Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 15 september 2008 om 10:09
quote:Donkeyshot schreef op 15 september 2008 @ 08:26:
Goeiemorgen allemaal en SD in het bijzonder ! Ben je weer een beetje opgeknapt SD ?
Als je mijn rode snotneus en sexy hese stem van het hoesten wegdenkt gaat het eigenlijk heul goed met me.....
Ik heb zo'n ONTZETTENDE hekel aan de maandag!
En ik weet ook wel waarom..
Dus op de vraag Tell me why I don't like mondays kan ik vol overgave antwoorden:
OMDAT HET EEN INBREUK IS OP MIJN WEEKEND!
Dat gezegd hebbende....
Doet U mij nu maar een bakkie koffie met een koekje
*SD boert trouwens niet meer, wel zo aardig voor haar patienten*
Goeiemorgen allemaal en SD in het bijzonder ! Ben je weer een beetje opgeknapt SD ?
Als je mijn rode snotneus en sexy hese stem van het hoesten wegdenkt gaat het eigenlijk heul goed met me.....
Ik heb zo'n ONTZETTENDE hekel aan de maandag!
En ik weet ook wel waarom..
Dus op de vraag Tell me why I don't like mondays kan ik vol overgave antwoorden:
OMDAT HET EEN INBREUK IS OP MIJN WEEKEND!
Dat gezegd hebbende....
Doet U mij nu maar een bakkie koffie met een koekje
*SD boert trouwens niet meer, wel zo aardig voor haar patienten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 15 september 2008 om 10:22
Haha, goeie Prinses! Wie weet worden die collega''s toch nog leuk !
Ingel verbaasd zich over het grote aantal grote-M-aanhangers hier; zie het zelf meer als een noodzakelijk kwaad, als ik op weg ben en de broodjes bij de tankstationen me ook niet smaken.... Ingel gaat persoonlijk liever langs de snackbar waar de friet tenminste niet koud is
Ingel verbaasd zich over het grote aantal grote-M-aanhangers hier; zie het zelf meer als een noodzakelijk kwaad, als ik op weg ben en de broodjes bij de tankstationen me ook niet smaken.... Ingel gaat persoonlijk liever langs de snackbar waar de friet tenminste niet koud is
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 15 september 2008 om 10:29
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 september 2008 @ 10:12:
Dit is hééél koel, een van mijn collega heeft het naambordje van mijn kamer veranderd:
Prinses op de Erwt
Collega 1 van Prinses
Collega 2 van Prinses
Mr. Jummy
Mét een plaatje van Jummy!
Hey, dat zijn leuke ontwikkelingen Prinses!
Ik denk dat Mr Jummy precies was wat het kantoor nodig had...
Hier ook weer spannende ontwikkelingen
Collega heeft zelf ontslag genomen en is per oktober weg...
Nu belde financieel directeur mij net, dat we eens moesten gaan praten over mijn functie en eventuele salarisverhogingen...
*SD zit nu lijstje te maken, ik wil minder uren, meer salaris en een vast contract*
Dit is hééél koel, een van mijn collega heeft het naambordje van mijn kamer veranderd:
Prinses op de Erwt
Collega 1 van Prinses
Collega 2 van Prinses
Mr. Jummy
Mét een plaatje van Jummy!
Hey, dat zijn leuke ontwikkelingen Prinses!
Ik denk dat Mr Jummy precies was wat het kantoor nodig had...
Hier ook weer spannende ontwikkelingen
Collega heeft zelf ontslag genomen en is per oktober weg...
Nu belde financieel directeur mij net, dat we eens moesten gaan praten over mijn functie en eventuele salarisverhogingen...
*SD zit nu lijstje te maken, ik wil minder uren, meer salaris en een vast contract*
maandag 15 september 2008 om 10:39
maandag 15 september 2008 om 10:43
quote:eva_anne schreef op 15 september 2008 @ 10:39:
Oh wat een goed nieuws vanaf de werkvloeren van PODE en SD!
Ik kan ook wel een Mr Jummy gebruiken, zit zo heel alleen te zijn in mijn saaie grote kale kantoor! Heeft iemand niet nog een leuke poster voor mij van (een) Mr Jummy om op te hangen?
In mijn natuurhistorisch museum op de zolder heb ik nog wel een aantal levensgrote posters van de Backstreet Boys.... Die vond ik vroeger altijd heel erg Jummy
hihihi
Oh wat een goed nieuws vanaf de werkvloeren van PODE en SD!
Ik kan ook wel een Mr Jummy gebruiken, zit zo heel alleen te zijn in mijn saaie grote kale kantoor! Heeft iemand niet nog een leuke poster voor mij van (een) Mr Jummy om op te hangen?
In mijn natuurhistorisch museum op de zolder heb ik nog wel een aantal levensgrote posters van de Backstreet Boys.... Die vond ik vroeger altijd heel erg Jummy
hihihi
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 15 september 2008 om 11:13
quote:ingelke_kepringelke schreef op 15 september 2008 @ 10:43:
[...]
hihihiAah haha! Zo heb ik nog ergens onder het stof op de zolder een levensgrote poster van.... Dani!
[...]
hihihiAah haha! Zo heb ik nog ergens onder het stof op de zolder een levensgrote poster van.... Dani!
maandag 15 september 2008 om 11:15
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het nu lang zo leuk niet meer vind.
Ga vanavond nog 1x proberen te kijken en anders haak ik af...
Wat is iedereen trouwens braaf aan het werk, het is hier rustig
*vraagt zich af of Ivy al driedubbelziet van haar budgeteer-plan*
Ga vanavond nog 1x proberen te kijken en anders haak ik af...
Wat is iedereen trouwens braaf aan het werk, het is hier rustig
*vraagt zich af of Ivy al driedubbelziet van haar budgeteer-plan*
maandag 15 september 2008 om 11:16
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 september 2008 @ 11:14:
Ohhh ik wil je mijn stoffige poster van Bryan Adams ook wel opsturen (wat een engerd is het nu!).
Johnny Depp hou ik zelf nog maar even
Johnny mag je natuurlijk nooit wegdoen Prinses!
*denkt aan Johnny, krijgt weke knietjes en weet....van werken komt niets meer vandaag*
Missie van vandaag....op zoek naar JD look-a-like
Ohhh ik wil je mijn stoffige poster van Bryan Adams ook wel opsturen (wat een engerd is het nu!).
Johnny Depp hou ik zelf nog maar even
Johnny mag je natuurlijk nooit wegdoen Prinses!
*denkt aan Johnny, krijgt weke knietjes en weet....van werken komt niets meer vandaag*
Missie van vandaag....op zoek naar JD look-a-like
maandag 15 september 2008 om 11:23
maandag 15 september 2008 om 11:28
Ivy komt al tranenvegend binnen. Tis echt sneu gesteld met mijn budget
Dus vanaf nu een weekbudget wat ik dus op maandag pin. Op is op.
En ik heb een aparte spaarrekening geopend voor áls ik wat over hou van het weekbudget. Dat geld mag ik gebruiken voor onzinnige uitgaven die ik niet begroot heb.
Ow ow, wat heb ik een meelij met mezelf. Aan de andere kant is het natuurlijk een uitdaging om gewoon uit te gaan komen elke maand!
Ohhh Johnny Depp, die posters hebben ook nog aan mijn muren gehangen
Keken jullie ook 21 Jumpstreet?
Dus vanaf nu een weekbudget wat ik dus op maandag pin. Op is op.
En ik heb een aparte spaarrekening geopend voor áls ik wat over hou van het weekbudget. Dat geld mag ik gebruiken voor onzinnige uitgaven die ik niet begroot heb.
Ow ow, wat heb ik een meelij met mezelf. Aan de andere kant is het natuurlijk een uitdaging om gewoon uit te gaan komen elke maand!
Ohhh Johnny Depp, die posters hebben ook nog aan mijn muren gehangen
Keken jullie ook 21 Jumpstreet?
maandag 15 september 2008 om 11:33
Hoi Sweetcandy, welkom hier! En jaaaa.... even het lijstje, voor ons, nieuwsgierig aagjes
Balen Ivy.... probeer er inderdaad de uitdaging van in te zien om zo goedkoop mogelijk lekkere maaltijden te kopen (wel lastig met speciale toestanden vanwege allergie natuurlijk), etc...
*is verheugd te zien dat andere singletjes JD ook lang niet slecht vinden *
Goed idee trouwens DS, ik wil ook nog een leuke poster voor op m'n werk. Ik kom vanmiddag langs de Ikea, dus misschien ga ik ook wel even iets leuks voor aan de muur kopen (Prinses meer van vrolijke knalkleuren enzo).
Balen Ivy.... probeer er inderdaad de uitdaging van in te zien om zo goedkoop mogelijk lekkere maaltijden te kopen (wel lastig met speciale toestanden vanwege allergie natuurlijk), etc...
*is verheugd te zien dat andere singletjes JD ook lang niet slecht vinden *
Goed idee trouwens DS, ik wil ook nog een leuke poster voor op m'n werk. Ik kom vanmiddag langs de Ikea, dus misschien ga ik ook wel even iets leuks voor aan de muur kopen (Prinses meer van vrolijke knalkleuren enzo).
Peas on earth!
maandag 15 september 2008 om 11:36
- Leeftijd? 21
- Hoe lang al single? Officieel al gewoon 21 jaar
- Langste relatie ? Daten: 4 maanden het langste
- Kortste relatie? uhm.. niet?
- Regio? Groningen
- Aan het daten? Nu niet meer nee....
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Denk toch wel een 7, leuk als ik wat tegen kom!
- Sterrenbeeld ? Leeuwin
- Kinderen of kinderwens ? Ja, later pas
- Hobby's (speciaal voor Q)- Vooral alles willen zien, meemaken en beleven
--------------------------------------------------------------------------------
En ja.. ik ben dan een ukkepuk, nog geen relaties achter de rug etc. Maar zooooo single as hell
- Leeftijd? 21
- Hoe lang al single? Officieel al gewoon 21 jaar
- Langste relatie ? Daten: 4 maanden het langste
- Kortste relatie? uhm.. niet?
- Regio? Groningen
- Aan het daten? Nu niet meer nee....
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Denk toch wel een 7, leuk als ik wat tegen kom!
- Sterrenbeeld ? Leeuwin
- Kinderen of kinderwens ? Ja, later pas
- Hobby's (speciaal voor Q)- Vooral alles willen zien, meemaken en beleven
--------------------------------------------------------------------------------
En ja.. ik ben dan een ukkepuk, nog geen relaties achter de rug etc. Maar zooooo single as hell