Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ach IBD Woorden schieten tekort

knuffel van mij
Wensen en ondersteunende berichten kunnen geplaatst worden in het napraattopic. Het Centraal Moderator Topic willen we graag overzichtelijk houden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic 'Gratis Kaartjes Sail Winnen' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic 'Wie maakt het verschil?' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Goedemorgen,

De TD heeft een flink aantal bugs en technische verbeteringen opgepakt. Deze zullen vandaag live worden gezet om 10 uur. Wegens het grote aantal aanpassingen hebben we besloten om het forum tussen 10.00 uur en 12.00 uur offline te halen. De volgende verbeteringen zullen na deze uitrol live staan:

• De hapering op de topic- en overzichtspagina’s is opgelost

• De mobiele dataprint is verlaagd

• De nieuwe smilies (die jullie eerder hebben voorgedragen) worden toegevoegd!

• Het uitsluiten van geblokkeerde pijlers in het overzicht nieuwe & active topics

• De JumpTo Page functie zal weer werken zoals deze voor het redesign werkte

• Het is nu verplicht om een reden van wijziging toe te voegen bij posts

• Notificatie probleem bij niet bestaande nieuwe PB's is opgelost

• De achtergrondkleur van OP's is aangepast

• De instellingspagina's van mijn gegevens en voorkeuren zijn samengevoegd.

Ook zijn er nog een aantal verbeteringen aan de achterkant gedaan die voor jullie forummers niet direct zichtbaar zijn, maar wel bijdragen aan betere performance van het forum.

Volgende week zullen er nog een aantal bugs/wensen worden live gezet, zodra wij weten welke dit zullen zijn en wanneer dit zal gebeuren horen jullie dit van ons!

Groet,

Sanne

Community Manager
Het heeft wegens een internetstoring helaas iets langer geduurd dan gepland, maar het goede nieuws is dat er flink aantal nieuwe functionaliteiten en technische verbeteringen aan het forum zijn doorgevoerd. Hieronder een overzicht.

• De hapering op de topic- en overzichtspagina’s is opgelost

• De mobiele dataprint is verlaagd

• De nieuwe smilies (die jullie eerder hebben voorgedragen) kunnen worden toegevoegd. Dit zal later vandaag en de rest van de week gebeuren.

• Verborgen categorieën komen niet meer voor in nieuwe en actieve topics

• De JumpTo Page functie werkt weer zoals deze voor het redesign werkte

• Het is nu verplicht om een reden van wijziging toe te voegen bij posts

• Notificatie probleem bij niet bestaande nieuwe PB's is opgelost

• De achtergrondkleur van OP's is aangepast

• De instellingspagina's van mijn gegevens en voorkeuren zijn samengevoegd

• De functie-balk bij reacties is naar de gewenste positie boven de posts geplaatst

Ik zal binnenkort een update plaatsen met de punten die de volgende keer opgepakt zullen worden.

Groeten,

Sanne

Community Manager
Hoezee! Ik vind die balk aan de bovenkant echt veel duidelijker zo.
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 13:07:

Hoezee! Ik vind die balk aan de bovenkant echt veel duidelijker zo. Nee! Ik vind 'm vreselijk! Waarom zo dik en zwart en deprimerend....
Het forum wordt steeds lelijker. Die zwarte banden zijn een doorn in het oog.

Maar verder: Fijn dat we weer kunnen forummen.
Tjee mods, wat is die dikke balk bovenaan elk bericht lelijk zeg.
Kwestie van smaak... ik vind het ook niks. Zal wel weer wennen zijn. Maar fijn dat alles het nu doet.
Is mannenwerk, kan niet anders.
Ik zie geen balk bovenaan. Wel een streep onder elk bericht. Storend.

Wel super dat de smileys er komen
De opmerkingen over de balk zullen worden doorgegeven. Zouden jullie jullie op en aanmerkingen in het bugtopic kunnen vermelden, dan kunnen we een ander centraal verzamelen en houden we het hier overzichtelijk!

Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mods, achter de paginanummering staat nu een blokje met stipjes.

Uitleg: stel een topic heeft 10 pagina's, dan nummert het van 1 tot 10 en na de 10 volgt een blokje met puntjes, waar je dan niet op kan klikken.

Wat is daarvan de bedoeling/gedachte achter?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Isabela schreef op 17 augustus 2015 @ 13:09:

[...]

Nee! Ik vind 'm vreselijk! Waarom zo dik en zwart en deprimerend....Ik had het over de functionaliteit. Het is nu tenminste heel duidelijk wie je quote. Eerlijk gezegd ben ik nu in het stadium wat dit forum betreft dat het me geen zak meer uitmaakt hoe het eruit ziet, als het maar lekker werkt. Iets met verwachtingen bijstellen.
quote:soetkees schreef op 17 augustus 2015 @ 13:28:

Mods, achter de paginanummering staat nu een blokje met stipjes.

Uitleg: stel een topic heeft 10 pagina's, dan nummert het van 1 tot 10 en na de 10 volgt een blokje met puntjes, waar je dan niet op kan klikken.

Wat is daarvan de bedoeling/gedachte achter?Daar kan je op klikken en dan de pagina ingeven waar je naartoe wil.
Life is short. Eat dessert first.
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 13:28:

[...]

Ik had het over de functionaliteit. Het is nu tenminste heel duidelijk wie je quote. Eerlijk gezegd ben ik nu in het stadium wat dit forum betreft dat het me geen zak meer uitmaakt hoe het eruit ziet, als het maar lekker werkt. Iets met verwachtingen bijstellen. Daar heb je een punt ja.
quote:doornroosje9 schreef op 17 augustus 2015 @ 13:29:

[...]

Daar kan je op klikken en dan de pagina ingeven waar je naartoe wil.Ah, dank je wel.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
.
anoniem_218835 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 13:55
Reden: moest bij ander topic
% gewijzigd
Top mods, ik ben heel blij met de 'jump to'- functie! Moet nog wel even wennen aan het zwarte balkje inderdaad.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Beste forummers.

We begrijpen dat jullie geen fan zijn van de kleur van de functie-balk boven de reacties en willen daarom graag van jullie weten welke kleur dan wel de voorkeur heeft. We hebben hier een apart topic voor geopend, waar we graag jouw mening horen. Kleur functie-balk
mooi hoor
De citeer en staf knoppen etc. zitten toch nog steeds onderaan een bericht of ben ik nou gek? Het staat ter hoogte van iemands onderschrift en ik zie ook geen dikke zwarte balken.
quote:thee schreef op 17 augustus 2015 @ 14:10:

De citeer en staf knoppen etc. zitten toch nog steeds onderaan een bericht of ben ik nou gek? Het staat ter hoogte van iemands onderschrift en ik zie ook geen dikke zwarte balken.test dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven