Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
zondag 16 augustus 2015 om 17:41
zondag 16 augustus 2015 om 17:44
Fascinerend, die cystes en zo... dat mis ik wel van de POK (Poliklinische operatiekamer). Ik heb er wel wat mee . Werk nu in de thuiszorg, en als er wonden gespoeld moeten worden, VACpompen gewisseld.... die zijn voor Max die is bizar en vindt dat leuk waarbij ik dan door de collega's die mij nog niet zo goed kennen heel... tja, hoe zal ik het zeggen? Bijzonder wordt aangekeken
terwijl ik bij die grote, vieze, druipende wonden meer zo ben
En hier schuilt volgens mij wel een kleine waarheid in
zondag 16 augustus 2015 om 18:00
quote:OlympeMaxime schreef op 16 augustus 2015 @ 17:44:
Fascinerend, die cystes en zo... dat mis ik wel van de POK (Poliklinische operatiekamer). Ik heb er wel wat mee . Werk nu in de thuiszorg, en als er wonden gespoeld moeten worden, VACpompen gewisseld.... die zijn voor Max die is bizar en vindt dat leuk waarbij ik dan door de collega's die mij nog niet zo goed kennen heel... tja, hoe zal ik het zeggen? Bijzonder wordt aangekeken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]