Zou het dan toch...

09-08-2015 23:59 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ja dit is weer zo een topic met de vraag ben ik zwanger

Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig om een kindje te krijgen. Ik heb afgelopen woensdag de laatste dag van mijn menstruatie gehad, dus ik had mij er al bij neergelegd dat ik weer niet zwanger was.

Vandaag had ik toch wat lichtbruine afscheiding en dacht laat ik eens een ovulatietest doen. Deze was knalpositief wat ik heel vreemd vond zo vlak na een menstruatie. Je hoort wel vaker dat een positieve ovulatietest ook op een zwangerschap kan duiden en laat ik nou heel toevallig nog een kv 2v5 hebben liggen. Deze heb ik dus net gedaan en ja hoor binnen de 5 minuten is er een licht streepje tevoorschijn gekomen, maar ook een horizontale streep erdoorheen.

Zou heel graag jullie mening willen, weet alleen niet hoe ik een link van een foto kan plaatsen.
Ik denk dat je zwanger bent. Ik zie een streep.

Mijn eerste streep was ook vaag en ik heb net z'n luier verschoond.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Even een terugvindpost maken hoor, wat spannend dit!

Succes straks!
Oe, spannend!! Soms worden streepjes gewoon niet donkerder, maar die horizontale streep is wel vreemd... Ik duim voor je!

En ik zou er vanavond 2 doen, 1 met de urine uit de koelkast, 1 met 'verse' urine 😁
Oh, heb de OP nu even goed gelezen. Je zit net na je menstruatie. Tja... dan weet ik het eigenlijk ook niet vrees ik

Succes ermee! Ik hoop op een mooie zwangerschap en baby!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
pff wat duurt de dag toch lang zeg...
Maar hoelang duurde jouw menstruatie? Was die ook anders dan normaal?
quote:SherlotteHolmes schreef op 10 augustus 2015 @ 14:00:

Maar hoelang duurde jouw menstruatie? Was die ook anders dan normaal?Mijn menstruatie heeft nu 2,5-3 dagen geduurd. Normaal is dit toch wel 4-5 dagen. Het bloed was ook meer bruin dan anders...
Ik zie wel iets van een tweede streepje maar als ik het me goed herinner van mijn eigen positieve testen, zat het tweede streepje veel dichterbij het eerste. Maar het is hier alweer even geleden.

Kan het niet gewoon je ovulatie zijn?
Ik heb dit ook een keer gehad toen ik in mijn slaapdronken toestand de test half op een washandje had gelegd per ongeluk, dus heel licht hellend waardoor er dus ook zo'n horizontale blur was en een erg licht 2e streepje wat dus kwam doordat de vloestof van het eerste streepje ermee in contact was gekomen.

4 uur mijn plas opgehouden en er was geen 2e streepje te bekennen.

Dus dat is mijn ervaring, ik hoop uiterard wel dat je zwanger bent!
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
[IMG]http://i61.tinypic.com/9uc7j6.jpg[/IMG]

[IMG]http://i59.tinypic.com/11afxpw.jpg[/IMG]

Nou dames ik heb net nog 2 testen gedaan de bovenste met urine wat ik net heb opgevangen en de onderste met mijn ochtendurine uit de koelkast . Ik zie op beide testen een streepje...

Ben ik dan toch echt zwanger
Ja hoor! Van harte!
Ik zie een lichte streep bij de eerste en een wat duidelijkere bij de tweede foto😃

Streep is een streep! Gefeliciteerd lijkt me!
Leuk!! Gefeliciteerd!!
Jeuj!!!! Gefeliciteerd!!!! 🎉
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Jaaaaaaa wat leuk! Gefeliciteerd! Een hele fijne zwangerschap gewenst!
Ja hoor! Vooral de 2e is overduidelijk, gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd!!

Vraagje, was de lichte streep met de "oude" ochtend urine en de donkere streep me "vers" of andersom?
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)

Gefeliciteerd!
Wat leuk, gefeliciteerd!
Geweldig! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!!
Dankjewel dames!

Ik kan het zelf nog amper geloven. Voelt nog heel onwerkelijk, vooral na die bloeding vorige week.

Maarja een streep is een streep, dus er heeft zich toch een bevrucht eitje genesteld

Oh ik ben gewoon zo hyper
Zal ik je blijheid dan maar even in één oogopslag zichtbaar maken voor iedereen?

Gefeliciteerd!
Toch!??

Gefeliciteerd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven