Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:32
quote:Amaqanda schreef op 08 augustus 2015 @ 22:32:
[...]
Weet ik! Ik heb ze niet gehad nog, moet maar eens een keer bij de ikea gaan luchen!
Nou ja, misschien heel snel een goede reden om even langs te gaan.Ik voel een meet aankomen. Ikea-meet, ik ben er dol op.
[...]
Weet ik! Ik heb ze niet gehad nog, moet maar eens een keer bij de ikea gaan luchen!
Nou ja, misschien heel snel een goede reden om even langs te gaan.Ik voel een meet aankomen. Ikea-meet, ik ben er dol op.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:35
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:36
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:37
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:38
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 22:37:
zo jammer dat de sfeer hier altijd direct weer grimmig wordt als mensen het niet met elkaar eens zijn
fijne avond dan nog maarOh ik voel me helemaal niet grimmig. Ik zit gewoon lekker te discuzeuren, en verder even goeie vrienden hoor. Stel je voor zeg.
zo jammer dat de sfeer hier altijd direct weer grimmig wordt als mensen het niet met elkaar eens zijn
fijne avond dan nog maarOh ik voel me helemaal niet grimmig. Ik zit gewoon lekker te discuzeuren, en verder even goeie vrienden hoor. Stel je voor zeg.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:39
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 22:37:
[...]
Nou, dat is dan geregeld he. Ik ga niet mee, want als het gaat over kleuterverlenging en zwemles ga ik helemaal met je mee maar je Ikea-hobby deel ik zachtjes gezegd niet zo erg .Dat is dan heel slecht voor de sfeer, begrijp ik net.
[...]
Nou, dat is dan geregeld he. Ik ga niet mee, want als het gaat over kleuterverlenging en zwemles ga ik helemaal met je mee maar je Ikea-hobby deel ik zachtjes gezegd niet zo erg .Dat is dan heel slecht voor de sfeer, begrijp ik net.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:41
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 22:36:
[...]
Over jouw argumentatie kan ik tot nu toe ook niet echt gillen hoor. "Wat een nonargument! Wat een argumentatie weer!" Nou nou poe poe.
Omdat oude mensen niet in het water vallen hoeven kinderen niet te leren zwemmen. Omdat volwassen vrouwen met heel veel diploma's zouden verdrinken in de IJssel omdat ze dronken erin vallen hoeven kinderen niet te leren zwemmen. Kinderen van 2 kunnen nogniet zwemmen en als ze 18 zijn zijn ze slim genoeg niet in het diepe te springen.
Tegenover:
het is mooi meegenomen dat kinderen kunnen leren zwemmen, a) omdat ze het wellicht leuk vinden en b) omdat het nooit weg is mochten kinderen onverwacht in het water geraken.
[...]
Over jouw argumentatie kan ik tot nu toe ook niet echt gillen hoor. "Wat een nonargument! Wat een argumentatie weer!" Nou nou poe poe.
Omdat oude mensen niet in het water vallen hoeven kinderen niet te leren zwemmen. Omdat volwassen vrouwen met heel veel diploma's zouden verdrinken in de IJssel omdat ze dronken erin vallen hoeven kinderen niet te leren zwemmen. Kinderen van 2 kunnen nogniet zwemmen en als ze 18 zijn zijn ze slim genoeg niet in het diepe te springen.
Tegenover:
het is mooi meegenomen dat kinderen kunnen leren zwemmen, a) omdat ze het wellicht leuk vinden en b) omdat het nooit weg is mochten kinderen onverwacht in het water geraken.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:44
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 22:40:
[...]
Nou, als jij dan stopt met het frequenteren van Ikea, zijn we dan weer vriendjes?
Als ik nou gewoon niet meer vertel dat ik naar Ikea ga, mag dat ook?
Ama, verder via pb dus.
[...]
Nou, als jij dan stopt met het frequenteren van Ikea, zijn we dan weer vriendjes?
Als ik nou gewoon niet meer vertel dat ik naar Ikea ga, mag dat ook?
Ama, verder via pb dus.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:46
quote:Wompie schreef op 08 augustus 2015 @ 22:43:
Vat jij het dan even samen ei.
Ik ben Ei niet, maar toch: jij hebt het over kinderen die zwemles leuk vinden.
Ik heb het over kinderen die dat niet vinden.
Voor die laatste groep vind ik het dus helemaal geen probleem als ze geen zwemdiploma's hebben.
Want de risico's zijn m.i. niet zo heel groot.
Jij begint steeds maar weer over kinderen die zwemles wel leuk vinden.
Vat jij het dan even samen ei.
Ik ben Ei niet, maar toch: jij hebt het over kinderen die zwemles leuk vinden.
Ik heb het over kinderen die dat niet vinden.
Voor die laatste groep vind ik het dus helemaal geen probleem als ze geen zwemdiploma's hebben.
Want de risico's zijn m.i. niet zo heel groot.
Jij begint steeds maar weer over kinderen die zwemles wel leuk vinden.
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:47