Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
donderdag 13 augustus 2015 om 09:08
donderdag 13 augustus 2015 om 09:11
donderdag 13 augustus 2015 om 09:11
donderdag 13 augustus 2015 om 09:13
quote:Stiefmoeder schreef op 13 augustus 2015 @ 09:11:
Goed dat ik geen plaatjes kan plakken, het zou de 'gezelligheid' niet verhogen.
Echt, ik denk dat ik ga verhuizen, naar een onbewoond dichtbegroeid bos.Wat kun jij mopperen zeg! Er is 1 keer een feest en mevrouw gaat lopen dreigen om te gaan verhuizen.
Echt, ik denk dat ik ga verhuizen, naar een onbewoond dichtbegroeid bos.Wat kun jij mopperen zeg! Er is 1 keer een feest en mevrouw gaat lopen dreigen om te gaan verhuizen.
donderdag 13 augustus 2015 om 09:15
quote:elfje12 schreef op 13 augustus 2015 @ 09:13:
[...]
Wat kun jij mopperen zeg! Er is 1 keer een feest en mevrouw gaat lopen dreigen om te gaan verhuizen.En wat kun jij overdreven vrolijk zijn zeg. Al die lampjes, wat kost dat allemaal aan energie? Echt, die jeugd van tegenwoordig denkt niet meer na.
[...]
Wat kun jij mopperen zeg! Er is 1 keer een feest en mevrouw gaat lopen dreigen om te gaan verhuizen.En wat kun jij overdreven vrolijk zijn zeg. Al die lampjes, wat kost dat allemaal aan energie? Echt, die jeugd van tegenwoordig denkt niet meer na.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
donderdag 13 augustus 2015 om 09:15
quote:Stiefmoeder schreef op 13 augustus 2015 @ 09:11:
Echt, ik denk dat ik ga verhuizen, naar een onbewoond dichtbegroeid bos.Wat ongezellig, maar als jij liever in je eentje zit dan wens ik je daar veel plezier.
Echt, ik denk dat ik ga verhuizen, naar een onbewoond dichtbegroeid bos.Wat ongezellig, maar als jij liever in je eentje zit dan wens ik je daar veel plezier.
Noem mij maar Raponsje.
donderdag 13 augustus 2015 om 09:17
donderdag 13 augustus 2015 om 09:17
quote:Tangled schreef op 13 augustus 2015 @ 09:15:
[...]
Wat ongezellig, maar als jij liever in je eentje zit dan wens ik je daar veel plezier.
Er is er hier maar één die voor de gezelligheid zorgt.
En dat ben ik niet.
[...]
Wat ongezellig, maar als jij liever in je eentje zit dan wens ik je daar veel plezier.
Er is er hier maar één die voor de gezelligheid zorgt.
En dat ben ik niet.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
donderdag 13 augustus 2015 om 09:20
donderdag 13 augustus 2015 om 09:24
quote:elfje12 schreef op 13 augustus 2015 @ 09:19:
[img]http://www.cocktailsdrinkrecipes.com/im ... d-soda.png[/img]
Stiefmoeder, neem er maar vast een.
Zeg jij nou dat ik aan de drank ben?
[img]http://www.cocktailsdrinkrecipes.com/im ... d-soda.png[/img]
Stiefmoeder, neem er maar vast een.
Zeg jij nou dat ik aan de drank ben?