Kleur functie-balk

17-08-2015 13:42 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien zijn er vandaag een aantal wijzigingen live gegaan op het forum. Eén daarvan is het toevoegen van een nieuwe functie-balk boven reacties.

We begrijpen dat jullie geen fan zijn van al het zwart op de site en willen daarom graag van jullie weten welke kleur dan wel de voorkeur heeft. Laat het ons in dit topic weten en dan maken we samen een beslissing over welke kleur de balkjes zullen krijgen!

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA

Update: Dank allen voor jullie reacties. We hebben deze bekeken en uiteindelijk besloten voor de kleur grijs te gaan.

Ook de kleur van de wijzigingsbalk zal aangepast worden, naar (licht)grijs. De wijzigingen zullen door de technische dienst door worden gevoerd.
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 18-08-2015 14:02
Reden: update
% gewijzigd
quote:Nouschi schreef op 17 augustus 2015 @ 13:53:

Hier wennen we ook wel weer aan. Niks meer aan doen, anders blijf je bezig.

Binnen de forumdemocratie discussiëren we graag over dit soort zeer belangrijke zaken!

Die TD'ers moeten wel bezig blijven hè
Dit is te hard, ja. Het contrast zwart/wit is te groot, het leest niet prettig. Graag iets lichter, grijs is prima. Of pijlerkleur in pastel, ook een goed idee.
Ik zeg ook iets grijsachtig. Ik word lichtelijk duizelig van deze felle zwarte balk.
It ain't me
Als je echt NIKS meer te doen hebt ga je je met dit soort dingen bezighouden.
De kleur grijs/groen uit het logo van Viva. (de 2e V rechter poot)
quote:Wompie schreef op 17 augustus 2015 @ 14:08:

Ral3280
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb ook in 't modtopic gereageerd. Ik zie geen zwarte balken, ik zie nog steeds de knopjes (quoten, staffen etc.) onder het bericht staan en de achtergrond OP is gewoon wit net als in alle berichten en zoals voorheen.

Snap niet wat jullie wel zien wat ik niet zie...
Mag van mij ook wel grijs/groen zoals Horenzienenzwijgen zegt. Op de tablet is dat zwart echt geen gezicht.
quote:thee schreef op 17 augustus 2015 @ 14:17:

Heb ook in 't modtopic gereageerd. Ik zie geen zwarte balken, ik zie nog steeds de knopjes (quoten, staffen etc.) onder het bericht staan en de achtergrond OP is gewoon wit net als in alle berichten en zoals voorheen.

Snap niet wat jullie wel zien wat ik niet zie...Ik in eerste instantie ook niet, tot je de boel gaat verversen.
mooi duidelijk zo een raster tussen ieder textveld.

en geweldig dat er geen loze streep meer staat bij ons mottolozen
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 14:18:

[...]

Ik in eerste instantie ook niet, tot je de boel gaat verversen.verversen als in F5? Dat heb ik al een paar x gedaan.
quote:thee schreef op 17 augustus 2015 @ 14:19:

[...]

verversen als in F5? Dat heb ik al een paar x gedaan.Misschien de cookies verwijderen en dan verversen?
het is wat het is
quote:thee schreef op 17 augustus 2015 @ 14:19:

[...]

verversen als in F5? Dat heb ik al een paar x gedaan.Oh, raar ja. Bij mij lukte dat met 1x F5. Las net wel in het Napraattopic dat er iemand ook meerdere keren moest verversen. Stug volhouden?
Of juist niet
licht grijs, of blauw, vind ik ook wel een mooie rustige kleur.
Life is short, smile while you stil have teeth
quote:Poekie05 schreef op 17 augustus 2015 @ 13:48:

Haha ik vind roze juist wel leuk!

Kan het ook de kleur van de categorie zijn waarin wordt gereageerd? Paars voor overig, roze voor zwanger, oranje voor etc etc.

Ach mij maakt het verder ook niet zoveel uit..

Leuk idee!

Ik vind het zwart wel heel opvallend/zwartgallig. Schrok ervan, maar waarschijnlijk went ook dat.
Later is nu
Zachte versie van pijlerkleur :-)
Pijlerkleuren in een zachtere versie. Als alles zwart/wit/grijs is, wordt het ook zo'n grauwe bedoening.
bumbly wijzigde dit bericht op 17-08-2015 15:25
Reden: Topic = pijler
% gewijzigd
Lach hard, duik diep, kom terug..
Lichtgrijs, en het zou fijn zijn als dit ook voor de "wijzigingsbalk" gerealiseerd kan worden.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Grijs
Ik vind het wel prima zo. Duidelijk en strak.

Voor mij hoeft er geen hysterische wijvenkleuren over het forum te gaan.
quote:Theemok1 schreef op 17 augustus 2015 @ 14:10:

Dit is te hard, ja. Het contrast zwart/wit is te groot, het leest niet prettig. Graag iets lichter, grijs is prima. Of pijlerkleur in pastel, ook een goed idee.Dit
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 14:18:

[...]

Ik in eerste instantie ook niet, tot je de boel gaat verversen.WOW!!! Ik zag ook niks tot ik dit las en ging verversen.... Wat een bizar dikke zwarte balken!!
Moest ook even verversen...

Het grijs van de OP vind ik prettig....de zwarte balken zijn voor mij een beetje te hard.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Lichtgrijs voor mij. Liever geen kleurtjes, daar wordt het zo kinderachtig en druk van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven