Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:49
quote:elfje12 schreef op 11 augustus 2015 @ 11:48:
Doornroosje, dat verven ging lekker snel, en dit kleurtje bevalt je vast wel. Heb er meteen een merkje opgeplakt en zal hem naar je brengen, goed verpakt.
[afbeelding]Adres staat op de vorige pagina ergens. Pas wel op dat je niet op de paddenstoelen stapt, dan krijg je het aan de stok met die smurf.
Doornroosje, dat verven ging lekker snel, en dit kleurtje bevalt je vast wel. Heb er meteen een merkje opgeplakt en zal hem naar je brengen, goed verpakt.
[afbeelding]Adres staat op de vorige pagina ergens. Pas wel op dat je niet op de paddenstoelen stapt, dan krijg je het aan de stok met die smurf.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:51
quote:doornroosje9 schreef op 11 augustus 2015 @ 11:49:
[...]
Adres staat op de vorige pagina ergens. Pas wel op dat je niet op de paddenstoelen stapt, dan krijg je het aan de stok met die smurf.Ik ga met de eenhoorn. Dat scheelt mij weer dat hele stuk sjouwen met die koelkast. En die kan ook lekker vliegen.
[...]
Adres staat op de vorige pagina ergens. Pas wel op dat je niet op de paddenstoelen stapt, dan krijg je het aan de stok met die smurf.Ik ga met de eenhoorn. Dat scheelt mij weer dat hele stuk sjouwen met die koelkast. En die kan ook lekker vliegen.
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:53
quote:doornroosje9 schreef op 11 augustus 2015 @ 11:39:
[...]
Zeker. Heb je daar problemen mee misschien?Tja, wij hard werkende dwergen kunnen ons niks voorstellen bij een lui prinsessenleven. In onze opinie zou je na 100 jaar slapen wel weer 200 jaar wakker kunnen blijven. Maar nogmaals wij kennen het hele prinsessenleven natuurlijk niet!
[...]
Zeker. Heb je daar problemen mee misschien?Tja, wij hard werkende dwergen kunnen ons niks voorstellen bij een lui prinsessenleven. In onze opinie zou je na 100 jaar slapen wel weer 200 jaar wakker kunnen blijven. Maar nogmaals wij kennen het hele prinsessenleven natuurlijk niet!
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:59
quote:elfje12 schreef op 11 augustus 2015 @ 11:56:
Zo heel wakker kijken die dwergen nou ook weer niet
[img]http://www.art-4-wall.com/images/kinder ... dering.jpg[/img]Sjit, heb die van feestboek geplukt? Dat was van vorig jaar na de kermis, we waren een beetje doorgezakt enzo, maar wel weer vroeg op om in het bos te werken!
Zo heel wakker kijken die dwergen nou ook weer niet
[img]http://www.art-4-wall.com/images/kinder ... dering.jpg[/img]Sjit, heb die van feestboek geplukt? Dat was van vorig jaar na de kermis, we waren een beetje doorgezakt enzo, maar wel weer vroeg op om in het bos te werken!
dinsdag 11 augustus 2015 om 12:02
quote:dezevendwergen schreef op 11 augustus 2015 @ 11:59:
[...]
Sjit, heb die van feestboek geplukt? Dat was van vorig jaar na de kermis, we waren een beetje doorgezakt enzo, maar wel weer vroeg op om in het bos te werken!
En dat moet ik jullie dan wel weer nageven, jullie gingen idd weer vroeg aan het werk.
[...]
Sjit, heb die van feestboek geplukt? Dat was van vorig jaar na de kermis, we waren een beetje doorgezakt enzo, maar wel weer vroeg op om in het bos te werken!
En dat moet ik jullie dan wel weer nageven, jullie gingen idd weer vroeg aan het werk.
dinsdag 11 augustus 2015 om 12:05
quote:dezevendwergen schreef op 11 augustus 2015 @ 11:53:
[...]
Tja, wij hard werkende dwergen kunnen ons niks voorstellen bij een lui prinsessenleven. In onze opinie zou je na 100 jaar slapen wel weer 200 jaar wakker kunnen blijven. Maar nogmaals wij kennen het hele prinsessenleven natuurlijk niet!
Chronische vermoeidheid overgehouden aan het prikken aan dat spinnewiel. Ik had het ook graag anders gezien natuurlijk.
Jullie werken heel hard, dat wordt heel erg geapprecieerd in het bos hoor.
[...]
Tja, wij hard werkende dwergen kunnen ons niks voorstellen bij een lui prinsessenleven. In onze opinie zou je na 100 jaar slapen wel weer 200 jaar wakker kunnen blijven. Maar nogmaals wij kennen het hele prinsessenleven natuurlijk niet!
Chronische vermoeidheid overgehouden aan het prikken aan dat spinnewiel. Ik had het ook graag anders gezien natuurlijk.
Jullie werken heel hard, dat wordt heel erg geapprecieerd in het bos hoor.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 11 augustus 2015 om 12:27
quote:Goede-Fee schreef op 11 augustus 2015 @ 12:09:
Poel is paddenvrij... nu nog wat ligbedden en een springplank....Dat zouden die Smurfen doen! En wie wordt nou de badmeester? Ik heb hier nog wel een ervaren toezichthouder in de aanbieding, heeft heel hard geoefend met reddend zwemmen. Maar kan dus geen zwemles geven. Nog niet!
Poel is paddenvrij... nu nog wat ligbedden en een springplank....Dat zouden die Smurfen doen! En wie wordt nou de badmeester? Ik heb hier nog wel een ervaren toezichthouder in de aanbieding, heeft heel hard geoefend met reddend zwemmen. Maar kan dus geen zwemles geven. Nog niet!
dinsdag 11 augustus 2015 om 12:28
quote:dezevendwergen schreef op 11 augustus 2015 @ 12:27:
[...]
Dat zouden die Smurfen doen! En wie wordt nou de badmeester? Ik heb hier nog wel een ervaren toezichthouder in de aanbieding, heeft heel hard geoefend met reddend zwemmen. Maar kan dus geen zwemles geven. Nog niet!Nee bedankt, Elfjes man heeft de baan al.
[...]
Dat zouden die Smurfen doen! En wie wordt nou de badmeester? Ik heb hier nog wel een ervaren toezichthouder in de aanbieding, heeft heel hard geoefend met reddend zwemmen. Maar kan dus geen zwemles geven. Nog niet!Nee bedankt, Elfjes man heeft de baan al.
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:13
Bijna etenstijd, wij zijn aan het koken.
Eentje dopt zijn eigen boontjes,
Eentje probeert de geit te sparen maar dat lukt niet want,
Eentje probeert de kool te sparen,
Eentje zit in zijn eigen sop gaar te stoven,
Eentje informeert of de anderen nog peultjes lusten,
Eentje is er heel vervelend en gooit roet in het eten,
En eentje dient de soep vast op die zo heet niet gegeten zal worden.
Kortom, hadden we al gezegd dat we dol op koken zijn?
Eentje dopt zijn eigen boontjes,
Eentje probeert de geit te sparen maar dat lukt niet want,
Eentje probeert de kool te sparen,
Eentje zit in zijn eigen sop gaar te stoven,
Eentje informeert of de anderen nog peultjes lusten,
Eentje is er heel vervelend en gooit roet in het eten,
En eentje dient de soep vast op die zo heet niet gegeten zal worden.
Kortom, hadden we al gezegd dat we dol op koken zijn?