Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 14 september 2008 om 22:33
zondag 14 september 2008 om 22:37
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 22:30:
[...]
Maak je geen zorgen PODE. Ik zit prima in mijn vel en careerwise gaat het top. Verder heb ik geleerd om mezelf centraal te stellen, me niet van de wijs te laten brengen door negatieve impulsen en ik heb altijd nog mijn relativerende humor om op terug te vallen. Dank voor je update. Ik ben weer volkomen gerustgesteld.
[...]
Maak je geen zorgen PODE. Ik zit prima in mijn vel en careerwise gaat het top. Verder heb ik geleerd om mezelf centraal te stellen, me niet van de wijs te laten brengen door negatieve impulsen en ik heb altijd nog mijn relativerende humor om op terug te vallen. Dank voor je update. Ik ben weer volkomen gerustgesteld.
Peas on earth!
zondag 14 september 2008 om 22:37
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 22:30:
[...]
Maak je geen zorgen PODE. Ik zit prima in mijn vel en careerwise gaat het top. Verder heb ik geleerd om mezelf centraal te stellen, me niet van de wijs te laten brengen door negatieve impulsen en ik heb altijd nog mijn relativerende humor om op terug te vallen.
Het is zo grappig,als ik PODE zie staan denk ik altijd ...HUH wie is dat nou weer....
PrinsesOpDeErwt= Prinses = PODE...
Pffffff best moeilijk voor een blondje
JS heb jij geen auto?
*SD kent eigenlijk niemand zonder auto*
Vind je dat niet vreselijk lastig?
Nou moet ik zeggen dat ik echt verslaafd ben aan mijn auto, als ik naar de grote gele M ga (zo'n 400m verderop) twijfel ik zelfs al of ik zou gaan lopen of de auto zal pakken...
[...]
Maak je geen zorgen PODE. Ik zit prima in mijn vel en careerwise gaat het top. Verder heb ik geleerd om mezelf centraal te stellen, me niet van de wijs te laten brengen door negatieve impulsen en ik heb altijd nog mijn relativerende humor om op terug te vallen.
Het is zo grappig,als ik PODE zie staan denk ik altijd ...HUH wie is dat nou weer....
PrinsesOpDeErwt= Prinses = PODE...
Pffffff best moeilijk voor een blondje
JS heb jij geen auto?
Nou moet ik zeggen dat ik echt verslaafd ben aan mijn auto, als ik naar de grote gele M ga (zo'n 400m verderop) twijfel ik zelfs al of ik zou gaan lopen of de auto zal pakken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 14 september 2008 om 22:39
quote:Summerdance schreef op 14 september 2008 @ 22:29:
Shoot, was net klaar met meelen, well dat doe ik dan morgen tijdens kantooruren wel
Graag mailen tijdens kantoortijden naar P.opdeErwt@Nasa.nl
Wij kunnen u dan inplannen voor de eerstvolgende Nasa-vlucht.
Shoot, was net klaar met meelen, well dat doe ik dan morgen tijdens kantooruren wel
Graag mailen tijdens kantoortijden naar P.opdeErwt@Nasa.nl
Wij kunnen u dan inplannen voor de eerstvolgende Nasa-vlucht.
Peas on earth!
zondag 14 september 2008 om 22:52
quote:Summerdance schreef op 14 september 2008 @ 22:37:
[...]
JS heb jij geen auto?
Nee, ik heb geen auto. Ik heb me er nooit voor geïnteresseerd, weet er ook niks van. Heel onmannelijk blijkbaar.
Door de MacDrive kan ik dus alleen maar fietsen.
[...]
JS heb jij geen auto?
Nee, ik heb geen auto. Ik heb me er nooit voor geïnteresseerd, weet er ook niks van. Heel onmannelijk blijkbaar.
Door de MacDrive kan ik dus alleen maar fietsen.
zondag 14 september 2008 om 22:56
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 22:52:
[...]
Door de MacDrive kan ik dus alleen maar fietsen. GEWELDIG gezicht lijkt me dat...door de Mac Drive met je fiets!!!!
[...]
Door de MacDrive kan ik dus alleen maar fietsen. GEWELDIG gezicht lijkt me dat...door de Mac Drive met je fiets!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 14 september 2008 om 23:19
maandag 15 september 2008 om 00:08
Ik heb ook geen auto meer (die heeft ex nu... )
Heb eigenlijk bijna nooit auto nodig, maar net vandaag zit ik ineens te denken of ik niet toch een autootje wil.
Ga misschien meedoen met een voorstelling, en natuuuurlijk zijn de repetities ergens waar ik door de fiets+trein+bus+lopen combi echt lang onderweg ben... ppffff...
Dus nou moet ik beslissen of ik meedoe, dus al mijn vrijdagavonden en halve zondagen wil opofferen voor repetities, en ook of ik dat zonder auto ook wil, en ook beslissen of ik misschien dan toch maar een auto koop... wat een keuzes...
Heb eigenlijk bijna nooit auto nodig, maar net vandaag zit ik ineens te denken of ik niet toch een autootje wil.
Ga misschien meedoen met een voorstelling, en natuuuurlijk zijn de repetities ergens waar ik door de fiets+trein+bus+lopen combi echt lang onderweg ben... ppffff...
Dus nou moet ik beslissen of ik meedoe, dus al mijn vrijdagavonden en halve zondagen wil opofferen voor repetities, en ook of ik dat zonder auto ook wil, en ook beslissen of ik misschien dan toch maar een auto koop... wat een keuzes...
maandag 15 september 2008 om 00:10
maandag 15 september 2008 om 00:18
in Ikea waren 2 meisjes van een jaar of 7 aan het spelen en het dollen. Blond meisje wilde springen maar struikelde over been van donkerharig meisje, ze viel hard en plat op haar gezicht. Zag er naar uit. Ze begon hard te huilen (dat snapte ik wel) maar was ook zo te zien boos op donker meisje.
Moeder kwam er aan, vroeg wat er aan de hand was. Blond meisje gaf huilend en boos haar verhaal, daarna begon moeder donker meisje te bestraffen. Die begon dus ook te huilen (en begrijpelijk want ze had niets gedaan).
Ik ben dan zo'n aparte: ik ben naar de moeder toegestapt en heb haar verteld dat ik het had zien gebeuren en dat het echt een ongeluk was. Daarna gaf de moeder allebei de meisjes een knuffel en was everybody weer happy.
Ik kon er als kind zelf ook niet goed tegen als ik onterecht op mijn kop kreeg .. vond het echt sneu voor dat kind
Moeder kwam er aan, vroeg wat er aan de hand was. Blond meisje gaf huilend en boos haar verhaal, daarna begon moeder donker meisje te bestraffen. Die begon dus ook te huilen (en begrijpelijk want ze had niets gedaan).
Ik ben dan zo'n aparte: ik ben naar de moeder toegestapt en heb haar verteld dat ik het had zien gebeuren en dat het echt een ongeluk was. Daarna gaf de moeder allebei de meisjes een knuffel en was everybody weer happy.
Ik kon er als kind zelf ook niet goed tegen als ik onterecht op mijn kop kreeg .. vond het echt sneu voor dat kind
Polygamie = intensieve vrouwhouderij