Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
woensdag 10 september 2008 om 07:32
Goodmorning love one's,
Gezellie dat we weer samen zijn hier.
Doe mij maar een bakkie leut. Lekker.
Ben ik vandaag heel de dag vrij, was ik om 6.00 uur al klaar wakker!
Pfffffff hoopte zo dat ik een keertje zou kunnen uitslapen.
Voor vandaag niks bijzonders op het programma, lekker relaxen.
Neem aan dat jullie gewoon aan het werk zijn vandaag?!
Have a nice day!!
van Red.
Gezellie dat we weer samen zijn hier.
Doe mij maar een bakkie leut. Lekker.
Ben ik vandaag heel de dag vrij, was ik om 6.00 uur al klaar wakker!
Pfffffff hoopte zo dat ik een keertje zou kunnen uitslapen.
Voor vandaag niks bijzonders op het programma, lekker relaxen.
Neem aan dat jullie gewoon aan het werk zijn vandaag?!
Have a nice day!!
van Red.
woensdag 10 september 2008 om 17:54
Hé lieffies,
Ik ben inderdaad weer fijn aan het werk geweest vandaag...geen onverdeeld genoegen, moet ik zeggen. Het viel me nogal zwaar, temeer omdat ik nog flink verkouden ben en dus erg weinig energie heb...nu dus een zwaar K..humeur...blèèèhhh:-(
Vanavond ben ik weer druk met leven:-), dus nu eerst maar eens lekker eten en dan in bad...hopelijk voel ik me dan weer wat beter.
Jullie nog wat leuks meegemaakt vandaag?
Ik ben inderdaad weer fijn aan het werk geweest vandaag...geen onverdeeld genoegen, moet ik zeggen. Het viel me nogal zwaar, temeer omdat ik nog flink verkouden ben en dus erg weinig energie heb...nu dus een zwaar K..humeur...blèèèhhh:-(
Vanavond ben ik weer druk met leven:-), dus nu eerst maar eens lekker eten en dan in bad...hopelijk voel ik me dan weer wat beter.
Jullie nog wat leuks meegemaakt vandaag?
woensdag 10 september 2008 om 19:09
Nee, heb al de hele dag een rothumeur, maar omdat ik een sollicitante had om 5 uur moest ik wel een uur gezellig zitten doen...blehhhh...had ik ff helemaal geen zin in...maar hé, zo professioneel als ik ben heb ik mijn grote vriendelijke lach op gezet en vriendelijk mijn vragen gesteld.
Heb ook meteen zin in een borrel
Heb ook meteen zin in een borrel
donderdag 11 september 2008 om 22:18
Ja hallo daar
!! Leuk om dit topic weer op te zien duiken in de laatste postings!
Ik heb erg geleefd de laatste maanden en ga dat ook (helaas) dit weekend weer doen, dus de borrel moet even wachten wat mij betreft... (kan overigens wel een deegroller gebruiken want Evy ligt verstopt in de mp3 speler te pruilen en de kast, naast mijn loopschoenen )
Dus voor de goede orde: (we zijn er weer!!)
Char, is die sollicitante dan tenminste je tijd waard geweest? En hoe is het verder op je werk?
Red & Illie, hoest met de liefde?!?
Ik heb erg geleefd de laatste maanden en ga dat ook (helaas) dit weekend weer doen, dus de borrel moet even wachten wat mij betreft... (kan overigens wel een deegroller gebruiken want Evy ligt verstopt in de mp3 speler te pruilen en de kast, naast mijn loopschoenen )
Dus voor de goede orde: (we zijn er weer!!)
Char, is die sollicitante dan tenminste je tijd waard geweest? En hoe is het verder op je werk?
Red & Illie, hoest met de liefde?!?
vrijdag 12 september 2008 om 20:53
Hoi meiden, ik kom hier ff inbreken
illie en char; zag toevallig jullie namen ff langsvliegen op het forum en dacht 'goh, hoe zou het met die dames zijn?'
Zo te lezen in elk geval lekker aan het borrelen hier
Verder ook nog aan het rennen? Het is stikkens druk op het Evy-topic, maar geen spoor van illie en char...
groetjes Girl
illie en char; zag toevallig jullie namen ff langsvliegen op het forum en dacht 'goh, hoe zou het met die dames zijn?'
Zo te lezen in elk geval lekker aan het borrelen hier
Verder ook nog aan het rennen? Het is stikkens druk op het Evy-topic, maar geen spoor van illie en char...
groetjes Girl
vrijdag 12 september 2008 om 21:27
Hé, Red, lekker dat je het biertje al voor me had klaarstaan, meid!
Enne...proost!
O ja, TD, wat betreft de liefde...wat kan ik zeggen...
mmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik ben intussen nog even een salade naar binnen aan het schuiven, dus ik eet ondertussen ook nog even door:-)
Girl, leuk dat je ook hier nog ff komt buurten. Ik ben eigenlijk voor het eerst sinds lange tijd weer eens op het forum. Ik heb inmiddels al 2,5 tot 3 maanden niet meer gelopen omdat mijn enkelbanden overbelast zijn/waren. Tussendoor wel een paar keer weer geprobeerd, maar dat ging echt niet. Vanavond ben ik toch weer begonnen met les 13 van Evy, 1e reeks en dat lijkt wel goed te gaan. Ik moet even afwachten of ik morgen mijn enkelbanden voel en als dat niet het geval is, kan ik vanaf les 13 weer verder gaan opbouwen. En hoe is het met jou verder? Ook nog steeds aan het lopen?
Enne...proost!
O ja, TD, wat betreft de liefde...wat kan ik zeggen...
mmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik ben intussen nog even een salade naar binnen aan het schuiven, dus ik eet ondertussen ook nog even door:-)
Girl, leuk dat je ook hier nog ff komt buurten. Ik ben eigenlijk voor het eerst sinds lange tijd weer eens op het forum. Ik heb inmiddels al 2,5 tot 3 maanden niet meer gelopen omdat mijn enkelbanden overbelast zijn/waren. Tussendoor wel een paar keer weer geprobeerd, maar dat ging echt niet. Vanavond ben ik toch weer begonnen met les 13 van Evy, 1e reeks en dat lijkt wel goed te gaan. Ik moet even afwachten of ik morgen mijn enkelbanden voel en als dat niet het geval is, kan ik vanaf les 13 weer verder gaan opbouwen. En hoe is het met jou verder? Ook nog steeds aan het lopen?
vrijdag 12 september 2008 om 21:42
Dank je wel, Red...salade is inmiddels op...
Rond 11 uur komt mijn Chinees langs, dus ik hoef niet te gaan stappen en hoef niet te gaan tutten...hoef alleen maar mijn eigen leuke, gezellige en geweldige zelf te zijn.X-D
SJAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR!!!!! Lig je te slapen, meid?
Ga jij vanavond nog wat doen, Red, behalve digi-kroegen?
Rond 11 uur komt mijn Chinees langs, dus ik hoef niet te gaan stappen en hoef niet te gaan tutten...hoef alleen maar mijn eigen leuke, gezellige en geweldige zelf te zijn.X-D
SJAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR!!!!! Lig je te slapen, meid?
Ga jij vanavond nog wat doen, Red, behalve digi-kroegen?
vrijdag 12 september 2008 om 21:48
quote:ildiko schreef op 12 september 2008 @ 21:27:
Balen dat je een tijd geblesseerd was. Maar idd beter om dan goed rust te houden en niks te forceren. Maar goed te lezen dat je weer begonnen bent!
Met mij alles goed. Ben ook nog aan het lopen ja, niet meer met Evy, maar een beetje op eigen muziek. Hopelijk snel de 10km grens bereiken!
Nog een fijne avond dames; proost!
Balen dat je een tijd geblesseerd was. Maar idd beter om dan goed rust te houden en niks te forceren. Maar goed te lezen dat je weer begonnen bent!
Met mij alles goed. Ben ook nog aan het lopen ja, niet meer met Evy, maar een beetje op eigen muziek. Hopelijk snel de 10km grens bereiken!
Nog een fijne avond dames; proost!
vrijdag 12 september 2008 om 21:59
Girl, wat heerlijk hè, als je lekker op je eigen muziek een heel eind kunt lopen! Ik heb dat zo ontzettend gemist de afgelopen maanden.
Ik heb een paar weken geleden nog geprobeerd te lopen, maar was toen nogal stom...ging meteen een uur lopen omdat het 'zo lekker ging'...nou, dat heb ik geweten.
De volgende dag liep ik natuurlijk meteen kreupel, dus moest ik weer een paar weken wachten.
Ik hoop dat het nu wel goed gaat, zodat ik vanaf les 13 weer rustig aan kan opbouwen. Dan zal ik, hopelijk, zo snel mogelijk weer op de 5 km zitten en dan weer lekker op eigen muziek rustig aan uitbreiden;-)
Ik heb een paar weken geleden nog geprobeerd te lopen, maar was toen nogal stom...ging meteen een uur lopen omdat het 'zo lekker ging'...nou, dat heb ik geweten.
De volgende dag liep ik natuurlijk meteen kreupel, dus moest ik weer een paar weken wachten.
Ik hoop dat het nu wel goed gaat, zodat ik vanaf les 13 weer rustig aan kan opbouwen. Dan zal ik, hopelijk, zo snel mogelijk weer op de 5 km zitten en dan weer lekker op eigen muziek rustig aan uitbreiden;-)
zaterdag 13 september 2008 om 13:35
Hallo hallo,
Nog altijd geen teken van leven van Sjar??!!
Hoop wel dat alles in orde is lieverd.
Illie,
Heb een heerlijke avond en nacht gehad.
Heerlijk gedronken en gedanst.
En daarna nog laat aan de dis!
Ben jij inmiddels al uitgetafelt?
Ach, je weet hoe t is hè als je zolaat nog "eet" :
Duurt nét even iets langer voor dat je weer bekomen bent!
Nog leuke plannen voor vandaag?
Ik moet zo gaan werken en heb géén idee wat er voor vanavond op het programma staat.
Thuis of uit, maakt mij niets uit.
Ik neem 't gewoon zoals het komt.
Lieverds, wens jullie een hele fijne dag verder en spreek jullie snel weer.
& van Red.
Nog altijd geen teken van leven van Sjar??!!
Hoop wel dat alles in orde is lieverd.
Illie,
Heb een heerlijke avond en nacht gehad.
Heerlijk gedronken en gedanst.
En daarna nog laat aan de dis!
Ben jij inmiddels al uitgetafelt?
Ach, je weet hoe t is hè als je zolaat nog "eet" :
Duurt nét even iets langer voor dat je weer bekomen bent!
Nog leuke plannen voor vandaag?
Ik moet zo gaan werken en heb géén idee wat er voor vanavond op het programma staat.
Thuis of uit, maakt mij niets uit.
Ik neem 't gewoon zoals het komt.
Lieverds, wens jullie een hele fijne dag verder en spreek jullie snel weer.
& van Red.
zaterdag 13 september 2008 om 13:40
Jaja, hier alles goed. Sjarman heeft even een rotweek gehad en had enorme behoefte aan een gezellige avond met zijn deerne Dus heb de computer de hele avond niet aan gezet en heb gezellig met Sjarman zitten drinken, kletsen, foute film gekeken en gechineest natuurlijk.
Jullie dames je ook goed vermaakt.
@ girl. Ik ben geblesseerd geraakt na de marikenloop en ben nu net bij les 7 van reeks 1. Ik moest echt helemaal weer op nieuw beginnen
Maar ik ren in ieder geval weer :Cheer2:
Jullie dames je ook goed vermaakt.
@ girl. Ik ben geblesseerd geraakt na de marikenloop en ben nu net bij les 7 van reeks 1. Ik moest echt helemaal weer op nieuw beginnen

Maar ik ren in ieder geval weer :Cheer2:
zondag 14 september 2008 om 19:16
Hé, lieve Sjar,
Je hebt groot gelijk hoor, meid. Sjarman moet af en toe ook een beetje aandacht krijgen hoor!
Ik heb het hele weekend heerlijk rustig aan gedaan. Ik heb al mijn afspraken afgezegd, want was veel te moe en verkouden...
Vrijdagavond/nacht doorgebracht met mijn pizzaman, Mario (tja...de chinees was al bezet en de schat houdt nu eenmaal erg van pizza )
Gisteravond kon ik pizza afhalen bij Mario...en dat terwijl ik eigenlijk een avondje alleen thuis op de bank had gepland...dus dat was een leuke verrassing...
Vandaag heb ik lekker getut...nagels gevijld en gelakt, onthaard, gebadderd, en ja, ook tussendoor nog even gewerkt . Lekker in de tuin gezeten èn Mario is nog even de kruidenboter langs komen brengen die hij gisteren was vergeten...
Heerlijk weekend dus en ik denk dat ik redelijk heb bijgetankt voor de komende werkweek...ik kan er wel weer tegenaan...
Red, ben jij nou gisteren weer de èchte kroeg in geweest?
Je hebt groot gelijk hoor, meid. Sjarman moet af en toe ook een beetje aandacht krijgen hoor!
Ik heb het hele weekend heerlijk rustig aan gedaan. Ik heb al mijn afspraken afgezegd, want was veel te moe en verkouden...
Vrijdagavond/nacht doorgebracht met mijn pizzaman, Mario (tja...de chinees was al bezet en de schat houdt nu eenmaal erg van pizza )
Gisteravond kon ik pizza afhalen bij Mario...en dat terwijl ik eigenlijk een avondje alleen thuis op de bank had gepland...dus dat was een leuke verrassing...
Vandaag heb ik lekker getut...nagels gevijld en gelakt, onthaard, gebadderd, en ja, ook tussendoor nog even gewerkt . Lekker in de tuin gezeten èn Mario is nog even de kruidenboter langs komen brengen die hij gisteren was vergeten...
Heerlijk weekend dus en ik denk dat ik redelijk heb bijgetankt voor de komende werkweek...ik kan er wel weer tegenaan...
Red, ben jij nou gisteren weer de èchte kroeg in geweest?
zondag 14 september 2008 om 22:56
Hé lieverds,
Red had gisteravond een feest!
En hoewel de muziek niet om over naar huis te schrijven was, maar de tap rijkelijk vloeide heeft Red dus wéér een hele fijne aaf gehad.
Sjar,
Wat liéf dat je je zo hebt "opgeoffert" voor Sjarman.
Was het chinesen een reactie op die foute film?
Illie,
"Eet" je niet teveel lieverd.
Voor je het weet heb je een nieuwe verslaving!!
Red weet er alles van!
Wel lief dat Mario nog ff langs kwam met de kruidenboter.
Kon er weer gesmeerd worden!!
en voor jullie beide.
Red had gisteravond een feest!
En hoewel de muziek niet om over naar huis te schrijven was, maar de tap rijkelijk vloeide heeft Red dus wéér een hele fijne aaf gehad.
Sjar,
Wat liéf dat je je zo hebt "opgeoffert" voor Sjarman.
Was het chinesen een reactie op die foute film?
Illie,
"Eet" je niet teveel lieverd.
Voor je het weet heb je een nieuwe verslaving!!
Red weet er alles van!
Wel lief dat Mario nog ff langs kwam met de kruidenboter.
Kon er weer gesmeerd worden!!
en voor jullie beide.
maandag 15 september 2008 om 00:06
Haha, Red, wat ben je toch een feestbeest! Wel heerlijk dat je er zo van geniet. dat moet je ook zeker blijven doen!
Wat betreft het bezoek van Mario vandaag...was echt een bliksembezoekje hoor....ff gauw kruidenboter afgeven en weer door...de motor van de brommert draaide nog...
Morgen komt ie weer een hele dis brengen en daarna ben ik tot donderdag weer Mario-loos...
Wat betreft het bezoek van Mario vandaag...was echt een bliksembezoekje hoor....ff gauw kruidenboter afgeven en weer door...de motor van de brommert draaide nog...
Morgen komt ie weer een hele dis brengen en daarna ben ik tot donderdag weer Mario-loos...