Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
woensdag 12 augustus 2015 om 20:40
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 20:33:
[...]
Een zogenaamd Franse captain die zwaar brits lult en earl grey thee drinkt....
Ik vind het niet raar dat Q hem pest. http://3.bp.blogspot.com/ ... ifIBKczXk/s1600/QTip1.jpg
[...]
Een zogenaamd Franse captain die zwaar brits lult en earl grey thee drinkt....
Ik vind het niet raar dat Q hem pest. http://3.bp.blogspot.com/ ... ifIBKczXk/s1600/QTip1.jpg
woensdag 12 augustus 2015 om 20:42
woensdag 12 augustus 2015 om 20:44
quote:KiaOraHoi schreef op 12 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
Volgens mij is het je eerste keer dat je iets op de Kitlers schrijft toch?
Dus bij deze de rode loper! Welkom!
[img]http://par-av.nl/wp-content/uploads/rode-loper.jpg[/img]Thanks! Klopt inderdaad, maar lees al een tijdje mee, hoor
[...]
Volgens mij is het je eerste keer dat je iets op de Kitlers schrijft toch?
Dus bij deze de rode loper! Welkom!
[img]http://par-av.nl/wp-content/uploads/rode-loper.jpg[/img]Thanks! Klopt inderdaad, maar lees al een tijdje mee, hoor
Home is where your wifi connects automatically.
woensdag 12 augustus 2015 om 20:47
Toen ik in Australië woonde, wist ik niet welke zwarte spinnen giftig waren en welke niet. Mijn matras lag op de grond, en op een keer vond ik een zwarte spin in mijn kamer. Ik pakte de stofzuiger om hem weg te halen, en serieus, dat kreng sprong op de stofzuigslang en racete omhoog! Ik ben weggesprint...
woensdag 12 augustus 2015 om 20:49
quote:neener-neener schreef op 12 augustus 2015 @ 20:47:
Toen ik in Australië woonde, wist ik niet welke zwarte spinnen giftig waren en welke niet. Mijn matras lag op de grond, en op een keer vond ik een zwarte spin in mijn kamer. Ik pakte de stofzuiger om hem weg te halen, en serieus, dat kreng sprong op de stofzuigslang en racete omhoog! Ik ben weggesprint...Dit is dus altijd mijn angst met stofzuigerslangen. Dat ze zich naar beneden storten of over de slang naar me toe rennen. Daarom moet mijn man ze vangen. Ook al zijn die dingen hier nieteens giftig. Maar ik vrees dat ik anders van elk kriebeltje mijn bed uit schiet.
Toen ik in Australië woonde, wist ik niet welke zwarte spinnen giftig waren en welke niet. Mijn matras lag op de grond, en op een keer vond ik een zwarte spin in mijn kamer. Ik pakte de stofzuiger om hem weg te halen, en serieus, dat kreng sprong op de stofzuigslang en racete omhoog! Ik ben weggesprint...Dit is dus altijd mijn angst met stofzuigerslangen. Dat ze zich naar beneden storten of over de slang naar me toe rennen. Daarom moet mijn man ze vangen. Ook al zijn die dingen hier nieteens giftig. Maar ik vrees dat ik anders van elk kriebeltje mijn bed uit schiet.
woensdag 12 augustus 2015 om 20:51
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 20:49:
[...]
Dit is dus altijd mijn angst met stofzuigerslangen. Dat ze zich naar beneden storten of over de slang naar me toe rennen. Daarom moet mijn man ze vangen. Ook al zijn die dingen hier nieteens giftig. Maar ik vrees dat ik anders van elk kriebeltje mijn bed uit schiet.Dit moet ideaal zijn.
[...]
Dit is dus altijd mijn angst met stofzuigerslangen. Dat ze zich naar beneden storten of over de slang naar me toe rennen. Daarom moet mijn man ze vangen. Ook al zijn die dingen hier nieteens giftig. Maar ik vrees dat ik anders van elk kriebeltje mijn bed uit schiet.Dit moet ideaal zijn.
woensdag 12 augustus 2015 om 20:52
Met de poes gaat het gelukkig goed! Hij heeft een tijd geleden een serieuze antibioticakuur gekregen vanwege doorligwonden en daarna waren de meeste van zijn andere kwalen ook minder. Ze zijn niet helemaal weg (het kotsen blijft en hij is veel te mager) en het enige wat we nog kunnen laten doen is een rectaal onderzoek... Dat ziet mijn kat niet zo zitten...
woensdag 12 augustus 2015 om 20:53
quote:neener-neener schreef op 12 augustus 2015 @ 20:52:
Met de poes gaat het gelukkig goed! Hij heeft een tijd geleden een serieuze antibioticakuur gekregen vanwege doorligwonden en daarna waren de meeste van zijn andere kwalen ook minder. Ze zijn niet helemaal weg (het kotsen blijft en hij is veel te mager) en het enige wat we nog kunnen laten doen is een rectaal onderzoek... Dat ziet mijn kat niet zo zitten...Ik snap hem! Moet elke ochtend zelf rectaal temperaturen en ben dat na 2 weken al helemaal zat whahahah
Met de poes gaat het gelukkig goed! Hij heeft een tijd geleden een serieuze antibioticakuur gekregen vanwege doorligwonden en daarna waren de meeste van zijn andere kwalen ook minder. Ze zijn niet helemaal weg (het kotsen blijft en hij is veel te mager) en het enige wat we nog kunnen laten doen is een rectaal onderzoek... Dat ziet mijn kat niet zo zitten...Ik snap hem! Moet elke ochtend zelf rectaal temperaturen en ben dat na 2 weken al helemaal zat whahahah
woensdag 12 augustus 2015 om 20:54