Baarmoedermond

08-08-2015 22:52 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds de 24 ste ligt mijn baarmoedermond hoger (dus vruchtbaarder) nu heb ik om de dag geklust. De 13de zou ik ongesteld moeten worden maar mijn baarmoedermond ligt nog steeds hoog en zelfs wat naar achteren gekanteld waardoor hij echt nauwelijks voelbaar is. Ook heb ik voller en voor mijn gevoel iets opgezette borsten. Iemand ervaring met de stand van je baarmoedermond in het begin van de evt zwangerschap. Normaal als ik ongesteld werd zakte de bm altijd.
Carpe Diem
quote:Amand schreef op 09 augustus 2015 @ 00:05:

[...]

Haske handig, al die info. Nu heb ik er zelf niks aan wegens gesteriliseerd, maar ik heb ook een dochter.

Al weet ik nog niet precies hoe en in welke situatie ik deze info ter harer voordeel kan gebruiken. Ahum.Ik zie de conversatie al voor me. Pa, ik heb een vraagje. Over mijn baarmoedermond.
quote:Moiren_ schreef op 09 augustus 2015 @ 00:05:

[...]

Das waar, maar waarom zou ik het willen voelen? Ik heb er ook geen behoefte aan om achter mijn oog te voelen bijvoorbeeld.Ik wil je tot niks verplichten hoor. Zand erover .
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 augustus 2015 @ 00:14:

[...]

Ik wil je tot niks verplichten hoor. Zand erover .

*trekt broek weer op*

Pfff, gelukkig.
quote:parbleumondieu schreef op 09 augustus 2015 @ 00:09:

[...]

Ik zie de conversatie al voor me. Pa, ik heb een vraagje. Over mijn baarmoedermond.Dan ben ik natuurlijk wel de beste vader ter wereld wanneer ik een sluitend antwoord op haar vraag zou weten
quote:Moiren_ schreef op 09 augustus 2015 @ 00:14:

[...]

*trekt broek weer op*

Pfff, gelukkig.
Ow. Wauw. Ik heb nog nooit mijn baarmoederstand gevoeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven