Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
zondag 16 augustus 2015 om 17:16
quote:Enora schreef op 16 augustus 2015 @ 17:13:
Bladzijde
See for yourself.. Het hele boek is zo. En gaat over het opeten van mee-eters enzo. Echt verschrikkelijk. Maar in 1 ruk uitgelezen. Bizar.
Hahahaha ik moet nu al heel hard lachen! Klinkt als een boek wat ik moet lezen .
Heb je weleens op youtube filmpjes van mee eters gekeken?? Fascinerend gewoon hahaha.
Maar ik geef toch de voorkeur aan deze blackhead
Bladzijde
See for yourself.. Het hele boek is zo. En gaat over het opeten van mee-eters enzo. Echt verschrikkelijk. Maar in 1 ruk uitgelezen. Bizar.
Hahahaha ik moet nu al heel hard lachen! Klinkt als een boek wat ik moet lezen .
Heb je weleens op youtube filmpjes van mee eters gekeken?? Fascinerend gewoon hahaha.
Maar ik geef toch de voorkeur aan deze blackhead
zondag 16 augustus 2015 om 17:21
zondag 16 augustus 2015 om 17:22
zondag 16 augustus 2015 om 17:22
zondag 16 augustus 2015 om 17:23
quote:Enora schreef op 16 augustus 2015 @ 17:19:
Aahhhww dat is wel een hele lieve blackhead! En nee.. Ik hoorde van vent gisteren de youtubezoekterm: lancing cycste.
Van mij krijg je: Perianal abces.
Veel plezier
.Nah, die fistula en shit sla ik effe over anders kan ik niet meer stoppen met kijken en ik moet zo nog eten
Aahhhww dat is wel een hele lieve blackhead! En nee.. Ik hoorde van vent gisteren de youtubezoekterm: lancing cycste.
Van mij krijg je: Perianal abces.
Veel plezier
zondag 16 augustus 2015 om 17:25
quote:Enora schreef op 16 augustus 2015 @ 17:22:
[...]
Erger ... Schoonzus. Maar denk dat dat soort van expres was . Heb het niet hoeven kopen. Mocht hem van haar lenen. Zij heeft het gekregen.... Van mijn vent . Met dezelfde reden vermoed ik .Dat boek wordt hèt familie stuk! Hier wordt straks om gevochten tijdens de verdeling van de erfenis
[...]
Erger ... Schoonzus. Maar denk dat dat soort van expres was . Heb het niet hoeven kopen. Mocht hem van haar lenen. Zij heeft het gekregen.... Van mijn vent . Met dezelfde reden vermoed ik .Dat boek wordt hèt familie stuk! Hier wordt straks om gevochten tijdens de verdeling van de erfenis
zondag 16 augustus 2015 om 17:26
quote:Enora schreef op 16 augustus 2015 @ 17:22:
[...]
Erger ... Schoonzus. Maar denk dat dat soort van expres was . Heb het niet hoeven kopen. Mocht hem van haar lenen. Zij heeft het gekregen.... Van mijn vent . Met dezelfde reden vermoed ik . heerlijk dit.
[...]
Erger ... Schoonzus. Maar denk dat dat soort van expres was . Heb het niet hoeven kopen. Mocht hem van haar lenen. Zij heeft het gekregen.... Van mijn vent . Met dezelfde reden vermoed ik . heerlijk dit.
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.