1e date gehad...voelt ie zich afgewezen?

10-09-2008 00:18 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 15:26:

Ondertussen ook geen berichtje meer van m gehad met sorry of ben je goed thuis gekomen....

Gek hè?

Zou jij iemand door wie je gedumpd bent een smsje sturen of hij goed is aangekomen?

Je hebt duidelijk laten weten niet meer in hem geïnteresseerd te zijn. Klaar Over, Dikke Doei!
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 15:26:

Ondertussen ook geen berichtje meer van m gehad met sorry of ben je goed thuis gekomen....Nee duhuh, ik ga ook niet iemand die me zo raar behandelt vervolgens smsen, die laat ik lekker in zijn sop gaar koken.
Am Yisrael Chai!
Sja, ik vind het vrij normaal om niet je hele gevoelsleven bloot te leggen als je met een hele groep in een kroeg oid zit Je moet altijd schreeuwen om elkaar te verstaan, dat vind ik niet prettig converseren. Ik vind het dus ook niet raar dat hij niet echt inging op jouw poging de vorige date te analyseren en het een beetje luchtig wilde houden. Wat had je dan verwacht? Dat hij ter plekke op zijn knieën ging om je de eeuwige liefde te verklaren? Jij hebt hem de afgelopen keer laten hangen door je onduidelijkheid, ik kan me voorstellen dat hij niet overenthousiast was.

Bovendien vind ik het raar dat je niet door het donker in de kroeg naar de garderobe durft te lopen en er dus per se iemand met je mee moet lopen(je date was de bedoeling dus) maar wel om 4 uur 's nachts alleen naar huis durft te fietsen.

Ik denk dat de beste man totaal niet weet wat hij aan jou heeft en als ik hem was zou ik dat precies zo hebben. En een loser kan ik ook niet van hem maken. Hij kan toch niet ruiken wat je van hem wilt.
...
Sorry, GreenTea, maar ik vind ook dat je een beetje vreemde strategie hebt wat betreft dates, jongens etc.

Ik denk dat hij heel duidelijk heeft laten merken dat hij niet genoeg interesse in je heeft. Heel gezellig even babbelen, grapjes maken, maar hij heeft helemaal geen zin in serieuze gesprekken en al helemaal niet in de kroeg, waar zijn vrienden bij zijn!

Dus ik hoop dat je ervan hebt geleerd om het een volgende keer anders aan te pakken.
...
.
Je gaat hem toch niet vragen in een volle kroeg na 1 date waar je staat, of hoe het ervoor staat? Zo'n gesprek( als ik die al zou willen doen bij de 2e date) doe je als je samen bent. Snap dat die jongen ergens anders over begon zeg.

Wat betreft even naar de wc, en hij je aan je lot over hebt gelaten. Hij kwam toevallig vrienden tegen en ja dan maak je even een praatje, of moet je die gelijk negeren...

Je had het helemaal met hem gehad hierdoor? Beetje uit de hoogte vind ik je wel, en nog vreemd vinden dat tie niet gevraagt had of je goed was thuis gekomen....pfff.

Hij heeft waarschijnlijk gedacht...wegwezen!
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 15:40:

[...]

Nou wat een hartstikke leuke jongen...die mij opeens midden in de kroeg achterlaat bij 2 jongens die ik maar een dag ken om een halfuur met andere mensen te praten en niet meer naar mij om te kijken.

Wow wat een geweldige jongen die niet eens door een donker steegje met mij wilt lopen,omdat ik me niet veilig voel en liever met z'n vriendjes in de kroeg verder wilt praten.

Gek he? Als jij steeds aan hem heb lopen trekken om serieuze gesprekken op gang te helpen waar zijn vrienden bij zijn. Hij wil gewoon lekker stappen, geen gezeur aan zijn hoofd, en ik ben bang dat hij blij was dat hij even ergens anders kon gaan staan om even bij jouw gezeur weg te zijn. Ik kan het helemaal mis hebben, maar als ik het zo lees krijg ik het er ook benauwd van.
...
Ik moet in deze FV helemaal gelijk geven.

Je komt echt raar over.

Weet totaal niet wat ze wil en is heel onduidelijk.

Die jongen is een avondje uit (met vrienden), had niet eens een date met jou, maar een vage afspraak om elkaar te zien in die kroeg.

Jij gaat allemaal eisen stellen en laat hem dan vervolgens achter.

Heb je een relatie met elkaar of iig een duidelijke date is het logisch dat hij voor je 'zorgt', maar nu

Je bent niet alleen raar, maar ook ontzettend vermoeiend.
Wil je dit in de toekomst voorkomen, zou ik maar eens bij jezelf te raden gaan.

Het ligt die aan die ander, maar aan jou!
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 15:40:

[...]

Sorry maar heb jij hele verhaal wel af gelezen?!

Nou wat een hartstikke leuke jongen...die mij opeens midden in de kroeg achterlaat bij 2 jongens die ik maar een dag ken om een halfuur met andere mensen te praten en niet meer naar mij om te kijken.

Wow wat een geweldige jongen die niet eens door een donker steegje met mij wilt lopen,omdat ik me niet veilig voel en liever met z'n vriendjes in de kroeg verder wilt praten.

Misschien dat jij het gewend bent om als een stuk vuil behandeld te worden, maar ik niet.Wat had je dan verwacht? Jij hebt hem als een of andere rare hysterica behandeld, kan me voorstellen dat hij er op een gegeven moment klaar mee was. Dat heb je echt over jezelf afgeroepen hoor, als jij gewoon leuk en gezellig met hem naar de kroeg was geweest dan was het heel anders afgelopen, want hij stond op je te wachten, was blij om je te zien, dácht dat jullie daar samen waren met de intentie om samen "iets" te krijgen. Vervolgens ga jij heel hooghartig van hem eisen dat hij eerst in de kroeg!!! zijn "intenties" aan je meedeelt, als ie dat niet goed genoeg doet volgens jou word je beledigend, ga je lopen flirten met zijn vriend, behandel je hem als een hondje die naar je pijpen moet dansen, gaat hem volledig af lopen kraken tegen zijn vrienden en hem "op het matje roepen" , ik denk dat die jongen echt blij is dat ie van je af is. Want jij hebt in 1 avondje kroeg laten zien wat een gezéik ie in zijn leven zou krijgen als ie ooit met jou zou zoenen.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 14 september 2008 @ 15:46:

[...]

Wat had je dan verwacht? Jij hebt hem als een of andere rare hysterica behandeld, kan me voorstellen dat hij er op een gegeven moment klaar mee was. Dat heb je echt over jezelf afgeroepen hoor, als jij gewoon leuk en gezellig met hem naar de kroeg was geweest dan was het heel anders afgelopen, want hij stond op je te wachten, was blij om je te zien, dácht dat jullie daar samen waren met de intentie om samen "iets" te krijgen. Vervolgens ga jij heel hooghartig van hem eisen dat hij eerst in de kroeg!!! zijn "intenties" aan je meedeelt, als ie dat niet goed genoeg doet volgens jou word je beledigend, ga je lopen flirten met zijn vriend, behandel je hem als een hondje die naar je pijpen moet dansen, gaat hem volledig af lopen kraken tegen zijn vrienden en hem "op het matje roepen" , ik denk dat die jongen echt blij is dat ie van je af is. Want jij hebt in 1 avondje kroeg laten zien wat een gezéik ie in zijn leven zou krijgen als ie ooit met jou zou zoenen.

Niets meer aan toe te voegen

.
Maar serieus: je bent ontzettend manipulatief, daar zou ik echt aan werken. Mannen houden niet van vrouwen die gaan lopen mokken en van die vage spelletjes gaan lopen spelen waarbij ze moeten "bewijzen" dat ze naar je pijpen dansen. Geef nou toe, die scene over niet meer willen gaan eten heb je toch alleen maar getrapt om te zien of ie met jou mee zou gaan? Net zoals dat drammen dat er iemand met je mee moest lopen voor je jas?

Geloof me, de manier waarop jij bevestiging zoekt is echt niet de manier waarop je die gaat krijgen.
Am Yisrael Chai!
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 15:18:

Ook vannacht weer...telkens wanneer ik even over de date, zijn intenties etc. probeerde te praten/vragen om een beter beeld van m te krijgen, maakte hij weer een grap of een bijdehande opmerking etc. ertussendoor waardoor we niet verder komen dan waar we nu zijn en het gewoon niet opschiet. Heel kinderachtig.Hieruit blijkt dat anders niet GT!
...
quote:fashionvictim schreef op 14 september 2008 @ 15:52:

Geef nou toe, die scene over niet meer willen gaan eten heb je toch alleen maar getrapt om te zien of ie met jou mee zou gaan? Net zoals dat drammen dat er iemand met je mee moest lopen voor je jas?

Heel direct en confronterend, misschien een beetje pijnlijk, maar ik denk dat je gelijk hebt FV!
...
.
quote:queenie1 schreef op 14 september 2008 @ 15:53:

[...]

Hieruit blijkt dat anders niet GT!Komt misschien zo over in de tekst, het waren mijn intenties, maar ik heb het echt niet gevraagd of kunnen vragen.
.
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 15:57:

[...]

1)het was heel laat en ik had geen zin om te eten.\

2)aangezien ik niet bepaald de looks heb van een hork of een ander lelijk gedrocht is het logisch dat ik me om 03:45 niet echt veilig voel in mn eentje over straat en in steegjes..en dat hij daar niks om geeft, is gewoon een teken van desinteresse

Taxi???
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 15:57:

[...]

1)het was heel laat en ik had geen zin om te eten.\

2)aangezien ik niet bepaald de looks heb van een hork of een ander lelijk gedrocht is het logisch dat ik me om 03:45 niet echt veilig voel in mn eentje over straat en in steegjes..en dat hij daar niks om geeft, is gewoon een teken van desinteressetuurlijk. Geloof je het zelf?
Am Yisrael Chai!
[
Maar goed, wat maak je je nog druk? Die loser is gedumpt, jij bent van hem af, dat wou je toch? Of wou je dat stiekem soms niet?

ik snap je wel hoor, je bent dodelijk onzeker en onervaren, en wil dus eigenlijk bevestiging ( liefst schriftelijk en in drievoud) dat hij je niet gaat kwetsen.

Maar misschien is het raadzaam om je te beseffen dat de manier waarop je die bevestiging zoekt er alleen maar voor zal zorgen dat je júist gekwetst wordt. Dat ligt niet aan die loser, dat ligt aan je eigen vermoeiende, manipulatieve gedrag.
Am Yisrael Chai!
...
om 03:45 niet echt veilig voel in mn eentje over straat en in steegjes..en dat hij daar niks om geeft, is gewoon een teken van desinteresse

Richting huis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven