Lederen bank, maar.......

09-08-2015 13:06 133 berichten
Hij is dieprood en ik twijfel of ik wel zo'n rood bakbeest in huis wil. Ik kan hem overnemen.

Wat vinden jullie er van?

Het gaat niet door.
Veel geluk met je gezinnetje.
Meiden! Ik heb een pracht van een bank gevonden! Hij is enorm, zo'n 2 meter 35, maar dat mag de pret niet drukken. Het is een donkerbruine lederen bank van perfect mooi leder en er zit geen kreukeltje in en kostte me 75 euro!!!

Vrijdag heb ik hem binnen. Ik zal dan een foto posten om te kijken wat jullie er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wouw, dat is een koopje.

En op zo'n lange bank kan je fijn languit liggen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Hij zit, ligt, hang en lamlendigt heerlijk. Hij is gemaakt van zadelleer, dus hij gaat nog jaren mee. Ik denk dat hij er alleen maar mooier op wordt. Ik ben zo blij dat ik er vreselijk onrustig van word. Hij wordt vrijdag gebracht. Ik kan niet wachten.
Wat leuk Cateautje!
Mooi gefeliciteerd met de aankoop
Dankjewel jullie,
Super Cateau! Geniet er van!! Bruin is mooi, ik heb ook een donkerbruine stoere bank, dat past perfect bij mijn retro interieur
Leuk! Bruin is zeker mooi en sjiek du Paris.

Mijn interieur is nepretro jaren 30 en art nouveau, maar dat mag de pret niet drukken dat het een keistrakke bank is en stoer zoals jij stelt.

Vrijdag post ik een plaatje. Somidi, ik kijk er zooooo naar uit, haha. De dag gaat veelt e langzaam.

Morgen komen ze mijn bank ophalen, die moet helemaal gedemonteerd want dat is een bakbeest, dus maar één dagje met een lege plek. Mooi uitgevallen.
Leuk Cateau! Kijk met je mee ernaar uit! Dat is altijd zo als je op iets wacht gaat de tijd traag, heb je iets super tofs, gaat die klok als een tikkende tijdbom te keer Geduld en nog eens geduld, you can do that!
Doe verschrikkelijk mijn best, maar ik ben zo vreselijk huppelig, de seconden lijken wel minuten. Ik dacht dat ik mijn kindertijd wel ontgroeit was ondertussen, maar ik kan nog net zo naar iets uitkijken als ooit naar Sinterklaas.

Herken je gevoel helemaal!! Nog ff volhouden!

Ik vind het zo leuk dat je met me meeleeft Somidi. Nu weet ik dat ik er niet alleen voor sta.

Zodra alles op z'n plek staat vrijdag, post ik speciaal een foto voor jou.
*
Nou, ik heb hem binnen. Het is een mooie bank, maar toch een ramp en deze bank verteld me dat ik nooit meer meubels op Marktplaats koop. Wat heb ik een spijt! Had mijn geld wel beter kunnen besteden, maar ja, dat is een koe in de kont kijken. Ik hoop dat ik hem nog kan redden, anders zit ik met een gigantische gebakken peer.
Wat is er mis met de bank, keto?
Hij stinkt een uur in de wind! En elke keer als ik er met een sopje overheen ga, hou ik donkergrijs sop over. Ik heb hem al vier keer in de sop gezet, maar hij wordt maar niet schoon.
Is er geen spulletje in het assoriment van HG daarvoor?

Echt klote zeg, zo'n ding is natuurlijk pontificaal aanwezig in je huis, die denk je niet ff weg uit je gedachten.
Ja! Het is een bakbeest van 2,35 meter.

Ik heb via internet Smell crush besteld. Het schijnt dat die dan lekker gaan ruiken en dat alle luchten worden geneutraliseerd. Ik wacht het af.
Heb hem weer in een sopje gezet en nu blijft het water redelijk schoon. Nog één keer en dat moet het voor mekaar zijn. Moet wel steeds lang wachten om het leer goed te laten drogen, dus het is echt een lange adem.

Tjongejonge, ik was er zo blij mee. Heb ik weer. Nooit meer!
quote:Cateautje schreef op 15 augustus 2015 @ 12:27:

Hij stinkt een uur in de wind! En elke keer als ik er met een sopje overheen ga, hou ik donkergrijs sop over. Ik heb hem al vier keer in de sop gezet, maar hij wordt maar niet schoon.

Ach... Cateau Wat vreemd zeg? Begrijpelijk dat je de pest erin hebt! Waar ruikt het dan naar? Rook of dieren lucht? Grijs water lijkt wel rook of zo? Hoop dat het goedje wat je besteld hebt niet te duur is en helpt. Anders idd ff kijken bij de HG producten. En wta je ook zou kunnen proberen werkt heel goed bij vieze luchtjes afnemen met een emmertje water met baking soda in opgelost.

Ik hoop dat je er dan alsnog wel van kan genieten! Je keek er zo erg naar uit. Oh en die foto ben ik wel benieuwd naar

Succes met de bank, ik zal eens denken wat je nog meer zou kunnen proberen. Leren bank moet op te lossen zijn.
Hallo Somidi.

Het laatste sopje is schoon gebleven, dus dat is al heel wat, maar de stank is nog lang niet weg. Ik hoop dat dat smell crush z'n werk doet, mag ook wel want dat spul kost met bezorgen 26,50.

De luft die in de bank zit is van mensen, slechtverzorgde mensen, echt vies en dat zit in het leer.

Ik ben gisteren op zoek geweest naar een lederreiniger van HG, maar dat was uitverkocht in twee zaken en ik wist niet meer waar ik moest zoeken.

Ik wacht het eventjes af, wat het wordt.

De enige foto die ik nu nog heb is die van Marktplaats, maar het geeft een goede indruk. Hier issie:

Hij is wel degelijk mooi!

Als je straks die geur eruit hebt gejaagd heb je nog steeds een toffe bank voor een zacht prijsje. Gun hem straks die nieuwe kans!
http://kijkopmeubelen.nl/meubels-ontgeuren/stank/

Hier staat als tip om lederontvetter te gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven