Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
zaterdag 15 augustus 2015 om 20:08
zaterdag 15 augustus 2015 om 20:10
En naast Kitler bestaat er een Pussolini. Er is een kat die op Stalin lijkt. Je dochter wordt een zoon als je ezelinnenmelk drinkt. Postnatale abortus zou gesteund moeten worden door de staat. En er zijn hééééééél véééééééél domme mensen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 15 augustus 2015 om 20:15
quote:DorothyParker schreef op 15 augustus 2015 @ 20:10:
En naast Kitler bestaat er een Pussolini. Er is een kat die op Stalin lijkt. Je dochter wordt een zoon als je ezelinnenmelk drinkt. Postnatale abortus zou gesteund moeten worden door de staat. En er zijn hééééééél véééééééél domme mensen.En die domme mensen zijn te diagnostiseren met de KIA .
En naast Kitler bestaat er een Pussolini. Er is een kat die op Stalin lijkt. Je dochter wordt een zoon als je ezelinnenmelk drinkt. Postnatale abortus zou gesteund moeten worden door de staat. En er zijn hééééééél véééééééél domme mensen.En die domme mensen zijn te diagnostiseren met de KIA .
zaterdag 15 augustus 2015 om 20:17
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 19:55:
[...]
Toch maar maagdenbloed gaan drinken bij volle maan tijdens het baden in ezelinnenmelk? En vervolgens met de pootjes omhoog aan het plafond terwijl we iets offeren?
dat zal het zijn!!
Geen idee alleen wat er dan geofferd moet worden. Een kameel?
[...]
Toch maar maagdenbloed gaan drinken bij volle maan tijdens het baden in ezelinnenmelk? En vervolgens met de pootjes omhoog aan het plafond terwijl we iets offeren?
dat zal het zijn!!
Geen idee alleen wat er dan geofferd moet worden. Een kameel?
zaterdag 15 augustus 2015 om 20:17
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 20:15:
[...]
En die domme mensen zijn te diagnostiseren met de KIA .Kia = Krapoel in Axe
https://www.youtube.com/watch?v=XTpTGNpgjYE
[...]
En die domme mensen zijn te diagnostiseren met de KIA .Kia = Krapoel in Axe
https://www.youtube.com/watch?v=XTpTGNpgjYE
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 15 augustus 2015 om 20:23
quote:DorothyParker schreef op 15 augustus 2015 @ 20:17:
[...]
Kia = Krapoel in Axe
https://www.youtube.com/watch?v=XTpTGNpgjYEBinnenkort beter bekend als Kia's Idiots Assessment .
[...]
Kia = Krapoel in Axe
https://www.youtube.com/watch?v=XTpTGNpgjYEBinnenkort beter bekend als Kia's Idiots Assessment .
zaterdag 15 augustus 2015 om 21:37
quote:DorothyParker schreef op 15 augustus 2015 @ 20:10:
En naast Kitler bestaat er een Pussolini. Er is een kat die op Stalin lijkt. Je dochter wordt een zoon als je ezelinnenmelk drinkt. Postnatale abortus zou gesteund moeten worden door de staat. En er zijn hééééééél véééééééél domme mensen.Dat van die zoon, kan dat ook nog op latere leeftijd? Als ze een jaar of 3 is?
En naast Kitler bestaat er een Pussolini. Er is een kat die op Stalin lijkt. Je dochter wordt een zoon als je ezelinnenmelk drinkt. Postnatale abortus zou gesteund moeten worden door de staat. En er zijn hééééééél véééééééél domme mensen.Dat van die zoon, kan dat ook nog op latere leeftijd? Als ze een jaar of 3 is?
zaterdag 15 augustus 2015 om 21:40
quote:DorothyParker schreef op 15 augustus 2015 @ 18:50:
[afbeelding]
Soms denk ik dat postnatale abortus héél véél problemen zou oplossen.
Bijna alle problemen de wereld uit, en bijna alleen nog maar slimmurds, of mag ik dat niet zeggen hier .
Ik belandde onlangs per ongeluk op een van de sites van PVV aanhangers. Nou daar doet de hier geposte domheid niet voor onder hoor. Hemeltje lief
Hier heb je ook ons offerdier
[afbeelding]
Soms denk ik dat postnatale abortus héél véél problemen zou oplossen.
Bijna alle problemen de wereld uit, en bijna alleen nog maar slimmurds, of mag ik dat niet zeggen hier .
Ik belandde onlangs per ongeluk op een van de sites van PVV aanhangers. Nou daar doet de hier geposte domheid niet voor onder hoor. Hemeltje lief
Hier heb je ook ons offerdier