijn. Ze zijn alleen maar niet zo stom geweest om in het water te vallen.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:28
quote:Solomio schreef op 08 augustus 2015 @ 22:27:
[...]
Als je niet in het water belandt verzuip je ook niet.
dat heb je als klein kind toch niet in de hand?
ik krijg het gevoel dat je kost wat kost wil vergoeilijken dat jouw kinderen niet kunnen zwemmen
dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?
[...]
Als je niet in het water belandt verzuip je ook niet.
ik krijg het gevoel dat je kost wat kost wil vergoeilijken dat jouw kinderen niet kunnen zwemmen
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:29
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 22:28:
[...]
dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?Een klein kind laat je toch sowieso niet zonder begeleiding bij water in de buurt?
[...]
dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?Een klein kind laat je toch sowieso niet zonder begeleiding bij water in de buurt?
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:30
[...]
dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?Jij leest echt niet he. In ieder geval de jongste van Solo kan het inmiddels wel.
[...]
dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?Jij leest echt niet he. In ieder geval de jongste van Solo kan het inmiddels wel.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:30
[...]
dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?Ik denk dat je de kinderen van Solomio niet kunt vergelijken met het gemiddelde kind..
[...]
dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?Ik denk dat je de kinderen van Solomio niet kunt vergelijken met het gemiddelde kind..
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:31
[...]
Lees jij wel wat ik schrijf?
Heel kleine kinderen komen alleen in het water terecht omdat ze even aan de aandacht van de volwassene(n) zijn ontsnapt. Zeg maar voor de zwemlesleeftijd.
Hoe ouder kinderen worden, hoe minder kans dat ze onverhoeds in het water belanden.
In de buurt van water komen is niet per se gevaarlijk.
[...]
Lees jij wel wat ik schrijf?
Heel kleine kinderen komen alleen in het water terecht omdat ze even aan de aandacht van de volwassene(n) zijn ontsnapt. Zeg maar voor de zwemlesleeftijd.
Hoe ouder kinderen worden, hoe minder kans dat ze onverhoeds in het water belanden.
In de buurt van water komen is niet per se gevaarlijk.
Try something new today. For example: make a good decision.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:32
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:32