Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
Elfje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Je man is gespot met een vreemde man net achter de betoverbosjes...

Ik zeg dumpen die vent...
quote:Stiefmoeder schreef op 12 augustus 2015 @ 18:58:

[...]

Gezellig? Ja voor degenen met humeurtjes hebben we wel een tabel. Maximaal 4 tegelijk in het bos.
Oh, je moet gezellig zijn. Nou, dan taai ik ook maar weer af. Het enige kunstje dat ik kan met mijn toverstok is Avada Kedavra en de meeste mensen vinden dat niet erg gezellig .
quote:LittleRedRidingHood schreef op 12 augustus 2015 @ 18:55:

[...]

Precies. Doe wat sprookjesachtig, tover je gevoel voor (al dan niet flauwe) humor tevoorschijn en zwets mee.Er moet niks en veel mag. Er is een ochtenblad, maar de uitgave is onzeker. Dus vandaag was er een mini editie. De Smurfen staken dus iemand anders moet de poel afmaken. Er is maar een ding dat echt moet, en dat is op woensdag de kliko netjes aan de weg.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 19:02:

Oh, je moet gezellig zijn. Nou, dan taai ik ook maar weer af. Het enige kunstje dat ik kan met mijn toverstok is Avada Kedavra en de meeste mensen vinden dat niet erg gezellig .Kan je een springplank voor de paddenpoel toveren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 18:59:

Elfje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Je man is gespot met een vreemde man net achter de betoverbosjes...

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 9642a2.jpg[/img]

Ik zeg dumpen die vent... Stuur ze daarna naar mij door.
Egidius. Niet Eggie.
quote:_Egidius_ schreef op 12 augustus 2015 @ 19:06:

[...]

Stuur ze daarna naar mij door.Die ene mag je meteen hebben, Legolas heb ik nog een maand of wat nodig om te klussen voor een toverbeeb.

[...]

Gezellig?
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 18:59:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 9642a2.jpg[/img]

Ik zeg dumpen die vent... De een zijn 'dood' is de ander zijn brood, hij kan dan ook geen badmeester worden natuurlijk. Wij hebben nog wel iemand die staat te trappelen.
quote:dezevendwergen schreef op 12 augustus 2015 @ 19:11:

[...]

De een zijn 'dood' is de ander zijn brood, hij kan dan ook geen badmeester worden natuurlijk. Wij hebben nog wel iemand die staat te trappelen.Waarom zou hij geen badmeester kunnen worden? Kom jij uit een geloofelijk gezin ofzo?

[...]

Gezellig? Uitzonderingen en de dorpsgek bevestigen de regel.
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 19:12:

[...]

Waarom zou hij geen badmeester kunnen worden? Komen jullie uit een geloofelijk gezin ofzo? Geen gristelijk gezin hoor. Zo'n vreemdganger krijgt natuurlijk nooit een VOG, en die moeten badmeesters wel hebben. En dan kan die van mij het worden, die heeft ervaring én een VOG.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 12 augustus 2015 @ 09:06:

Nee, alleen uitgeput ;)

Ik hoop niet dat de Wolf langskomt vandaag want wegrennen lukt niet en van slimmigheid moet ik het vandaag ook niet hebben.

Hebben de Smurfen nog wat uitgevreten, of zijn die nog in staking?

Mijn onderdanen hebben besloten dat het Sprookjesbos geen veilige omgeving voor ze is, nadat ze op het Libelle-forum een topic geopend hadden over wat ze hier meemaakten.

'Je moet doen wat goed voelt', was daar het advies. Ze hebben eerst het slot op de deur van hun huis veranderd, ook al was het een huurhuis. Daarna hebben ze een melding gedaan bij de politie, want een aangifte vonden ze te eng (dan zouden hun namen bekend worden). Smurfin heeft onderdak gevonden in een Blijf Van Mijn Smurf-huis en de andere Smurfen hadden in het geniep toch al een tijdje een andere vriendin waarmee ze smurften en vonden dit de juiste aanleiding om bij hen in te trekken. Officieel blijven ze natuurlijk ingeschreven op hun adres in het Sprookjesbos (vanwege de toeslagen), maar ze komen nooit weer.

Ik ga chocolade eten en wijn drinken en morgen lekker shoppen met mijn vriendinnen.

Wij zijn weg. Ik blokkeer jullie ook allemaal op de Whatsapp.
quote:dezevendwergen schreef op 12 augustus 2015 @ 19:18:

[...]

Geen gristelijk gezin hoor. Zo'n vreemdganger krijgt natuurlijk nooit een VOG, en die moeten badmeesters wel hebben. En dan kan die van mij het worden, die heeft ervaring én een VOG.In het sprookjesbos doen we niet VOG's dan kan niemand hier meer werken.
quote:Amand schreef op 12 augustus 2015 @ 19:21:

[...]

Mijn onderdanen hebben besloten dat het Sprookjesbos geen veilige omgeving voor ze is, nadat ze op het Libelle-forum een topic geopend hadden over wat ze hier meemaakten.

'Je moet doen wat goed voelt', was daar het advies. Ze hebben eerst het slot op de deur van hun huis veranderd, ook al was het een huurhuis. Daarna hebben ze een melding gedaan bij de politie, want een aangifte vonden ze te eng (dan zouden hun namen bekend worden). Smurfin heeft onderdak gevonden in een Blijf Van Mijn Smurf-huis en de andere Smurfen hadden in het geniep toch al een tijdje een andere vriendin waarmee ze smurften en vonden dit de juiste aanleiding om bij hen in te trekken. Officieel blijven ze natuurlijk ingeschreven op hun adres in het Sprookjesbos (vanwege de toeslagen), maar ze komen nooit weer.

Ik ga chocolade eten en wijn drinken en morgen lekker shoppen met mijn vriendinnen.

Wij zijn weg. Ik blokkeer jullie ook allemaal op de Whatsapp.Oke de mazzel he?
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 19:08:

[...]

Die ene mag je meteen hebben, Legolas heb ik nog een maand of wat nodig om te klussen voor een toverbeeb. Wil jij zo'n poepfabriekje met punt-oren? Echt? En van dat dunne vlashaar?
We worden gewoon gedumpt door die blauwe frutsels?

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 augustus 2015 @ 19:28:

Ach nee, hij wil gewoon dat we huilie huilie doen aan aan zijn kleine blauwe beentjes gaan hangen. He'll be back.

Hebben wij steeds al gezegd, onbetrouwbaar volk die Smurfen. Jammer dat je er niet meer gegeten hebt.
Ja dat had ze geleerd! Die blauwe bitterballen.

Helaas was de mayonaise wéér op. Wie zit daar toch iedere keer bij?
quote:_Egidius_ schreef op 12 augustus 2015 @ 18:40:

[...]

Voor mij ook graag. Heb ik de hele dag de prins van hot naar her gesjouwd en dan kookt hij niet eens voor me.Wat ondankbaar, zeg. Als je mijn paard wordt, zal ik wel eten voor je koken

Dat is toch niet te geloven. Ondankbare honden zijn het. Alhoewel grootmoeder misschien wel opgelucht zal zijn dat ze hem kwijt is uit haar bed,
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 19:30:

[...]

Ach nee, hij wil gewoon dat we huilie huilie doen aan aan zijn kleine blauwe beentjes gaan hangen. He'll be back.

Dan is het goed.

Wil degene die de mayo heeft opgemaakt die weer aanvullen!!
quote:PrinsesFiona schreef op 12 augustus 2015 @ 19:35:

[...]

Wat ondankbaar, zeg. Als je mijn paard wordt, zal ik wel eten voor je kokenTsss.. een zak kant-klare poffertjes in de magnetron gooien is geen koken hé!
Legolas en ik gaan niet scheiden. Dit was een kus uit dankbaarheid voor het redden van wat egelkinderen in de poel.

Smurfen jullie zijn wel snel gepikeerd zeg! Die pb heb ik nooit ontvangen

Cateautje, jij bent mijn favoriete stripfiguur! Ik vraag me alleen af waarom je het anders gespeld hebt,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven