Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Begrijp ik hoor Lieselotje! Maar inderdaad wat jij zegt; ik maak me wel echt zorgen of het wel allemaal gaat lukken, en ook wel met reden vrees ik...

Edit: Vliet, wat balen!! Volgens mij hoef je je pas zorgen te maken over geen-eisprong als je cyclus korter is dan 3 weken, dus dat scheelt weer!
Misschien moet Boepie mij anders weer even in de bovenste lijst plaatsen. Dan is die wat drukker en blijft er nooit iemand alleen achter. Bovendien is dat spiechies beter ivm de leeftijdscategorie: Even laten zien dat jonkies ook heel lang niet zwanger kunnen worden I make myself available!

Boepie, ik hoop dat het goed gegaan is bij de gyn! Ik denk aan je!

Marmira, ik ben ook duidelijk voor jou hoor! Zo'n mooie meid zou absoluut nakomelingen moeten produceren, daar wordt de wereld alleen maar beter van

Hihi, die Lente doet maar alsof ze net zo lief op een paard zit.... Pff, paarden, ik vind er niets aan... Al hoewel... Doe mij maar een dekhengst

Ow, arme Vliet. Kalote hoor! Hoop dat je schoonmoeder een beetje lief reageerde!

Maar één geruststelling: Pas als je cyclus korter is dan 21 dgn bestaat er een kans dat je geen eisprong hebt! Vooralsnog dus geen enkele reden om aan te nemen dat daar bij jou sprake van is!

Misschien ben je wel eerder ongesteld geworden omdat je Egg&Seed wel samen zijn gekomen, maar dat er daarna iets mis ging....

Ik vond het temperaturen heel simpel om te doen (gewoon elke ochtend in bed, direct na de wekker, in mn mond). Ik had ovulatietesten van Matcare (dacht ik). En die deed ik gewoon s ochtends, ondanks dat in de bijsluiter stond dat dat niet kon. Gewoon proberen, als de testen geen resultaat geven, kun je altijd nog overstappen naar een moeilijkere methode. Ik had deze gekocht omdat ik niet eerst in een potje wilde plassen. Veelste veel gedoe!

Euhm, Marmira, wat bedoel je dat "je met reden zorgen gaat maken of het wel gaat lukken"? Heb ik iets gemist?
Je bent lief Woesel!

Nou, mijn vriend is ooit getest en toen was zijn zaadkwaliteit behoorlijk niet denderend.... nou is dat een aantal jaren geleden, maar de zorg zit er wel in bij mij. Hij heeft me beloofd om ook al in een iets vroeger stadium naar de dokter te gaan, dan normaal na ong. een jaar....dus zeg maar als ik deze maand nog niet zwanger ben...
Ik denk ook dat als ik nou ongesteld word, ik toch even langs de dokter hier loop hoor. Vorig jaar november zijn we eigenlijk al begonnen met onveili vrijen geloof ik. Vanaf feb dan echt wat gerichter zeg maar Dus even kijken dan maar. Je hoort echt zo vaak dat ze dan ineens zwanger worden... En ach, ik weet dat ik er spijt van ga krijgen als ik dat niet doe.

Lijkt mij ook absoluut niet leuk als er een paar 'overblijven' daarboven. Ik denk dat we dan echt iets aan het schema moeten doen. Of gewoon samenvoegen dat het weer 1 lijst wordt, en dat erachter gewoon de info staat. Zoiets zie je ook wel bij andere zwangerelijstjes...
Boepie: hoe gaat het met je? Hopelijk heb je goed nieuws gekregen en is alles verdwenen. Sterkte hoor.

Marmira: wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad had. En inderdaad, als je weet dat het zaad niet 100% goed is zou ik ook eerder naar de dokter gaan.

Lente: ik denk dat je inderdaad veel te vroeg gestest hebt. Zaterdag dus eerst testen en dan paarrijden?

Fennah: bedankt voor je regenwens ......ik ben net zeik en zeiknat geregend op de fiets! Het kwam echt met bakken naar beneden, ik kon mijn ogen niet eens open houden en het stroomde overal naar beneden, zo mijn schoenen in.

Nu ben ik thuis, omgekleed en afgedroogd....en nu is het droog !!!

Schrijvertje: was je urine schoon?

Ik bracht toen ook mijn urine met het oog op een blaasonsteking, maar toen bleken het die ketonen te zijn. Ik hoop voor je dat ze die ook even mee testen.

Ik heb net de zwangerschapsdoos van de Etos opgehaald. Hij is mega groot, en staat dus nu even te drogen. Ik ga hem straks lekker open maken. Is dat trouwens de doos waardoor je het tijdschrift elke maand krijgt?

De doos van het kruidvat doet het nu trouwens ook, eerst pakte de site de postcode niet maar nu dus wel.

Ga nu even lekker naar het Blok kijken van gisteren.
ps: Fennah bij de H&M hebben ze spijkerbroeken zonder stretch. Hij zat echt supermooi maar ik kon er niet in zitten, dus ik houd meer van stretch. Ze zijn 40 euro.
Vliet, klote zeg! En ook omdat je lekker op vakantie bent en dan moet je opeens halsoverkop dingen gaan zitten kopen.

Wel een lekkere vakantie gehad trouwens?

Lipa, ik vind die positiebroeken allemaal niet zo denderend geloof ik. Ik heb er nu 3 en alle drie blijven ze niet mooi zitten. Komt omdat er weinig grip is op je heupen en dan zakken ze iedere keer wat af als je hebt gezeten. Nog een paar maanden en dan kan ik hopelijk mijn normale spijkerbroeken weer aan, met riem! Hier heeft het nog helemaal niet geregend. Zou het tegen de avond dan richting Limboland komen? Ik heb het al vaker gezegd, maar ben echt geen zomermens. Tis hier afwisselend zonnig, bewolkt.

Lipa, een doos van de Etos? Wil ik ook! Hoe kom je daaraan? Als het goed is krijg ik rond de 7e maand van mijn zwangerschap bericht dat ik de blije doos bij prenatal op kan halen. Maar ik weet nog niet hoe ik een doos van de Etos en Kruidvat kan krijgen. Vertel vertel.

Marmira, dan snap ik wel dat je je zorgen maakt. Als ik het goed begrijp willen jullie volgende maand eens met de dokter overleggen?

Ik duim voor iedereen, om verschillende redenen. Is ook logisch dat sommigen wat meer haast hebben gezien de leeftijd en misschien ook het leeftijdsverschil met de andere kinderen. Het blijft alleen zo klote omdat het niet af te dwingen is en al dat lange wachten telkens...

Heb vandaag een beetje een offday, nergens zin in. Soms baal ik wel dat ik maar 2 dagen per week mag werken, vanwege gezondheid hoor vriend houdt me niet tegen ;) Maar tis dan soms best wel saai, ben gewend om fulltime of in ieder geval 4 dagen per week te werken. Probeer het mezelf op zulk soort dagen als vandaag maar voor te houden dat ik het over 4 maanden heel druk ga krijgen.
37 weken zwanger!
Ik heb zelf al even gekeken. Bij kruidvat heb ik me net aangemeld, de doos kan ik 11 november ophalen.

Ik herkende de site van de Etos en daar heb ik mij al eens aangemeld. En heb ook via de post een kortingsbon ontvangen, maar geen kaart om de doos op te halen. Dus heb me nog maar eens aangemeld, maar de kans is klein dat ze dat accepteren.
37 weken zwanger!
Aan die kortingsbon zat bij mij een bon met streepjescode, en daarmee moest ik de doos ophalen.

Je kan hem ook via jongegezinnen.nl bestellen dacht ik.

In die broeken van mij zit bij je heup een elastiek met een knoopje aan de binnenkant. Als aan dat elastiek trekt dan zitten er allemaal knoopsgaatjes in waarmee je hem dus strakker kan maken rond je heupen.

Ik ga de doos nu open maken hoor.
dat elastiek met knoopsgaatjes zit er zo'n beetje in elke kinderbroek vanaf 2 jaar :-) Kun je alvast wennen.

Ik heb lekker schilder-dagje, tis warm, drukkend weer hier.
Lipa, hing bij mij niet aan de kortingsbon. Nou ja, ik zie wel of ik opnieuw een brief van hun krijg. Anders niet hoor.

Zaten er leuke spulletjes in?

Lente, hoeveel graden was het bij jullie? Was bij ons meer benauwd dan echt lekker zonnig. Ben blij als de herfst aanbreekt.
37 weken zwanger!
Eindelijk goed nieuws! Het dooierzakje was weg, er zit alleen nog wat slijmvlies. Dat zou ip vanzelf moeten verdwijnen aangezien ik nog flink vloei. Ik was echt super opgelucht, het was zo balen geweest als ik alsnog gecuretteerd zou moeten worden. We hebben ook nog een fijn afsluitend gesprek gehad in het ziekenhuis. We zijn echt supertevreden over het ziekenhuis, dat is wel weer super. Ze zei ook nog dat we als ik weer zwanger ben mag bellen voor een vroege echo. Ben blij dat het nu achter de rug is, nu even lekker rust, daarna doe ik weer gewoon mee met de maandelijkse symptomengekte hoor.
Hallo,

Zo ik reageer maar vanaf mijn laatste post. Dat houdt ongetwijfeld in dat ik wat info mis, maar het is niet anders

Atheena, ik denk dat ik morgenochtend voor de zekerheid toch maar even een potje langs ga brengen (heb net een honingpot uitgewassen. Tja je moet iets..... )

Boepie, ik heb nog wel net meegekregen dat je pillen hebt gehad en dat je lichaam daar ook meteen flink op reageerde. Hoe voel je je nu? Aan de ene kant moet het misschien een opluchting zijn, maar aan de andere kant lijkt het me toch ook wel confronterend. Ik hoop dat het (naar omstandigheden) goed met je gaat.

- Fijn dat je zekerheid en rust hebt. Nu nog een stukje verwerking..... Sterkte!

Fennah, de verkoudheid lijkt, wonder boven wonder, heeeeel langzaam weg te trekken. Ik juig maar niet te vroeg, maar ik klaag niet (tenminste..... niet over mijn verkoudheid ) En inderdaad: morgen even naar de ha.

- Ik heb airco in mijn lokaal. Is op koude dagen extreem koud, maar op dagen zolas vandaag is het echt een uitkomst!

- Balen van je baaldag, hoort er helaas een beetje bij. Kun je niet een leuke hobby bedenken ofzo, voor je vrije dagen? Ga leuke dingetjes freubelen voor de kinderkamer: knuffeltjes naaien, doosjes opleuken, schilderijtjes schilderen, etc.

Lente, spannend, spannend, ben benieuwd!!

Cuore, we wachten en duimen met je mee hoor! Jeetje, wat een kansen weer allemaal he, deze week!

Marmira, natuurlijk hopen we ook allemaal dat ook jij snel zwanger zult zijn hoor!!!!!

- Tja van zwemmertjes heb ik dan weer geen verstand, maar er zijn ongetwijfeld manieren om die zwemmers van je man in actie te krijgen. Toch?

Lieve Vliet, wat is het toch onvoorstelbaar he, wat al die hormonen met ons doen! Ik baal met je mee hoor! Vind het super rot voor je en hoop dat jouw tijd ook snel komt. Ik herken het zo: de hele wereld lijkt wel zwanger te zijn!!! Wat word je daar soms stiekem jaloers van....

Haha die Lipa, die heeft haar eerste doos inmiddels in huis gehaald. Enneh, ben heus niet nieuwsgierig hoor! Maar wat zit erin????

Goed, hier verder weinig te melden. Het werken gaat gelukkig best aardig en de verkoudheid valt redelijk mee. Hoop niet dat ik een dip ga krijgen als ik straks rust heb in het weekend. En hoop dat mijn urine morgen goed is. We wachten het rustig af.

Doeg!
Oehoeeeeeeeeeeee??!! Nog nergens nieuws????

Ik heb helemaal niks te melden, ben gewoon vreselijk nieuwschierig . En ik dacht: ik haal het topic even naar boven.... we stonden helemaal onderaan!!
Ja dat kan niet he Lieselotje! Up up up ermee!

Helaas nog geen test resultaten....spannende dagen hoor.

Oke, wat zat er in de Etos doos:

- hoop folders

- 15% kortingsbon voor positiekleding bij Miss Etam

- twee tijdschriften

- 2 pampers luiers

- speentje

- Zwitsal billendoekjes (groot pak)

- Opbergdoosje voor die doekjes, zodat je ze er zo uit kan trekken

- Etos huismerk baby douchezeep

Dat was het geloof ik.
Nou ik heb een humeur om op te schieten. Heb geen test gedaan hoor, heb er ook een hard hoofd in eigenlijk.

Ik ga NU bellen dat ik morgen ga paardrijden! Lekker puh.

En ik ben ook al een tijdje aan het lijnen, en ik beweeg echt meer nu, met als resultaat: 1,5 kilo dr bij. En daar kan ik heel slecht tegen kan ik je vertellen.
zo, done

Ik zit morgen om 17:30 op een peerd, een heel uur lang
Nounounou!! Das duidelijk ;)

En als je test morgenochtend nou positief is?
pff, daar geloof ik geen hol van. Kweenie, 2 dagen geleden had ik echt het idee: jaja, khebeenkans! Maar das helemaal tot ver onder nulpunt gezakt.

Maar goed, stel... hij is positief, dan ga ik toch nog steeds lekker op dat paard zitten. ;-P
Lente veel plezier met paardrijden! Volgens mij is het pas af te raden als je al een tijd zwanger bent omdat het dan misschien gevaarlijk is als je valt. Als je nu zwanger bent zit het zo goed "verpakt" dat het volgens mij helemaal geen kwaad kan.

Dus lekker genieten!
ben net in bad geweest en kon het niet laten te testen.

geen enkel spoor van een streepje dus ik geef het op voor deze maand...

ik begin het ondertussen ook niet meer zo heel erg leuk te vinden, maar goed. Kan tenminste wel gaan paardrijden.
he Lente, ga lekker paardrijden want denk dat Atheena gelijk heeft en dat het echt nog niet veel kwaad kan. Behalve als je op je kop vanaf valt, maar dat ben je niet van plan denk ik En wie weet blijk je ook nog eens zwanger! Ik had ook 2 x getest en 2 x heel, heeel vaag resultaat en toen baalde ik ook vd 2e test want toen had het toch duidelijk moeten zijn dacht ik. Dus niet.. En ach die leeftijd, er zijn er zoveel bij wie het ook lukt, zelfs na hun 40e. Vroeger werden er veel meer kinderen bij vrouwen ouder dan 40 geboren, gewoon omdat ze de pil nog niet hadden.

k##t Vliet, ik kan me er zoveel bij voorstellen. zo tussen hoop en angst zitten, maar je niet laten kisten hoor. Wie weet is het komende maanden wel raak. Had trouwens zelf 1 cylcus Clearblue ovutesten gebruikt, wel duur maar makkelijk en had daarvoor een maand die van Kruidvat gebruikt en die waren zo onduidelijk.. Mijn cyclus was trouwens 25 dagen, dus maak je daar geen zorgen over. Hoop het zo voor jou en alle anderen. Die bovenste lijst moet komende maanden toch echt weer korter worden! Of we maken er 1 lijst van, zoals bij andere topics.. Weet niet wie dat voorstelde, maar vond ik wel een goed idee.

He Marmira, kun je trouwens niks doen om die zaadjes een beetje sneller en krachtiger te maken?? Heb ergens gelezen dat bepaald soort eten en zo soms erg schijnt te helpen, en er is ook een BBC documentaire geweest over voedsel en vruchtbaarheid. Geloof dat die Truth about food heette..

Fijn Boepie, dat je niet gecuretteerd hoefde te worden. Lijkt me inderdaad heel naar, terwijl je al genoeg narigheid hebt gehad. Hoop dat je je snel weer helemaal de oude voelt! En misschien vind je dit overbodige info (sorry dan), want ik geloof dat je ff wilt wachten met alles - logisch, maar heb gelezen dat je nu erg vruchtbaar bent. (Mijn schoonzusje is ook net weer zwanger na een miskraam)

He lieve Woesel, word elke keer erg vrolijk als ik iets van je lees Nou ben ik natuurlijk een zielig hoopje hormonen dat overal of erg blij of erg verdrietig van wordt, maar toch voor wat het waard is (Waar kan ik nu die hyves pagina vinden, moet ik dan eerst een eigen hyves openen? een hele blonde vraag misschien maar toch) Wil dat koppie van Marmira wel zien dat tot leidt

Haha Fennah en Lipa, jullie worden zo de experts op babydozen, aanbiedingen enzovoorts... Zouden jullie zo lief willen zijn om een lijstje te maken van alle sites waar je op bent geabonneerd of gratis babytroepjes vandaan hebt?? Dan ga ik dat komende week helemaal uitmelken!

Komende week want vandaag hebben de nekplooimeting gedaan. Was erg grappig, het babietje is nog superklein maar was druk aan het spartelen. De nekplooi leek prima maar we moeten de bloeduitslag nog krijgen. Dus dat komt komende week en dan mag het nieuws echt aan de grote klok.

Jongens, ik schrijf niet zo vaak, want het zijn hele drukke dagen op het werk en ben 's avonds kapot als ik thuis kom. Maar kom snel weer buurten
Boepie, een geluk bij een ongeluk dat de pillen bij jou dus goed hebben aangeslagen. Lijkt me erg vervelend om een curettage te moeten ondergaan. Fijn ook dat je zo goed begeleidt bent in het ziekenhuis. Neem je tijd om alles goed te verwerken, zal niet gemakkelijk zijn...

Lente, klote zeg die valse hoop door die vage testen. Maar je pakt het meteen positief aan vind ik, morgen lekker paardrijden! Das bij mij de reden waarom ik de weegschaal al jaren negeer, als je wilt afvallen kan je beter naar je kleren kijken dan naar zo'n stom getal, is zo afhankelijk van tijd op de dag, vocht vasthouden, etc.

Zina, wist helemaal niet dat je vandaag een echo had! Gelukkig een mooie dunne nekplooi, nu nog even wachten op de bloeduitslag dus. Bij ons zagen ze op de echo ook een dunne nekplooi, maar verder onderzoek wilden wij niet.

Haha, experts op babydozen? Denk dat Lipa beter op de hoogte is. Ik heb een doos aangevraagd bij 'Wij jonge ouders'. Gewoon even op google intypen. Dan krijg je geloof ik rond de 7e maand van je zwangerschap een doos bij Prenatal en een jaar lang maandelijks een leuk tijdschrift gratis. Bij kruidvat.nl en etos.nl heb ik me ook aangemeld voor een gratis doos. Maar volgens mij is dat bij etos.nl mislukt, omdat ik alleen de kortingsbon opgestuurd heb gekregen en een 2e aanmelding accepteren ze niet.

Hoe ist eigenlijk met jou? Helemaal niet misselijk oid? Je zit al op de magische grens van 12 weken
37 weken zwanger!
Meisjes: even een vraag. Ik had gisterenavond bultjes op mijn borst bij mijn tepel. Vanmorgen waren ze al veel minder, maar toch nog wel een beetje. Zou toch niets engs zijn ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven