Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:salo31 schreef op 13 september 2008 @ 13:57:

[...]

Ja en dan durven ze ook nog eens te zeggen toen salodog heel klein was: "wat een lelijke hond"

Salo keek in de kinderwagen en zei toen "jezus, welke piep (censuur) melkboer heb jij gehad"

kan me trouwens niet voorstellen dat IEMAND Salodog een lelijke hond vind.

JUIST als pup zijn ze om op te vreten!!

Ivy, ik geef je graag gelijk maar in deze ben ik het toch echt niet met je eens hoor

wij als niet buggy houdsters zijn echt alleen maar bezig die krengen te ontwijken dus als we een keer per ongeluk tegen een buggy opspringen komt dat omdat we een paar tellen eerder zo'm kreng moesten ontwijken met een sprong waar het Circ du Soleil nog trots op is!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:salo31 schreef op 13 september 2008 @ 14:03:

[...]

Salo wil wel een excelsheetje maken waarin jij de bedragen kunt invullen zodat je een liquiditeitsplanning hebt en gelijk ziet waar je geld heen gaat.Daar schrik ik altijd zo van.....als ik zo zwart op wit zie waar mijn centjes heen gaan...
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 14:05:

[...]

Daar schrik ik altijd zo van.....als ik zo zwart op wit zie waar mijn centjes heen gaan... Ja Salo vroeger ook maar zolang het een positieve cashflow is vindt Salo het niet erg
quote:salo31 schreef op 13 september 2008 @ 14:03:

[...]

Salo wil wel een excelsheetje maken waarin jij de bedragen kunt invullen zodat je een liquiditeitsplanning hebt en gelijk ziet waar je geld heen gaat.Is bij liquiditeitsplanning het spoor bijster , maar wil graag iets waarin ze alleen maar in hoeft te vullen en het iets vervolgens zelf denkt en rekent.*
*vraagt zich af wat dat ook alweer is positieve cashflow....SDtje duikt toch meer de negatieve hoek in aan het einde van de maand*

Maar wel met en glimlach hoor...ben positief negatief zeg maar
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 14:04:

[...]

Ivy, ik geef je graag gelijk maar in deze ben ik het toch echt niet met je eens hoor

wij als niet buggy houdsters zijn echt alleen maar bezig die krengen te ontwijken dus als we een keer per ongeluk tegen een buggy opspringen komt dat omdat we een paar tellen eerder zo'm kreng moesten ontwijken met een sprong waar het Circ du Soleil nog trots op is!

Ik ben het met je eens hoor. Drukke dingen heb ik altijd ontweken met kinderagen/buggy, uberhaupt met kind en als het even kan zelf ook

Weet je wat ook zo irritant is? DIe moeders die dan met kinderwagen midden op straat gaan stil gaan staan zonder aankondiging en dan helemaal pissed kijken als je vraagt of je er langs mag.

Ik kan veel, maar vliegen lukt me nog steeds niet....
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 14:16:

*vraagt zich af wat dat ook alweer is positieve cashflow....SDtje duikt toch meer de negatieve hoek in aan het einde van de maand*

Ik kan en wil niet rood staan, maar heb de afgelopen maandne gewoon veel extra kosten doordat ziektekosten niet meer vergoed en nu kom ik niet zo goed meer uit. Voor het nette zou ik dus gewoon alles moeten berekenen over wat er in gaat en uit per maand enzo, maar zodra ik getallen zie raak ik elk overzicht kwijt en ontstaat er een soort blinde paniek.

Conclusie: getallen en budgetteren zijn niet mijn competenties
quote:IvyRosa schreef op 13 september 2008 @ 14:17:

[...]

Ik ben het met je eens hoor. Drukke dingen heb ik altijd ontweken met kinderagen/buggy, uberhaupt met kind en als het even kan zelf ook

Weet je wat ook zo irritant is? DIe moeders die dan met kinderwagen midden op straat gaan stil gaan staan zonder aankondiging en dan helemaal pissed kijken als je vraagt of je er langs mag.

Ik kan veel, maar vliegen lukt me nog steeds niet....

Ja PRECIES dat soort moeders kom ik nou ook altijd tegen als ik ff snel een boodschap moet doen...

EN waar staat trouwens geschreven dat peuters en kleuters hun vieze handjes wel aan mijn witte broek schoon mogen vegen?

Als ik de moeders er dan op aanspreek is het

"ja maar mevrouw het is een peuter, zulke dingen gebeuren"

HALLO, als ik wil dat zulke dingen gebeuren vraag ik er wel om zeg!!!

*klaagmodus over kinderen weer uit*
quote:IvyRosa schreef op 13 september 2008 @ 14:19:

[...]

Ik kan en wil niet rood staan, maar heb de afgelopen maandne gewoon veel extra kosten doordat ziektekosten niet meer vergoed en nu kom ik niet zo goed meer uit. Voor het nette zou ik dus gewoon alles moeten berekenen over wat er in gaat en uit per maand enzo, maar zodra ik getallen zie raak ik elk overzicht kwijt en ontstaat er een soort blinde paniek.

Conclusie: getallen en budgetteren zijn niet mijn competenties

Ivy en gewoon een lijstje maken wat je allemaal uitgeeft?

ZO heb ik het in het begin gedaan, ff twee maanden precies opschrijven wat je uitgeeft

Niet leuk om te doen, eigenlijk gewoon heel deprimerend maar wel nuttig....
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 14:21:

[...]

Ivy en gewoon een lijstje maken wat je allemaal uitgeeft?

ZO heb ik het in het begin gedaan, ff twee maanden precies opschrijven wat je uitgeeft

Niet leuk om te doen, eigenlijk gewoon heel deprimerend maar wel nuttig....

Natuurlijk kan dat. Ik kan ook gewoon mijn rekeningafschriften terugkijken. Nog makkelijker, want dan zie ik ook alle vaste lasten enzo. Maar om de één of andere reden klopt het gewoon nooit

Maar heb het goede voornemen om er vanavond voor de 500ste keer toch maar eens aan te beginnen en even flink te schelden op de ziektekostenverzekeringen!
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 14:20:

[...]

Als ik de moeders er dan op aanspreek is het

"ja maar mevrouw het is een peuter, zulke dingen gebeuren"

Meen je dat? Je neus snuiten in de jas van die moeder en zeggen dat zulke dingen gebeuren als je geen zakdoek bij je hebt

*is blij dat zoon zo'n voorbeeldig kind is*
*Ivy wenst een man die kan rekenen en schrijft dat als minimale eis bij op wensenlijstje*
quote:IvyRosa schreef op 13 september 2008 @ 14:31:

[...]

Meen je dat? Je neus snuiten in de jas van die moeder en zeggen dat zulke dingen gebeuren als je geen zakdoek bij je hebt

Ik heb tegenwoordig 2 rekeningen (op aanraden destijds van ex...daar was ie dan wel weer heul handig in)

1 rekening waar al mijn vaste lasten afgaan, en een rekening waar ik de leuke dingen van kan doen

Ik moet je zeggen dat dat wel werkt.

Alleen is de "leuke dingen" rekening altijd wel leeg voor het einde van de maand
Hallo!

Wat een drukte hier op de zaterdag..:)

Ik ben weer terug van weggeweest, woehoe! Voor wie me nog niet/niet meer kent; een paar maanden geleden schreef ik op een aantal topics mee, waaronder dit topic, totdat ik ontdekte dat m'n recente ex-vriendje meelas..:S Er was toen nog een hoop moeilijkheid tussen ons, maar nu zijn we weer relaxt in de omgang met elkaar, hij heeft een nieuw, leuk vriendinnetje (waar ik erg blij om ben!) en het is een klein half jaar verder, dus ik gok dat hij hier niet meer meekijkt.. dus kan ik weer lekker meebeppen hier!

Heb de afgelopen tijd redelijk meegelezen met jullie, dus ik ben soort van up-to-date met dingen denk ik..

Ik heb in ieder geval in de tussentijd niet stil gezeten, hihi..:) Allerlei leuke dates gehad, maar m'n collega/soort-van-buurman blijft toch de leukste..we zijn een paar maanden aan het daten geweest, wat heul fijn was en we allebei heul leuk vonden. Begin juli is hij voor 3 weken op vakantie gegaan naar Zuid-Amerika en hij had het er zo naar z'n zin dat hij langer is gebleven en morgen pas thuiskomt.. Ik heb in de tussentijd voor z'n post en plantjes gezorgd en ik ga hem morgen, op zijn verzoek, van het vliegveld halen. Spannehend!

Ik ga gauw weer op jullie berichtjes reageren (sorry voor de ego-post..:S), maar nu doe ik even mee met jullie schoonmaak-vibe en ga ik stofzuigen en wasjes draaien! (en daarna mezelf ook maar eens even schoonpoetsen onder de douche, hihi..)

daaag!
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 14:45:

[...]

Ik heb tegenwoordig 2 rekeningen (op aanraden destijds van ex...daar was ie dan wel weer heul handig in)

1 rekening waar al mijn vaste lasten afgaan, en een rekening waar ik de leuke dingen van kan doen

Er blijft veel te weinig over om op een leuke dingen rekening te storten

Ik ga gewoon rekenen vanavond, ben me er al maanden psychisch op aan het voorbereiden. Realiseerde me vandaag alleen dat het echt heel erg noodzakelijk gaat worden.

*baalt van haar wiskundedeuk*
Ivy heeft trouwens vette ruzie met haar kleuter. Ik wil playmobielridders stylisch verantwoord aangekleed en weiger andere ridders dood te maken. Kleuter eist dat mijn ridders aangekleed worden zoals het hoort en niet vluchten maar aanvallen.

Best wel een patstelling nu....
Ivy!!!

Ridders hoeven niet stylisch verantwoord te paard!

Die moeten stoer vechten met andere ridders..

Je hoeft ze ook niet dood te maken.....zwaar verwondden als gulden middenweg dan???

*SD gaat zichzelf even verwennen met een maskertje, dus ff geen grappige opmerkingen anders barst mijn kleigezichtje*
quote:Summerdance schreef op 13 september 2008 @ 15:19:

Ridderrs hoeven niet stylisch verantwoord te paard!

Tuuk wel!

En ik ben tegen elke vorm van geweld, dus ook tegen licht of zwaarverwonden (geeft ook weer bloedvlekken enzo).

Hij heeft die ridderzooi ook echt niet van mij gekregen!

*gaat weer verder met kleuter irriteren door te vluchten bij de eerste tekenen van aanval*
En Ivy.....wie wint?

De kleuter of de mama???
ik denk kleuter wint van mama!!!

Ridders moeten stoer gekleed zijn maar het moet ook functioneel zijn zodat ze wel hun werk kunnen doen!

Misschien als je zoon wat ouder is dan hij me mag helpen met Travian (germanen/galliers/romeinen oorlogsspel online).

Heb een soort budget gemaakt in excel.. nu even kijken waar ik het kan uploaden.
Welkom Amidala !

Ingel heeft vandaag vooral hard geverfd en geklust. Geen to-do-lijstjes gemaakt. Moeders is pannenkoeken aant bakken .... HOERA !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:salo31 schreef op 13 september 2008 @ 16:24:

Heb een soort budget gemaakt in excel.. nu even kijken waar ik het kan uploaden.

Oh wat tof! Zal ik je ff mijn mailadres mailen? Of is het niet te mailen?

Ivy heeft vet verloren. Ridders werden afgeslacht toen ze aan het vluchten waren. En ridders van Zoon hebben bovennatuurlijke krachten, dus blijken onverslaanbaar
Oh Ingel, wat heerlijk

Hoe bevalt je nieuwe autootje trouwens??
quote:IvyRosa schreef op 13 september 2008 @ 17:01:

[...]

Oh wat tof! Zal ik je ff mijn mailadres mailen? Of is het niet te mailen?

Ivy heeft vet verloren. Ridders werden afgeslacht toen ze aan het vluchten waren. En ridders van Zoon hebben bovennatuurlijke krachten, dus blijken onverslaanbaar

omdat je vet verloren hebt. Volgende keer gewoon valsspelen

Je mag me een mail sturen via viva angel of via mijn msn email adres. Ik moet nu snel haasten want ik ben weer eens te laat!!!

Ik lees het vanavond/vannacht wel even wat je voorkeur heeft.

To the rest fijne avond en geen dips want Salo is out of town and don't know when DS is in tha town.
Mijn auto bevalt SUPER. Ik voel me nog altijd mega als ik er in rond tuf !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven