Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 14 augustus 2015 om 09:46
vrijdag 14 augustus 2015 om 09:47
vrijdag 14 augustus 2015 om 11:57
vrijdag 14 augustus 2015 om 12:04
quote:yasmijn schreef op 14 augustus 2015 @ 09:38:
[...]
Ga maar lezen. Er is een Groot Verschil tussen een handijsje en een coupe ijs.
Ik heb veel geleerd over ijs de laatste dagen.
Hoe te gedragen in een ijssalon.
Dat vrouwen een halve liter B&J naar binnen kunnen werken!!!!!!!
En ik snap nu ook waarom een date van mij,die ik een schaaltje met drie bolletjes ijs gaf zonder slagroom ,mij vroeg of het op de bon was
[...]
Ga maar lezen. Er is een Groot Verschil tussen een handijsje en een coupe ijs.
En ik snap nu ook waarom een date van mij,die ik een schaaltje met drie bolletjes ijs gaf zonder slagroom ,mij vroeg of het op de bon was
vrijdag 14 augustus 2015 om 12:20
quote:cijfernerd schreef op 14 augustus 2015 @ 12:04:
[...]
Tja dat is ook een no go hè.. man man man ijs zonder slagroom.!
En in een schaaltje ook nog.!
Wat zijn dat voor horkenmanieren.!
[...]
Tja dat is ook een no go hè.. man man man ijs zonder slagroom.!
En in een schaaltje ook nog.!
Wat zijn dat voor horkenmanieren.!
vrijdag 14 augustus 2015 om 12:32
vrijdag 14 augustus 2015 om 12:35
quote:Roland303 schreef op 14 augustus 2015 @ 11:56:
Mijn hemel, wat zijn sommige forumsters toch "moraliteit van 1950"
Een half jaar na de scheiding alweer een nieuwe man ontmoet, ja, dan ben je vast een slechte moeder met verkeerde prioriteiten.
Nou hè!
Ik zat er nét aan te denken om een apart topic voor ze te openen, kunnen ze gezellig samen keuvelen over kinderen, de huishouding, je weet wel.
Mijn hemel, wat zijn sommige forumsters toch "moraliteit van 1950"
Een half jaar na de scheiding alweer een nieuwe man ontmoet, ja, dan ben je vast een slechte moeder met verkeerde prioriteiten.
Nou hè!
Ik zat er nét aan te denken om een apart topic voor ze te openen, kunnen ze gezellig samen keuvelen over kinderen, de huishouding, je weet wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 14 augustus 2015 om 12:49
quote:rosemetijs schreef op 14 augustus 2015 @ 12:26:
Tsss in een ijscoupe natuurlijk met verse aardbeien en zelfgeklopte slagroom.!
Een ijscoupe? het waren maar drie bolletjes.
Drie is niet genoeg misschien ,maar had ik er 6 gedaan en aardbeien en daar nog slagroom bovenop .
Dan had ik vast gehoord,wil jij mij vet mesten hahahahahaha.
Vrouwen,ik krijg soms hoofdpijn van jullie
En slagroom uit een spuitbus, is veel gemakkelijker.
Tsss in een ijscoupe natuurlijk met verse aardbeien en zelfgeklopte slagroom.!
Een ijscoupe? het waren maar drie bolletjes.
Drie is niet genoeg misschien ,maar had ik er 6 gedaan en aardbeien en daar nog slagroom bovenop .
Dan had ik vast gehoord,wil jij mij vet mesten hahahahahaha.
Vrouwen,ik krijg soms hoofdpijn van jullie
En slagroom uit een spuitbus, is veel gemakkelijker.
vrijdag 14 augustus 2015 om 12:52
quote:SuzanneSuus schreef op 14 augustus 2015 @ 12:46:
Nous, de nacht overleefd?Nauwelijks. Heb de hele nacht overgegeven, denk dat de pizza de boosdoener was. Tel daarbij op dat ik lag te trillen in bed bij die knallen. Kon beter hier
Nous, de nacht overleefd?Nauwelijks. Heb de hele nacht overgegeven, denk dat de pizza de boosdoener was. Tel daarbij op dat ik lag te trillen in bed bij die knallen. Kon beter hier
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 14 augustus 2015 om 12:55
quote:Nouschi schreef op 14 augustus 2015 @ 12:35:
[...]
Nou hè!
Ik zat er nét aan te denken om een apart topic voor ze te openen, kunnen ze gezellig samen keuvelen over kinderen, de huishouding, je weet wel.En dan wordt dat niet het keuveltopic genoemd, maar gewoon 'Roddeltopic?'
[...]
Nou hè!
Ik zat er nét aan te denken om een apart topic voor ze te openen, kunnen ze gezellig samen keuvelen over kinderen, de huishouding, je weet wel.En dan wordt dat niet het keuveltopic genoemd, maar gewoon 'Roddeltopic?'
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 14 augustus 2015 om 12:57
Ja ik heb een zeer ernstige misstap richting mijn kind begaan. Ben met aan andere man geweest die niet zijn vader is. DE ZONDE!!
Als straf voor het beëindigen van de relatie met de vader van mijn kind zal ik mij leven in solidariteit door moeten brengen. Zodat ik mijn gehele leven kan wijden aan het zorgen voor mijn kind.
Zeer ernstig dat ik met een man notabene imscharrel. Nou maar hopen dat niemand jeugdzorg inschakeld.
Als ze mijn zoon afnemen zal dat volledig terrecht zijn. De horror voor het kind een eventuele stiefvader! Wat een trauma.
Als straf voor het beëindigen van de relatie met de vader van mijn kind zal ik mij leven in solidariteit door moeten brengen. Zodat ik mijn gehele leven kan wijden aan het zorgen voor mijn kind.
Zeer ernstig dat ik met een man notabene imscharrel. Nou maar hopen dat niemand jeugdzorg inschakeld.
Als ze mijn zoon afnemen zal dat volledig terrecht zijn. De horror voor het kind een eventuele stiefvader! Wat een trauma.
vrijdag 14 augustus 2015 om 13:01
quote:Nouschi schreef op 14 augustus 2015 @ 12:52:
[...]
Nauwelijks. Heb de hele nacht overgegeven, denk dat de pizza de boosdoener was. Tel daarbij op dat ik lag te trillen in bed bij die knallen. Kon beter hier
Oh, da's naar, bah! Afhaalpizza?
Het was idd heeeel erg onweer
[...]
Nauwelijks. Heb de hele nacht overgegeven, denk dat de pizza de boosdoener was. Tel daarbij op dat ik lag te trillen in bed bij die knallen. Kon beter hier
Oh, da's naar, bah! Afhaalpizza?
Het was idd heeeel erg onweer
Je bent zelf een theepot
vrijdag 14 augustus 2015 om 13:06
vrijdag 14 augustus 2015 om 13:07