Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 22:19:

[...]

Dat doe je zelf ook, met je verhalen van 'stel je voor dat je kind in de plomp valt'.

Okee, dat is dus wat jij hier in las? Mijn verhalen? Niet zo verdrijven he LV.

Nou niet echt want je zal maar onverwacht in de plomp belanden. En eigenlijk beslist de ouder dan al of zwemmen wel of niet leuk is.
quote:Solomio schreef op 08 augustus 2015 @ 22:23:

[...]

Bitterbal erbij?

Die haal ik net uit de oven!

voordat je denkt: huh? Ei en bitterballen? deze zijn zonder diertjes
quote:Elsa schreef op 08 augustus 2015 @ 22:22:

beter voorkomen dan genezen noemen ze dat tochEcht hè, wat ben jij wijs!
quote:Solomio schreef op 08 augustus 2015 @ 22:23:

[...]

Bitterbal erbij?

fyi, ik begon over het zwemmen en de noodzaak daarvan

ik vind het dus ook een slechte zaak dat het verplicht zwemmen zoals dat er vroeger was, is afgeschaft.
quote:Amaqanda schreef op 08 augustus 2015 @ 22:24:

[...]

Die haal ik net uit de oven!

voordat je denkt: huh? Ei en bitterballen? deze zijn zonder diertjesVegetarische bitterballen okee, die zijn prima te eten. Maar bitterballen uit de oven? Ieuw .
quote:Solomio schreef op 08 augustus 2015 @ 22:21:

[...]

En dan gaat het om het nut.

Ik vind persoonlijk rekenen een stuk belangrijker dan zwemmen.als je niet kun rekenen verzuip je niet, als je niet kunt zwemmen wel
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 22:23:

[...]

En zelfs zonder te kunnen rekenen kun je in theorie nog een heel leuk leven hebben .Ja rekenen is en was ook niet echt mijn ding,zwemmen ook niet trouwens..
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 22:25:

[...]

Vegetarische bitterballen okee, die zijn prima te eten. Maar bitterballen uit de oven? Ieuw .Waarom heet het eigenlijk bitterballen? Ik vind er weinig bitter aan.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 22:26:

[...]

als je niet kun rekenen verzuip je niet, als je niet kunt zwemmen welAls je niet in het water belandt verzuip je ook niet.

[...]

Vegetarische bitterballen okee, die zijn prima te eten. Maar bitterballen uit de oven? Ieuw .

ik zag laatst in het vriesvak bij ah dat er tegenwoordig heel veel oven producten zijn

ben er wel benieuwd naar eigenlijk
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 22:26:

[...]

als je niet kun rekenen verzuip je niet, als je niet kunt zwemmen welWat een onzin. Volksstammen (vooral oudere) mensen die nog geen slag kunnen zwemmen en toch nog nooit verzopen zijn. Ze zijn alleen maar niet zo stom geweest om in het water te vallen.

[...]

Vegetarische bitterballen okee, die zijn prima te eten. Maar bitterballen uit de oven? Ieuw .Die zijn nog best goed te doen. Wel de ovenballen dan hè.
quote:Solomio schreef op 08 augustus 2015 @ 22:27:

[...]

Als je niet in het water belandt verzuip je ook niet.

dat heb je als klein kind toch niet in de hand?

ik krijg het gevoel dat je kost wat kost wil vergoeilijken dat jouw kinderen niet kunnen zwemmen

dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?
quote:Solomio schreef op 08 augustus 2015 @ 22:26:

[...]

Waarom heet het eigenlijk bitterballen? Ik vind er weinig bitter aan.Omdat je ze schijnt te moeten eten bij het bittertje (borreltje).
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 22:28:

[...]

Wat een onzin. Volksstammen (vooral oudere) mensen die nog geen slag kunnen zwemmen en toch nog nooit verzopen zijn. Ze zijn alleen maar niet zo stom geweest om in het water te vallen.hebben het geluk gehad
Ik vind frituurpannen echt heel vies, als wij iets frituurbaars eten is het uit de oven (al hebben we niet veel keus, aangezien veel frituurbare dingen met vlees zijn). Alleen patat uit de oven vind ik niet lekker, maar dat halen we dan wel bij de snackbar.
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 22:28:

[...]

ik krijg het gevoel dat je kost wat kost wil vergoeilijken dat jouw kinderen niet kunnen zwemmen

dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?Een klein kind laat je toch sowieso niet zonder begeleiding bij water in de buurt?
Life is short. Eat dessert first.
Ikea heeft trouwens tegenwoordig vegaballen Ama.

[...]

dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?Jij leest echt niet he. In ieder geval de jongste van Solo kan het inmiddels wel.

[...]

dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?Ik denk dat je de kinderen van Solomio niet kunt vergelijken met het gemiddelde kind..
quote:doornroosje9 schreef op 08 augustus 2015 @ 22:29:

[...]

Een klein kind laat je toch sowieso niet zonder begeleiding bij water in de buurt?dat zou je denken ja, maar helaas staan er toch regelmatig berichten in de krant over verdronken kinderen

[...]

dus jouw kinderen komen/kwamen nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water?

Lees jij wel wat ik schrijf?

Heel kleine kinderen komen alleen in het water terecht omdat ze even aan de aandacht van de volwassene(n) zijn ontsnapt. Zeg maar voor de zwemlesleeftijd.

Hoe ouder kinderen worden, hoe minder kans dat ze onverhoeds in het water belanden.

In de buurt van water komen is niet per se gevaarlijk.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 22:30:

[...]

Jij leest echt niet he. In ieder geval de jongste van Solo kan het inmiddels wel.daar heb ik dan overheen gelezen blijkbaar
quote:Moiren_ schreef op 08 augustus 2015 @ 22:29:

Ikea heeft trouwens tegenwoordig vegaballen Ama.

Weet ik! Ik heb ze niet gehad nog, moet maar eens een keer bij de ikea gaan luchen!

Nou ja, misschien heel snel een goede reden om even langs te gaan.
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 22:30:

[...]

dat zou je denken ja, maar helaas staan er toch regelmatig berichten in de krant over verdronken kinderenJa, en dat heeft dus meer te maken met een gebrek aan toezicht dan met het ontbreken van een zwemdiploma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven