Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 14 september 2008 om 17:42
zondag 14 september 2008 om 17:45
quote:Summerdance schreef op 14 september 2008 @ 17:35:
[...]
teiltje nodig Sun?
oe...heb de ideale smiley gevonden net
Wacht...
[afbeelding]
Met die smiley erbij heb ik dat teiltje echt wel nodig, gatsie zeg, daar krijg ik echt kotsneigingen van!
Maar mensen, vertel mij, een Swirl koop je toch altijd op het station? Ik kan mij herinneren dat ik in een ver ver verleden (zo'n 7 jaar geleden) ooit een keer een Swirl heb gegeten. Daar ben ik welgeteld 3 dagen ziek van geweest (en de hele groep met mij die ook zo'n ding had gekocht), allemaal voedselvergiftiging. Ik hoef NEVER NOOIT meer een Swirl!
[...]
teiltje nodig Sun?
oe...heb de ideale smiley gevonden net
Wacht...
[afbeelding]
Met die smiley erbij heb ik dat teiltje echt wel nodig, gatsie zeg, daar krijg ik echt kotsneigingen van!
Maar mensen, vertel mij, een Swirl koop je toch altijd op het station? Ik kan mij herinneren dat ik in een ver ver verleden (zo'n 7 jaar geleden) ooit een keer een Swirl heb gegeten. Daar ben ik welgeteld 3 dagen ziek van geweest (en de hele groep met mij die ook zo'n ding had gekocht), allemaal voedselvergiftiging. Ik hoef NEVER NOOIT meer een Swirl!
zondag 14 september 2008 om 17:54
quote:Xander68 schreef op 14 september 2008 @ 17:52:
Ik maak het nog spannerder voor je SD! Xan heeft in de horeca gewerkt als kok!
Maak me gek Xan!!!
Waarom ben je de horeca eigenlijk uitgegaan Xan?
*Gaat Xan morgen gelijk opgeven voor het Net5 programma Smaken Verschillen*
Maar serieus, ik ken weinig mannen die in hun uppie hartige taarten maken hoor!
Euhh..ik maak ze trouwens ook nooit hoor maar dit terzijde
Ik maak het nog spannerder voor je SD! Xan heeft in de horeca gewerkt als kok!
Maak me gek Xan!!!
Waarom ben je de horeca eigenlijk uitgegaan Xan?
*Gaat Xan morgen gelijk opgeven voor het Net5 programma Smaken Verschillen*
Maar serieus, ik ken weinig mannen die in hun uppie hartige taarten maken hoor!
Euhh..ik maak ze trouwens ook nooit hoor maar dit terzijde
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 14 september 2008 om 17:59
Ikzelf bak nooit hartige taarten. Doe alleen die kant-en-klare van de AH in de oven (behalve die met de blauwe kaas, die is echt niet te eten). Maarrrr ik ken ook een vriend die regelmatig zelf hartige taarten maakt. Hij kan trouwens verder ook ontzettend goed koken.
(net een wijf trouwens, die vriend, maar dat terzijde)
(net een wijf trouwens, die vriend, maar dat terzijde)
zondag 14 september 2008 om 18:01
zondag 14 september 2008 om 18:01
Oh en dat "wijf-zijn" van die vriend relateer ik trouwens niet aan het kookgedrag van hem hoor. Maar ook aan zijn chocoladebehoefte, Friends- GTST- ONM- SATC- Grey's- en Gooische Vrouwen-verslaving, bang voor spinnen zijn, dertig potjes met crèmes/shampoo's/noem maar op, en ehhhh nog veel meer dingen, maar die ben ik even kwijt.
zondag 14 september 2008 om 18:03
zondag 14 september 2008 om 18:06
quote:sunshineforever schreef op 14 september 2008 @ 18:01:
Oh en dat "wijf-zijn" van die vriend relateer ik trouwens niet aan het kookgedrag van hem hoor. Maar ook aan zijn chocoladebehoefte, Friends- GTST- ONM- SATC- Grey's- en Gooische Vrouwen-verslaving, bang voor spinnen zijn, dertig potjes met crèmes/shampoo's/noem maar op, en ehhhh nog veel meer dingen, maar die ben ik even kwijt.