Jongensnamen topic
woensdag 12 augustus 2015 om 09:07
quote:xXLiaraXx16 schreef op 10 augustus 2015 @ 21:17:
Hoi allemaal! Iemand nog wat suggesties voor mij? We zijn vast aan het bedenken hihi
Namen die ik leuk vind: Timo, Milan, Boaz, Mika.. maar vriendlief is nog niet overtuigd maar weet zelf ook (nog) niks..
Jullie ideetjes?
Tycho
Otis
Vigo
Nilan
Nilo
Milo
Stian
Silvan
Hoi allemaal! Iemand nog wat suggesties voor mij? We zijn vast aan het bedenken hihi
Namen die ik leuk vind: Timo, Milan, Boaz, Mika.. maar vriendlief is nog niet overtuigd maar weet zelf ook (nog) niks..
Jullie ideetjes?
Tycho
Otis
Vigo
Nilan
Nilo
Milo
Stian
Silvan
donderdag 13 augustus 2015 om 11:48
Het hele forum en internet afgestruind, maar we hebben 'eindelijk' een kort lijstje.
Alleen lukt het niet een keuze te maken... En we hebben nog maar 10 weken!
Dit is ons lijstje:
Youp/Joep
Arnoud/Arnout
Noud/Nout
Florian
Aron
En dan willen we 2 namen geven. Wat vinden jullie een mooie naam en combinatie?
Alleen lukt het niet een keuze te maken... En we hebben nog maar 10 weken!
Dit is ons lijstje:
Youp/Joep
Arnoud/Arnout
Noud/Nout
Florian
Aron
En dan willen we 2 namen geven. Wat vinden jullie een mooie naam en combinatie?
donderdag 13 augustus 2015 om 12:56
donderdag 13 augustus 2015 om 13:08
Ik vind hem eigenlijk ook wel goed bij de naam van de oudste passen en ook bij de achternaam. Maar denk dat mijn vrouw hetzelfde argument zou hebben, toch te bijbels. Vond ze van Noah ook (maar volgens mij dan weer niet van Noa voor een meisje). Een achterneefje heet Levi en dat vind ik dan zelf eigenlijk ook vrij bijbels terwijl niemand verder die associatie heeft gehad en ook desbetreffende familie zichzelf niet als religieus beschouwt.
donderdag 13 augustus 2015 om 21:06
Denk dat we het al weten Jomi de vraag is alleen: blijven we dit de komende ca 24 weken ook nog steeds de beste keuze vinden? Het helpt denk ik wel om je kindje na de 20 weken echo al bij naam te gaan noemen. Hebben we bij onze oudste ook gedaan. Alleen uitkijken dat je je niet verspreekt. Ook dat is bij de oudste bijna gebeurd.
zaterdag 15 augustus 2015 om 10:42
Ik was hier een tijdje geleden omdat ik hugo mooi vindt, maar vriend niet en ik twijfelde over Isaac.
Inmiddels heeft vriend nog twee namen voorgesteld: Gabriel en Eduard.
Gabriel vind ik prachtig, maar ook wel erg bijbels en wat pretentieus.
Over Eduard ga ik even nadenken op zich een leuke naam, maar bekt niet heel lekker.
Wat vinden jullie van Eduard?
Over Eduard ga ik even nadenken op zich een leuke naam, maar bekt niet heel lekker.
Wat vinden jullie van Eduard?
zaterdag 15 augustus 2015 om 12:16
Zanahoria; ik ken maar 1 Eduard en dat is een jongen van een woonwagenkamp, die altijd in de problemen zit. Hij is de broer van Dylano en die twee zijn altijd samen, waardoor de namen ook 1 geheel zijn geworden voor mij en ik Eduard dus niet meer kan zien als 'normale' naam...maar goed, dat is dus puur gebaseerd op persoonlijke associatie.
Wat vinden jullie van:
Emanuel
William
Philip
Christiaan
Bastiaan
Jonathan
Leonard
Jurriaan
Mathias
Mathieu
Daniël
Wat vinden jullie van:
Emanuel
William
Philip
Christiaan
Bastiaan
Jonathan
Leonard
Jurriaan
Mathias
Mathieu
Daniël
zaterdag 15 augustus 2015 om 15:40
Oh grappig, ik vind Eduard en Dylano twee compleet verschillende namen. Kort door de bocht: Dylano Tokkie en Eduard kak.
Philip vind ik ook erg leuk! Zal het eens voorstellen. Jonathan ook erg leuk, maar helaas te sterke associatie mee. De rest van de namen een beetje mwah, of een negatieve associatie.
Philip vind ik ook erg leuk! Zal het eens voorstellen. Jonathan ook erg leuk, maar helaas te sterke associatie mee. De rest van de namen een beetje mwah, of een negatieve associatie.
zondag 16 augustus 2015 om 23:08
quote:Zanahoria schreef op 15 augustus 2015 @ 10:42:
Ik was hier een tijdje geleden omdat ik hugo mooi vindt, maar vriend niet en ik twijfelde over Isaac.
Wat vinden jullie van Eduard?Gabriël
Wat vinden jullie van Eduard?Gabriël