Help

13-09-2008 04:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat ik eindelijk met clomid 100 mg mijn 1e ovulatie heb gehad op cd 17. Op echo 2 eitjes en dag na ovulatie deze allebei weg en tevens temp verh. Voor de ovulatie was de temp ongv 36,35 na de ovulatie 36,75 en 8 dgn na de ovulatie rond 37. Het is inmiddels cd 35 en zwangerschapstest is neg op cd 34. Temp is nog steeds 37. Sinds cd 32 heb ik ook wat bruin bloedverlies, mn bij afvegen en wat in inlegkruisje. Met enkele sliertjes bloed. Lijkt absoluut niet op een normale menstruatie. Wat nu? kan ik toch zwanger zijn? ben ik toch ongesteld ondanks hoge temp?
-Ja het kan dat je zwanger bent/was.

-Ja het kan ook dat je ongesteld bent/wordt ondanks hogere temperatuur.

Er is geen zinnig antwoord op te geven fleurtje.

Als ik heel eerlijk ben denk ik eerder dat je menstruatie nadert...
Ik zou zeggen, daar heb je hele mooie testen voor. gewoon te halen bij het kruidvat etos of andere drogist / apotheek.

2 minuten en je weet het ....
Ik heb bruinverlies gehad en een sliertje slijm. Dit was bij mij de innesteling bleek dus achteraf. Ik had er verder geen bloed bij. Maar ik vraag me af of dat bij jou kan, ik weet niet wanneer je dat bruine had? Bij mij was het ongeveer 10-12 dagen na de eisprong. Ik heb zelf toen pas een week nadat ik die innesteling gehad had een test gedaan en die was meteen positief.

Ik duim voor je dat je ook zwanger bent.
Oh ik lees dat je het bruinverlies had op dag 32. Is dit voor jou een stuk vroeger dan wanneer je normaal ongesteld moet worden? Ik had het namelijk p dag 28 en ik had elke keer een cyclus van rond de 36 dagen dus ik was heel verbaasd (dacht dat ik ongesteld ging worden).
Bedankt voor de reacties. Ik heb al een aantal testen gedaan, de laatste gisterochtend en die waren negatief. Het punt is dat ik als ik idd ongesteld zou zijn opnieuw met clomid moet starten en ik weet dus ook niet of ik dat nu moet doen.
Kan je niet bellen met je arts? Die kan je denk ik het beste adviseren.

Misschien dat je menstruatie nu anders op gang komt omdat je een eisprong hebt gehad? Mijn menstruatie begint bijna altijd op deze manier.

Als je gisteren nog getest hebt zou ik het nog even aanzien maar als je onzeker bent of je weer met Clomid moet beginnen zou ik toch het ziekenhuis bellen.
Het kan dat je zwanger bent.. een eitje doet er 13 dagen over om zich stevig in te nestelen (nadat het er een aantal dagen over heeft gedaan om de baarmoeder te bereiken), daar kan het bloedverlies vandaan komen. Als je 19 dagen na je ovulatie nog niet positief test kun je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven