Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Jeeeee, Moz heeft zich weer ingeschreven voor Salsa!

En nu maar hopen dat tussen de

motorisch-gestoorde-nerds-die-op-salsa-gaan-omdat-ze-ergens-anders-geen-meiden-ontmoeten

en de

goed-uitziende-maar-veel-te-gelikte-meiden-om-hun-vinger-windende-versierders

toch nog een paar leuke exemplaren rondlopen...

En bovendien is salsa dansen ook gewoon leuk natuurlijk! Kan wel een uurtje netalsofzomer in de week gebruiken.
WM...liehieffffff

Heb SH wakker gemaakt, ga maar ff boodschappen doen

Vriendinnetje zit bij de kapper dus samen lunszjen zit er ff niet in

Dan maar ff lekkere dingetjes scoren voor min eetfeestje vanavond!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
SD.....ik zeg prima excuus om schoonmaak ontwijkend gedrag te vertonen ;)

Moz....Salsa....wat leuk! Jammer dat ik net zo motorisch gestoord ben Hebbie al een danspartner of is dat niet nodig?
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 12:40:

Wil dus wel schooknmaken maar kan hem nu toch niet wakker maken???

Hier al net zo... maar dan dus met een spinnend bolletje...

Aaaaaag, WM

(ff kijken of ik ook mijn beestjes hier kan plakken, eerst ff uploaden ergens heen geloof ik he)
Danspartner is niet perse nodig, meestal trommelen ze wel genoeg mannen op daar...
ja ik ga ook maar eens douchen en Iets Nuttigs doen..........
En de boodschappen kan ik ook afstrepen op mijn to-do lijstje

Eigenlijk vind ik dat ik best lekker bezig ben zo!

Salsadansen is LEUK!!

Ga ook volgende week weer beginnen

Nou ja beginnen, tot voor 2 maanden geleden had ik nooit gesalsadanst.

maar door een vriendinnetje die salsales geeft helemaal enthousiast geworden

Heb mijn jaren lange ervaring als Latin danser mee en heb 3 zondagen bijles gehad van de twee meesters en kan dus nu instappen in de salsa voor gevorderden

*pfffff 4 trappen omhoog met 4 tassen boodschappen is GEEN succes...ik wil een MAN!!!*
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 13:15:

*pfffff 4 trappen omhoog met 4 tassen boodschappen is GEEN succes...ik wil een MAN!!!*

Waar is DS als je hem nodig hebt? ooo ja in de Ikea

Nou volgende keer even beter met DS afstemmen SD zodat DS het sjouw werk kan verrichten!
Snapt iemand dat?

Dat je voor de lol op ZATERDAGMIDDAG naar de Ikea gaat?

*SD toch stiekum trots dat ze al die boodschappen zonder gescheurde ledematen boven heeft gekregen...is al dat sporten toch ergens goed voor*

Salo, is jouw hut alweer aan kant ondertussen?
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 09:57:

Ram, waar heb jij gezeten zeg?

We dachten hier allemaal dat je alweer gevlogen was

haha, nee hoor. Alleen superdruk geweest. En ik heb last van het verschijnsel "ziggo". Dus mijn internet wil er nog wel eens uit klappen .

Heb ik nog dingen gemist dan? Want ik moet ongeveer 15 pagina's terug gaan lezen...haha
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 13:25:

Snapt iemand dat?

*SD toch stiekum trots dat ze al die boodschappen zonder gescheurde ledematen boven heeft gekregen...is al dat sporten toch ergens goed voor*

Salo, is jouw hut alweer aan kant ondertussen?NEe, niet voor de lol, maar ik moet er zo wel heen . Ik moet nog steeds een dekbedovertrek daar vandaan halen. Ik kan geen fijne vinden en ik heb er al een van ikea die briljant is. .

Snapt iemand dat?

nee, je bent echt gestoord als je dat doet.... met al die gillende kids...
idd Ikea op zaterdag/zondag/feestdag is een aanslag op je eigen gesteldheid. Je komt geheid zwaar gefrustreerd thuis, je wilt alleen maar rust in de omgeving hebben en bij thuiskomst ontdek je iets wat ontbreekt aan materiaal voor dat ene gekochte kastje dus mag je alsnog weer op diezelfde dag terug

Nope Salo zie je niet in Ikea op zaterdagen. Ben wel gek maar niet zoooooo gek
Zou gister net als SD op stap gaan... Maar is ook lui op de bank/ in bed beland

Vanavond maar een nieuwe poging wagen!

Hier begint het geloof ik wat op te klaren, eerst ook alleen maar regen... Ben zowaar ook aan het poetsen, blijkbaar is de zaterdag (vooral als het regent) daar toch de dag voor. Ach en met een leuk muziekje aan is het ook niet zo erg toch?

*Gaat op zoek naar de dweil!*

Salo, is jouw hut alweer aan kant ondertussen?

status:

badkamer: clean

woonkamer: clean

wasgoed: draait

droger: draait

vaatwasser: draait

slaapkamer: clean behalve moet nog dekbed verschonen

hal: clean

boodschappen: moet nog gedaan worden

keuken: clean

salo zelf: clean maar kan wel weer een douche gebruiken na poetsen
Weet je wat nog erger is dan de Ikea op zaterdagmiddag?

Net bedacht hoor trouwens...

Naar de markt op zaterdagmiddag!

Waarom...ik vraag WAAROM moeten al die mama's nou MET kinderwagen naar de markt?

Het is daar altijd al zo'n kruip door sluip door straatje en met al die kinderwagens, die GEWOON tegen je schenen rijden alsof zij meer recht hebben daar te staan dan ik...

GEK wordt ik ervan!!!

Ram, hier op de markt hebben ze trouwens heule leuke dekbedovertrekjes hoor...
En gaat meteen de tip van SW in de praktijk brengen... een beetje wasverzachter door het soppie!
*heeft even de tip over de wasverzachter gemist geloof ik....*
SD.......ja en ongeneerd ook he, want JIJ loopt in de weg, want Zij kunnen er niets aan doen dat ze zo'n wagen meeslepen.....pfff.....
Oh, Ikea op zaterdag? BEN JE GEK GEWORDEN OFZO???

Ik ben altijd bang dat als ik in de IKEA of ander warenhuis loop dat er dan een kind heel hard "JUUUUUUUUUUUUF" gaat gillen naar mij en dat ik dan heel leuk en enthousiast moet doen en net moet doen alsof ik voor mn plezier op een kinderrijk moment naar de Ikea ga.

Verder heb ik WWZE gisteren inderdaad gezien, amper gesproken. Beetje jammer, want woensdag hebben we nog een heel gezellige avond gehad.

Ik heb een hele poos met een leuke kerel gekletst, en op een gegeven moment kwam WWZE even melden dat hij ging slapen. Verder geen uitnodiging gehad om gezellig te blijven slapen. En zo kwam het dus dat ik mijn avond alleen in mn bedje eindigde en dat is de afgelopen tijd erg sporadisch voorgekomen op de zaterdag morgen, vandaar dat ik even baalde.

Leuke jongen had mij en een kennis van me (vrouwelijk) uitgenodigd voor nog een biertje bij hem thuis. Eenmaal daar aangekomen kregen zij een leuk gesprek waar ik me niet echt in kon mengen, dus ben opgestapt.

~Nu ik nuchter nadenk was die leuke jongen helemaal niet zo leuk, althans voldeed niet aan eisenlijstje. Hij had een raar accent, en was wel erg gelovig, had rare oren, en was iets te jong.

Dit sterkt dan weer het punt dat als je al afknapt op deze dingen dat de man in kwestei helemaal niet zo leuk was.~
quote:Miranda01 schreef op 13 september 2008 @ 13:52:

SD.......ja en ongeneerd ook he, want JIJ loopt in de weg, want Zij kunnen er niets aan doen dat ze zo'n wagen meeslepen.....pfff.....

Ja en dan durven ze ook nog eens te zeggen toen salodog heel klein was: "wat een lelijke hond"

Salo keek in de kinderwagen en zei toen "jezus, welke piep (censuur) melkboer heb jij gehad"
Oh, en ik ben weer even aan het 'manshoppen' (niet te verwarren met manSCHoppen ) geweest op RP. Staan ineens best wel weer leuke mannen bij!
Zo, weer thuis Was heerlijk gezellig en relaxed. Beetje minder relaxed is dat ik net ontdek dat ik nog 14 eur heb voor de rest van de maand. Heb ernstig hard iemand nodig die me helpt budgetteren

Wie kan er rekenen en vindt het nog leuk ook? *kijkt lief en hulpbehoevend*

Wat zijn jullie allemaal actief zeg. En wat heerlijk dat ik dat niet hoef te zijn meer vandaag, op de gewoon noodzakelijkse dagelijkse klussen na dan.

Ikea op zaterdag of zondag is gewoon een halve psychologische test: kijken hoe het zit met je frustratiedrempel, mensenvrees en geduld. En dan gewoon in de file gaan staan om er te komen

Die kinderwagens rijden niet tegen mensen aan, die mensen springen er gewoon voor! En dan moet je de buggy maar in het niets op laten lossen ofzo?

Buggy's zijn wel irritant, maar sommige mensen kijken gewoon niet waar ze lopen. (moet even voor mezelf opkomen hè ) Gelukkig zit IvyZoon al zo'n jaar of 2 niet meer in de buggy.

*gaat vanavond ER kijken *
quote:salo31 schreef op 13 september 2008 @ 13:57:

[...]

Ja en dan durven ze ook nog eens te zeggen toen salodog heel klein was: "wat een lelijke hond"

Salo keek in de kinderwagen en zei toen "jezus, welke piep (censuur) melkboer heb jij gehad"
quote:IvyRosa schreef op 13 september 2008 @ 13:58:

Zo, weer thuis Was heerlijk gezellig en relaxed. Beetje minder relaxed is dat ik net ontdek dat ik nog 14 eur heb voor de rest van de maand. Heb ernstig hard iemand nodig die me helpt budgetteren

Wie kan er rekenen en vindt het nog leuk ook? *kijkt lief en hulpbehoevend*

Ben vorige week aardig zoet geweest met salesbudget voor 2009 inelkaar te zetten in MS Excel maar pff Belgische collega's moesten zonodig vrijdag de formules in Excel verknallen zodat ik maandag weer formules opnieuw erin mag zetten

Salo wil wel een excelsheetje maken waarin jij de bedragen kunt invullen zodat je een liquiditeitsplanning hebt en gelijk ziet waar je geld heen gaat.
anoniem_808 wijzigde dit bericht op 13-09-2008 14:04
Reden: zit=ziet
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven