Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
Nou dan zou ik mijn berichtenaantal wel op kunnen krikken.
Noem mij maar Raponsje.
quote:elfje12 schreef op 13 augustus 2015 @ 09:04:

[...]

Ja hoor, ik neem die taak wel op me. En uiteraard zijn er heerlijke drankjes zonder alcohol, want ik moet ook aan de kinderen denken.Ah, wat ben jij toch lief Elfje. De drankjes zijn jou wel toevertrouwd.
Noem mij maar Raponsje.
Hoeveel berichten moet je ook al weer hebben tot je plakjes mag plakken?
Noem mij maar Raponsje.
Goed dat ik geen plaatjes kan plakken, het zou de 'gezelligheid' niet verhogen.

Echt, ik denk dat ik ga verhuizen, naar een onbewoond dichtbegroeid bos.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
Te veel om dat nu te kunnen bereiken, dat weet ik wel.
Noem mij maar Raponsje.
quote:Tangled schreef op 13 augustus 2015 @ 09:10:

Hoeveel berichten moet je ook al weer hebben tot je plakjes mag plakken?200
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.

Nog 184 183.
quote:Stiefmoeder schreef op 13 augustus 2015 @ 09:11:

Echt, ik denk dat ik ga verhuizen, naar een onbewoond dichtbegroeid bos.Wat kun jij mopperen zeg! Er is 1 keer een feest en mevrouw gaat lopen dreigen om te gaan verhuizen.
quote:elfje12 schreef op 13 augustus 2015 @ 09:13:

[...]

Wat kun jij mopperen zeg! Er is 1 keer een feest en mevrouw gaat lopen dreigen om te gaan verhuizen.En wat kun jij overdreven vrolijk zijn zeg. Al die lampjes, wat kost dat allemaal aan energie? Echt, die jeugd van tegenwoordig denkt niet meer na.
quote:Stiefmoeder schreef op 13 augustus 2015 @ 09:11:

Echt, ik denk dat ik ga verhuizen, naar een onbewoond dichtbegroeid bos.Wat ongezellig, maar als jij liever in je eentje zit dan wens ik je daar veel plezier.
Noem mij maar Raponsje.
quote:Stiefmoeder schreef op 13 augustus 2015 @ 09:15:

[...]

En wat kun jij overdreven vrolijk zijn zeg. Al die lampjes, wat kost dat allemaal aan energie? Echt, die jeugd van tegenwoordig denkt niet meer na. Er wordt gebruik gemaakt van LED verlichting en zonne-energie.
quote:Tangled schreef op 13 augustus 2015 @ 09:15:

[...]

Wat ongezellig, maar als jij liever in je eentje zit dan wens ik je daar veel plezier.

Er is er hier maar één die voor de gezelligheid zorgt.

En dat ben ik niet.
Stiefmoeder moppert wel, roept al 300 jaar dat ze gaat verhuizen, maar wie staat er straks weer als eerste op de dansvloer met een Wodka-7up in dr hand te dansen? Precies.
quote:elfje12 schreef op 13 augustus 2015 @ 09:17:

[...]

Er wordt gebruik gemaakt van LED verlichting en zonne-energie. De vuurvliegjes zijn ook in staking?
Nog 9!

Stiefmoeder, neem er maar vast een.
8!
quote:elfje12 schreef op 13 augustus 2015 @ 09:17:

[...]

Er wordt gebruik gemaakt van LED verlichting en zonne-energie. Ja, vast.
7!
quote:LittleRedRidingHood schreef op 13 augustus 2015 @ 09:18:

[...]

De vuurvliegjes zijn ook in staking?Ohja, die zijn er ook! Nee, hebben gisteren mee een drankje gedaan en toegezegd dat ze zouden komen. Sorry, heb een kater (nee geen Puss).
6!

Ouwe zuurpruim
quote:Stiefmoeder schreef op 13 augustus 2015 @ 09:20:

[...]

Ja, vast.Ja natuurlijk! Ik ben een Elf en een Elf houdt rekening met de natuur.
Alleen hier moet ik nog wat aan gaan doen:

quote:elfje12 schreef op 13 augustus 2015 @ 09:19:

[img]http://www.cocktailsdrinkrecipes.com/im ... d-soda.png[/img]

Stiefmoeder, neem er maar vast een.

Zeg jij nou dat ik aan de drank ben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven