Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2015 @ 14:12:

De mods geven nog keurig aan dat er verder op Napraat kan worden gegaan en wat gebeurt er? Niets!

Ze kunnen toch hun weggegumde posts hier neer zetten? Hoeveel moeite is dat nou?Dat. Dus.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
We kunnen een inzamelingsactie beginnen. Moet goed komen met zo'n bedrag twv 3 pakjes peuken.

" help Prada de week door " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 augustus 2015 @ 14:18:

We kunnen een inzamelingsactie beginnen. Moet goed komen met zo'n bedrag twv 3 pakjes peuken.

" help Prada de week door " .wat een ontzettend denigrerende opmerking
quote:Morrigan- schreef op 12 augustus 2015 @ 14:43:

[...]

wat een ontzettend denigrerende opmerking

Vind je?

Prada doet het nu voorkomen alsof ze heel dringend die 20 euro nodig heeft want o,o,o...daar eet ze een week van. Nou moet iedereen fijn zelf weten of ze tegen het advies van artsen in blijven roken, maar als je kunt paffen ( en je kunt zelf ook loepen ) , snacks kunt kopen, rekjes bij de Ikea , drank etc. dan is dat " o,o,o " ietwat overtrokken als je het mij vraagt.

Wat niet inhoudt dat het vervelend is om achter je geld aan te moeten, hoor. Maar ik vond het vrij aangedikt.
Ik vind het eigenlijk ook heel bizar dat Prada het via de mods speelt terwijl er a. een PB functie is en en b. een napraattopic. En over optie b : Wat hebben de mods of de rest van de forummers er nou helemaal te maken? Het is gewoon zo veel mogelijk aandacht vragen voor iets waar verder niemand wat mee te maken heeft en waar niemand het fijne van af weet. En hopen dat iedereen zich er tegen aan bemoeit en dat groepsdruk doet wat ze tot nu niet voor elkaar heeft gekregen.
Ik begrijp ook eigenlijk niet zo goed dat de mods dat bericht hebben laten staan..
quote:rosemetijs schreef op 12 augustus 2015 @ 15:19:

Ik begrijp ook eigenlijk niet zo goed dat de mods dat bericht hebben laten staan..

Ik word altijd wegggumd als ik OT ga.

En dit was nu niet echt een bericht wat daar thuishoort.
quote:rosemetijs schreef op 12 augustus 2015 @ 15:19:

Ik begrijp ook eigenlijk niet zo goed dat de mods dat bericht hebben laten staan..Nee, slaat nergens op.
Slechte financiële thuissituatie

Hij is niet dood, hij leeft.

Klein verschilletje maar.
quote:Bromelia schreef op 12 augustus 2015 @ 15:36:

Slechte financiële thuissituatie

Hij is niet dood, hij leeft.

Klein verschilletje maar.

Tja, zoveel mensen veranderen iets in hun verhaal om niet herkenbaar te zijn. Wat maakt het uit? Wat maakt dat jij daar last van hebt?

Van mij mogen ze het loepje de prullenbak ingooien. Het verleden is lang niet altijd relevant om een huidige vraag te beantwoorden én het wordt te pas en onpas gebruikt om de ander even op zijn / haar nummer te zetten.
Als ze nou gewoon dat rare bericht van Prada meteen hadden verwijderd had ze dat een hoop gumwerk gescheeld .
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 17:09:

Als ze nou gewoon dat rare bericht van Prada meteen hadden verwijderd had ze dat een hoop gumwerk gescheeld .Ze moeten toch wat doen. Maar inderdaad. Dat soort berichten horen niet thuis op een forum!
quote:Fangtasia schreef op 12 augustus 2015 @ 16:43:

[...]

Tja, zoveel mensen veranderen iets in hun verhaal om niet herkenbaar te zijn. Wat maakt het uit? Wat maakt dat jij daar last van hebt?

Van mij mogen ze het loepje de prullenbak ingooien. Het verleden is lang niet altijd relevant om een huidige vraag te beantwoorden én het wordt te pas en onpas gebruikt om de ander even op zijn / haar nummer te zetten.+1
en om het Modtopic. Ik kan ook gewoon niet gaan werken hé. Mis hier alles.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 17:09:

Als ze nou gewoon dat rare bericht van Prada meteen hadden verwijderd had ze dat een hoop gumwerk gescheeld .Nou ja dat gegum houdt ze wel van de straat natuurlijk.!
quote:yasmijn schreef op 12 augustus 2015 @ 17:19:

[...]

Ze moeten toch wat doen. Maar inderdaad. Dat soort berichten horen niet thuis op een forum!

In ieder geval niet op het CMtopic.

Ik vind het ècht een hele rare post
Je bent zelf een theepot
quote:rosemetijs schreef op 12 augustus 2015 @ 17:33:

[...]

Nou ja dat gegum houdt ze wel van de straat natuurlijk.!

Maar ja... Wat is daar nu allemaal gegumd?

Solo zit ook al te wiebelen op haar stoel appte ze me net
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2015 @ 13:51:

[...]

er is zelfs heel veel gegumd

't Is dat ik niet nieuwsgierig benIk vind het beheurlijk vervelend bijlezen zo
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2015 @ 17:50:

[...]

Solo zit ook al te wiebelen op haar stoel appte ze me netWaarschijnlijk allemaal berichten van mensen die het ook maar een rare post vonden
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2015 @ 17:50:

[...]

Solo zit ook al te wiebelen op haar stoel appte ze me netIk heb zelfs een oxazepam in moeten nemen.........................
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ben blij dat ik niet de enige nieuwsgierige ben
klotemuis... ik post iedere dubbel omdat dat ding te vaak gevallen is. Sorry.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 17:54:

[...]

Waarschijnlijk allemaal berichten van mensen die het ook maar een rare post vonden Tja tja, dat kan.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 17:54:

[...]

Waarschijnlijk allemaal berichten van mensen die het ook maar een rare post vonden Ik ga ook even broeden op een rare post. Dat ik mijn Uggs van Noes terug wil ofzo. Kijken of dat dan ook blijft staan.
quote:Solomio schreef op 12 augustus 2015 @ 17:54:

[...]

Ik heb zelfs een oxazepam in moeten nemen......................... Pas je op dat je niet van je stoel valt met die 'pam?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven