Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 14 september 2008 om 10:40
zondag 14 september 2008 om 10:41
Goeiemorgen allemaal !
*Ingel neemt een druifje van het uitgebreide ontbijt van Salo....*
Is gister op stap geweest. Vriendin kwam na, maar mocht niet meer naar binnen....de zaal was vol... Omdat ik haar vervoer was, zijn we maar naar huis gegaan en in ons bruin cafe gaan zitten. De man die ik uiterst charming vind, al meerdere versierpogingen op los heb gelaten en gisteravond via msn nog een leuk gesprek mee heb gehad, was er ook. Helaas voor mij wassie weg toen ik vijf minuten binnen was...... . Niet echt attent, maar ach, misschien wouie ook gewoon naar huis...
Superwijf/Vleer; hartelijk gefeliciteerd !!!!
Hier schijnt de zon... en bij jullie ?
Is gister op stap geweest. Vriendin kwam na, maar mocht niet meer naar binnen....de zaal was vol... Omdat ik haar vervoer was, zijn we maar naar huis gegaan en in ons bruin cafe gaan zitten. De man die ik uiterst charming vind, al meerdere versierpogingen op los heb gelaten en gisteravond via msn nog een leuk gesprek mee heb gehad, was er ook. Helaas voor mij wassie weg toen ik vijf minuten binnen was...... . Niet echt attent, maar ach, misschien wouie ook gewoon naar huis...
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 14 september 2008 om 10:44
zondag 14 september 2008 om 10:45
Aaah, ben ik nog precies op tijd! *Neemt snel even een croissantje en een lekker glaasje jus!*
Goedemorgen allemaal!
Ik ga zo maar eens puinruimen in mn huis, maar heb wat last van mn rug, dus erg snel zal het niet gaan. Zo maar eerst een warme douche!
SD, beterschap! Waterijs wil nog wel eens helpen bij keelpijn, dat verkoelt de pijn.
SW, GEFELICITEERD!!!!!!
Goedemorgen allemaal!
Ik ga zo maar eens puinruimen in mn huis, maar heb wat last van mn rug, dus erg snel zal het niet gaan. Zo maar eerst een warme douche!
SD, beterschap! Waterijs wil nog wel eens helpen bij keelpijn, dat verkoelt de pijn.
SW, GEFELICITEERD!!!!!!
zondag 14 september 2008 om 10:48
Net besloten, na het heerlijke ontbijtje van Salo, dat ik toch maar wel ga sporten
(shit, ben echt verslaafd merk ik)
Ing 1 druifje???
Vreetzak!
LM, haaaaai hoe is ut?
Ook hier schijnt nog steeds het zonnetje, maar geen leuk fesitival hier op het plein!
das dan weer jammer!
(shit, ben echt verslaafd merk ik)
Ing 1 druifje???
Vreetzak!
LM, haaaaai hoe is ut?
Ook hier schijnt nog steeds het zonnetje, maar geen leuk fesitival hier op het plein!
das dan weer jammer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 14 september 2008 om 10:50
quote:ingelke_kepringelke schreef op 14 september 2008 @ 10:41:
Goeiemorgen allemaal !
De zon schijnt heerlijk hier, maar 't is wel koud!
Jammer van CM (charmingmeneer)....misschien was ie er wel klaar mee voor die avond? Anders spreek je 'm gewoon eens op msn en dan subtielletjes vragen waarom ie wegging ;-
Goeiemorgen allemaal !
De zon schijnt heerlijk hier, maar 't is wel koud!
Jammer van CM (charmingmeneer)....misschien was ie er wel klaar mee voor die avond? Anders spreek je 'm gewoon eens op msn en dan subtielletjes vragen waarom ie wegging ;-
zondag 14 september 2008 om 11:00
quote:IvyRosa schreef op 14 september 2008 @ 10:56:
Hier is vanmiddag straattheater en jawel, de zon schijnt Wel grappig, het is tot nu toe elk jaar dat ik er heen ben geweest zonnig.
Ivy heeft net Firefox geïnstalleerd en probeert er een beetje wegwijs in te worden.Salo zweert bij vuurvos. Vuurvos is ook erg handig voor travian
Hier is vanmiddag straattheater en jawel, de zon schijnt Wel grappig, het is tot nu toe elk jaar dat ik er heen ben geweest zonnig.
Ivy heeft net Firefox geïnstalleerd en probeert er een beetje wegwijs in te worden.Salo zweert bij vuurvos. Vuurvos is ook erg handig voor travian
zondag 14 september 2008 om 11:05
quote:IvyRosa schreef op 14 september 2008 @ 11:02:
Salo, hoe kan ik hier de reclames in uitzetten? En alle lettertypes zijn ineens anders
Lettertype aanpassen via extra -> opties -> tabblad inhoud en dan in midden kun je de lettertype en grootte wijzigen
Reklame weet ik niet zo... maar dat zijn afbeeldingen he dus volgens mij moet je dan ene advertentiesite blokken.
Salo, hoe kan ik hier de reclames in uitzetten? En alle lettertypes zijn ineens anders
Lettertype aanpassen via extra -> opties -> tabblad inhoud en dan in midden kun je de lettertype en grootte wijzigen
Reklame weet ik niet zo... maar dat zijn afbeeldingen he dus volgens mij moet je dan ene advertentiesite blokken.
zondag 14 september 2008 om 11:06
LM het is ook koud hoor!
Heb net toch maar mijn sportpakkie aangetrokken maar zit nu te rillen voor mijn open balkondeur
Misschien in het kader van mijn gezondheid er toch maar een joggingsbroekje over aan trekken voor ik naar de gym loop!
Ivy, had je deze pagina al gezien?
Kan je alles naar eigen wens instellen
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/customize/
Heb net toch maar mijn sportpakkie aangetrokken maar zit nu te rillen voor mijn open balkondeur
Misschien in het kader van mijn gezondheid er toch maar een joggingsbroekje over aan trekken voor ik naar de gym loop!
Ivy, had je deze pagina al gezien?
Kan je alles naar eigen wens instellen
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/customize/
zondag 14 september 2008 om 11:12
Handig he...speciaal voor de meisjes verzonnen denk ik!
Ik heb ook mijn VuurVosje helemaal opgeleukt daarmee
*SD denkt, gewoon een typisch gevalletje van Budgeteer-Ontwijkend-Gedrag*
Lekker gaan priegelen Ivy ik meld me over een uurtje weer
(als ik aan de zuurstof lig vanwege serieuze ademnood na het sporten)
Ik heb ook mijn VuurVosje helemaal opgeleukt daarmee
*SD denkt, gewoon een typisch gevalletje van Budgeteer-Ontwijkend-Gedrag*
Lekker gaan priegelen Ivy ik meld me over een uurtje weer
(als ik aan de zuurstof lig vanwege serieuze ademnood na het sporten)