Baarmoedermond
zaterdag 8 augustus 2015 om 22:52
Sinds de 24 ste ligt mijn baarmoedermond hoger (dus vruchtbaarder) nu heb ik om de dag geklust. De 13de zou ik ongesteld moeten worden maar mijn baarmoedermond ligt nog steeds hoog en zelfs wat naar achteren gekanteld waardoor hij echt nauwelijks voelbaar is. Ook heb ik voller en voor mijn gevoel iets opgezette borsten. Iemand ervaring met de stand van je baarmoedermond in het begin van de evt zwangerschap. Normaal als ik ongesteld werd zakte de bm altijd.
Carpe Diem
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:04
quote:Renate1988 schreef op 08 augustus 2015 @ 23:01:
Kwestie van googlen; )
Maar dat geldt ook voor jouw vraag hè
Verder heb ik helaas weinig toe te voegen....ben maar zo zelden in de weer met mijn baarmoedermond.
Kwestie van googlen; )
Maar dat geldt ook voor jouw vraag hè
Verder heb ik helaas weinig toe te voegen....ben maar zo zelden in de weer met mijn baarmoedermond.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:11
quote:Amand schreef op 08 augustus 2015 @ 23:09:
[...]
Nounou, niet zo ouderwetsch; zelfinseminatie kan ook hè.Ja tuurlijk, maar wat een gesodemieter zeg. Om de dag met zo'n spuit in de weer, anderhalf uur op je kop staan en daarna nog een uitgebreid baarmoedermondonderzoek uitvoeren. Ik geef het je te doen. Nog afgezien van alle moeite die je moet doen om elke twee dagen weer een kwakkie te scoren ergens.
[...]
Nounou, niet zo ouderwetsch; zelfinseminatie kan ook hè.Ja tuurlijk, maar wat een gesodemieter zeg. Om de dag met zo'n spuit in de weer, anderhalf uur op je kop staan en daarna nog een uitgebreid baarmoedermondonderzoek uitvoeren. Ik geef het je te doen. Nog afgezien van alle moeite die je moet doen om elke twee dagen weer een kwakkie te scoren ergens.
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:11
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:16
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:17
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 23:11:
[...]
Ja tuurlijk, maar wat een gesodemieter zeg. Om de dag met zo'n spuit in de weer, anderhalf uur op je kop staan en daarna nog een uitgebreid baarmoedermondonderzoek uitvoeren. Ik geef het je te doen. Nog afgezien van alle moeite die je moet doen om elke twee dagen weer een kwakkie te scoren ergens.Gewoon via Zalando hoor.
[...]
Ja tuurlijk, maar wat een gesodemieter zeg. Om de dag met zo'n spuit in de weer, anderhalf uur op je kop staan en daarna nog een uitgebreid baarmoedermondonderzoek uitvoeren. Ik geef het je te doen. Nog afgezien van alle moeite die je moet doen om elke twee dagen weer een kwakkie te scoren ergens.Gewoon via Zalando hoor.