Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
zaterdag 5 juli 2008 om 00:19
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
We hebben bladzijde 78 gehaald!
En dat was nou net de hele opzet van vanavond!
En ik ben de eerste die hier schrijft!!!
Wat een eeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr!!!!!!
En nu allemaal meezingen:
7878787878787878787878787878787878787878787878787
Ik vind het een sterke tekst...je zou soms bijna denken dat de tekst 87 is, maar dat is het niet!
We hebben bladzijde 78 gehaald!
En dat was nou net de hele opzet van vanavond!
En ik ben de eerste die hier schrijft!!!
Wat een eeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr!!!!!!
En nu allemaal meezingen:
Ik vind het een sterke tekst...je zou soms bijna denken dat de tekst 87 is, maar dat is het niet!
zaterdag 5 juli 2008 om 22:17
Tsja...anders kan er ook niet meer keihard gesekst worden...zou nie leuk zijn, toch???
Trouwens, de afgelopen pagina's zijn ook weer best grappig om terug te lezen...
Ik ben helemaal hyper, want ik ga binnenkort, misschien wel volgende week al, mijn aller-aller-allereerste vriendje (denk: zandbak!) weer zien. Hij was mijn vriendje tot mijn vierde jaar, onze families waren bevriend en we zijn regelmatig met beide families op vakantie geweest. Ik denk dat ik hem sinds mijn 7e of 8e niet meer heb gezien...'K vind het zóóóó leuk!!!
Dat moest ik even kwijt!
Trouwens, de afgelopen pagina's zijn ook weer best grappig om terug te lezen...
Ik ben helemaal hyper, want ik ga binnenkort, misschien wel volgende week al, mijn aller-aller-allereerste vriendje (denk: zandbak!) weer zien. Hij was mijn vriendje tot mijn vierde jaar, onze families waren bevriend en we zijn regelmatig met beide families op vakantie geweest. Ik denk dat ik hem sinds mijn 7e of 8e niet meer heb gezien...'K vind het zóóóó leuk!!!
Dat moest ik even kwijt!
zondag 6 juli 2008 om 11:39
zondag 6 juli 2008 om 22:35
Ik wist het...1 stap in de kroeg en ik moet al lachen!
Wat ben je toch ook een geweldig wijf, hè, Sjar!
Ik wilde hier even stoom afblazen , maar is al niet meer nodig, want moet alweer lachen...
'K ben het overigens wel héul erg met je eens...moet natuurlijk ook eventjes afwachten hoe zwaar zijn accent is...
Wat ben je toch ook een geweldig wijf, hè, Sjar!
Ik wilde hier even stoom afblazen , maar is al niet meer nodig, want moet alweer lachen...
'K ben het overigens wel héul erg met je eens...moet natuurlijk ook eventjes afwachten hoe zwaar zijn accent is...
maandag 7 juli 2008 om 10:39
* Red komt met het schaamrood op d'r wangen om de hoek kijken*
Hallooooo meissies kennen jullie me nog????
Ik ben het : de port lurkende, bier hijsende, rosé slurpende , chinezende Red ,die al veuls te lang niet hier in de kroeg is geweest.
Heb behalve boven genoemde zaken ook het weekend moeten werken, dus bleef er helaas geen tijd over om aan te schuiven.
Ook niet voor heel even, want ik ken mezelf; als ik eenmaal op een barkruk zit ben ik er ook niet één twee drie vanaf.
Maar gelukkig is alles wat jullie hebben besproken vast gelegd dus ben ik helemaal op de hoogte!
Illie,
Leuk zeg dat je je oude zandbak vriendje terug gaat zien.
Maar ben 't met Sjar eens:
Zooooooooo jammer dat 't een Hagenees is!!!! *proest*
van Red.
Hallooooo meissies kennen jullie me nog????
Ik ben het : de port lurkende, bier hijsende, rosé slurpende , chinezende Red ,die al veuls te lang niet hier in de kroeg is geweest.
Heb behalve boven genoemde zaken ook het weekend moeten werken, dus bleef er helaas geen tijd over om aan te schuiven.
Ook niet voor heel even, want ik ken mezelf; als ik eenmaal op een barkruk zit ben ik er ook niet één twee drie vanaf.
Maar gelukkig is alles wat jullie hebben besproken vast gelegd dus ben ik helemaal op de hoogte!
Illie,
Leuk zeg dat je je oude zandbak vriendje terug gaat zien.
Maar ben 't met Sjar eens:
Zooooooooo jammer dat 't een Hagenees is!!!! *proest*
van Red.
donderdag 10 juli 2008 om 16:53
Jahhh ... daarom kap ik maar weer even met dat wachten!
Zelfs het langste uur duurt 60 minuten. Dus.
(Had ook al een tijd niks meer over de sms gehoord en dat bleek een oorzaak te hebben: er waren nogal wat dingen daar gebeurd waardoor het wat uit de hand liep voor hem qua regelen en organiseren).
tnx Red!
Zelfs het langste uur duurt 60 minuten. Dus.
(Had ook al een tijd niks meer over de sms gehoord en dat bleek een oorzaak te hebben: er waren nogal wat dingen daar gebeurd waardoor het wat uit de hand liep voor hem qua regelen en organiseren).
tnx Red!
vrijdag 11 juli 2008 om 10:48
En zo is er alweer een nacht voorbij gegaan.
Nog 2 te gaan.........
Is inderdaad flink balen als je dan ook nog eens een keertje helemaal geen smsje krijgt, ben je bijna in staat om te stijgeren!
Maar gelukkig dat Tiaman toch de tijd gevonden heeft om je te laten weten wáárom het zolang duurde.
Hier weer een big en om de dag door te komen meissie.
Nog 2 te gaan.........
Is inderdaad flink balen als je dan ook nog eens een keertje helemaal geen smsje krijgt, ben je bijna in staat om te stijgeren!
Maar gelukkig dat Tiaman toch de tijd gevonden heeft om je te laten weten wáárom het zolang duurde.
Hier weer een big en om de dag door te komen meissie.
vrijdag 11 juli 2008 om 20:01
Is gelukt hoor Red, tnx! Het was even een midweeks dipje...
Lekker weekend voor de boeg, heb wat klussen in gedachten waar ik dan ook zo mee ga beginnen. En nog twee sociale happenings en dan staat TD-man zondag ook al weer op de stoep. Poeh, krijg het nog druk zelfs!
Leuk Sjar, Dance Valley! Jubileumpje te vieren dus, en doe het ook daarom vooral NIET rustig aan he. Veel plezier!
Lekker weekend voor de boeg, heb wat klussen in gedachten waar ik dan ook zo mee ga beginnen. En nog twee sociale happenings en dan staat TD-man zondag ook al weer op de stoep. Poeh, krijg het nog druk zelfs!
Leuk Sjar, Dance Valley! Jubileumpje te vieren dus, en doe het ook daarom vooral NIET rustig aan he. Veel plezier!