Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Summerdance schreef op 14 september 2008 @ 22:27:

Waar zit dinges eigenlijk?

(zou die toch stiekum naar de gele M zijn gereden??)

Ik rij niet. Ben een trouwe OV-klant en met veel plezier!

Bij de Mac ben ik dus niet geweest. Wel bij die blauw-witte koe!
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 22:30:

[...]

Maak je geen zorgen PODE. Ik zit prima in mijn vel en careerwise gaat het top. Verder heb ik geleerd om mezelf centraal te stellen, me niet van de wijs te laten brengen door negatieve impulsen en ik heb altijd nog mijn relativerende humor om op terug te vallen. Dank voor je update. Ik ben weer volkomen gerustgesteld.
Peas on earth!
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 22:30:

[...]

Maak je geen zorgen PODE. Ik zit prima in mijn vel en careerwise gaat het top. Verder heb ik geleerd om mezelf centraal te stellen, me niet van de wijs te laten brengen door negatieve impulsen en ik heb altijd nog mijn relativerende humor om op terug te vallen.

Het is zo grappig,als ik PODE zie staan denk ik altijd ...HUH wie is dat nou weer....

PrinsesOpDeErwt= Prinses = PODE...

Pffffff best moeilijk voor een blondje

JS heb jij geen auto?

*SD kent eigenlijk niemand zonder auto*

Vind je dat niet vreselijk lastig?

Nou moet ik zeggen dat ik echt verslaafd ben aan mijn auto, als ik naar de grote gele M ga (zo'n 400m verderop) twijfel ik zelfs al of ik zou gaan lopen of de auto zal pakken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 14 september 2008 @ 22:29:

Shoot, was net klaar met meelen, well dat doe ik dan morgen tijdens kantooruren wel

Graag mailen tijdens kantoortijden naar P.opdeErwt@Nasa.nl

Wij kunnen u dan inplannen voor de eerstvolgende Nasa-vlucht.
Peas on earth!
*denkt soms ook even 'wie is dat, PODE', maar komt dan na een halve seconde tot het besef dat zij het zélf is *
Peas on earth!
@Erwt:

Ik heb alleen maar vriendinnen zonder auto of rijbewijs! Zeer irri soms. Ben altijd de lul om te bobben
Welterusten!

En misschien ga ik dan maar stoppen met hier schrijven

quote:Summerdance schreef op 14 september 2008 @ 22:37:

[...]

JS heb jij geen auto?

*SD kent eigenlijk niemand zonder auto*

Vind je dat niet vreselijk lastig?

Nou moet ik zeggen dat ik echt verslaafd ben aan mijn auto, als ik naar de grote gele M ga (zo'n 400m verderop) twijfel ik zelfs al of ik zou gaan lopen of de auto zal pakken...

Nee, ik heb geen auto. Ik heb me er nooit voor geïnteresseerd, weet er ook niks van. Heel onmannelijk blijkbaar.

Door de MacDrive kan ik dus alleen maar fietsen.
quote:IvyRosa schreef op 14 september 2008 @ 22:43:

@Erwt:

Ik heb alleen maar vriendinnen zonder auto of rijbewijs! Zeer irri soms. Ben altijd de lul om te bobben Ik ben dus nooit de BOB.
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 22:52:

[...]

Nee, ik heb geen auto. Ik heb me er nooit voor geïnteresseerd, weet er ook niks van. Heel onmannelijk blijkbaar.

Door de MacDrive kan ik dus alleen maar fietsen. GEWELDIG gezicht lijkt me dat...door de Mac Drive met je fiets!!!!
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 22:52:

[...]Door de MacDrive kan ik dus alleen maar fietsen.
Ivy is wel eens lopend door de macdrive gegaan
Pas op hoor! Je moet dan nog behoorlijk doorpeddelen om nog je maaltijd warm in ontvangst te nemen!
quote:IvyRosa schreef op 14 september 2008 @ 23:05:

Ivy is wel eens lopend door de macdrive gegaan En hoe keken ze Mac meisjes bij de afhaalcounter????
quote:Summerdance schreef op 14 september 2008 @ 23:10:

[...]

En hoe keken ze Mac meisjes bij de afhaalcounter???? Not amused
quote:IvyRosa schreef op 14 september 2008 @ 23:15:

[...]

Not amused

Suffe doosjes....

Is toch humor??

*SD heeft ook een beetje een raar gevoel voor humor soms*

Meneren en mevrouwen, SD gaat haar bed opzoeken

Morgen weer een drukke forumdag!
Ik ga dat dus echt ook eens doen!
Ik vond het ook wel lol. De drive was nog wel open, het restaurant niet. Beetje melig en bluffen, dus tsja, toen ging ik er lopen door
Ik ben ook het type dat in een restaurant waar een ander gezelschap bijvoorbeeld zingt voor een verjaardag. daarna opstaat en een dankbare buiging maakt. Je moet wel een beetje zelfspot hebben.
Ik heb ook geen auto meer (die heeft ex nu... )

Heb eigenlijk bijna nooit auto nodig, maar net vandaag zit ik ineens te denken of ik niet toch een autootje wil.

Ga misschien meedoen met een voorstelling, en natuuuurlijk zijn de repetities ergens waar ik door de fiets+trein+bus+lopen combi echt lang onderweg ben... ppffff...

Dus nou moet ik beslissen of ik meedoe, dus al mijn vrijdagavonden en halve zondagen wil opofferen voor repetities, en ook of ik dat zonder auto ook wil, en ook beslissen of ik misschien dan toch maar een auto koop... wat een keuzes...
Ik ken het probleem Mozzarella. Op de een of andere manier krijg ik na optredens steeds weer een lift naar huis.
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 23:41:

Ik ben ook het type dat in een restaurant waar een ander gezelschap bijvoorbeeld zingt voor een verjaardag. daarna opstaat en een dankbare buiging maakt. Je moet wel een beetje zelfspot hebben.

Zelfspot? Of wil je gewoon graag aandacht, JS?

Goed geregeld dan JS!

Helaas is de enige daar die ook uit mijn stad komt nog onder de rijbevoegde leeftijd ...
in Ikea waren 2 meisjes van een jaar of 7 aan het spelen en het dollen. Blond meisje wilde springen maar struikelde over been van donkerharig meisje, ze viel hard en plat op haar gezicht. Zag er naar uit. Ze begon hard te huilen (dat snapte ik wel) maar was ook zo te zien boos op donker meisje.

Moeder kwam er aan, vroeg wat er aan de hand was. Blond meisje gaf huilend en boos haar verhaal, daarna begon moeder donker meisje te bestraffen. Die begon dus ook te huilen (en begrijpelijk want ze had niets gedaan).

Ik ben dan zo'n aparte: ik ben naar de moeder toegestapt en heb haar verteld dat ik het had zien gebeuren en dat het echt een ongeluk was. Daarna gaf de moeder allebei de meisjes een knuffel en was everybody weer happy.

Ik kon er als kind zelf ook niet goed tegen als ik onterecht op mijn kop kreeg .. vond het echt sneu voor dat kind
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
voor DS

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven