Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:CommunityManagerViva schreef op 17 augustus 2015 @ 14:43:

[...]

Het zou weer moeten werken!Hmmm....dan weet ik niet wat ik fout doe, want ik zie nog steeds niks. Heb de oude app verwijderd en opnieuw op de tablet gezet....niks, nada, noppes
quote:CommunityManagerViva schreef op 17 augustus 2015 @ 14:43:

[...]

Het zou weer moeten werken!Ik kan de CM wel quoten volgens mij.. Yes dit lukt!
anoniem_196530 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 15:10
Reden: lukt wel :)
% gewijzigd
pomptidom
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 14:55:

[...]

Hmmm....dan weet ik niet wat ik fout doe, want ik zie nog steeds niks. Heb de oude app verwijderd en opnieuw op de tablet gezet....niks, nada, noppes

Van welke app maak je gebruik? En op wat voor apparaat?

Zou je het eens via je browser kunnen proberen?
Bij mij is er ook niks veranderd.

Nog steeds geen Ga naar.
.
quote:Lievelottie schreef op 17 augustus 2015 @ 15:09:

[...]

Ik kan de CM wel quoten volgens mij.. Yes dit lukt!Doe je dat handmatig? Bij mij staan er geen quote tekens in de zwarte balk van de CM. Alleen een staf en een sterretje.
impala wijzigde dit bericht op 17-08-2015 15:42
Reden: .
% gewijzigd
.
quote:impala schreef op 17 augustus 2015 @ 15:39:

Bij mij is er ook niks veranderd.

Nog steeds geen Ga naar.Zou je een mailtje kunnen sturen naar forum@viva.nl met daarin welke app je gebruikt, en op welk apparaat je zit? Dankjewel.
App? Er is toch helemaal geen app.

Ik zit op Windows phone dat schreef ik al. Nee ik ga niet mailen. Dat vind ik teveel werk eerlijk gezegd. Zit ook mobiel he. Ik meld het hier.

Nu werkt het opeens wel, het duurde dus wat langer. Probleem opgelost. Ik vind het trouwens wel onduidelijk, je ziet nergens aan dat je op het paginanummer moet klikken. Voorheen was er gewoon een knop: Ga naar pagina. Dat was duidelijker.
impala wijzigde dit bericht op 17-08-2015 15:50
Reden: ..
% gewijzigd
.
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 14:55:

[...]

Hmmm....dan weet ik niet wat ik fout doe, want ik zie nog steeds niks. Heb de oude app verwijderd en opnieuw op de tablet gezet....niks, nada, noppes Ik zie ook geen 'ga naar pagina' op de iPad met Safari.
quote:mary57 schreef op 17 augustus 2015 @ 15:50:

[...]

Ik zie ook geen 'ga naar pagina' op de iPad met Safari.

Dat bedoel ik dus

Mary dat is ook niet te zien. Je moet op het paginanummer klikken.
impala wijzigde dit bericht op 17-08-2015 15:53
Reden: aanvul
% gewijzigd
.
Wb het niet kunnen quoten van de CM:

Dat komt doordat de naam te lang is voor de balk, heb ik ontdekt.

De tekens passen er niet allemaal op en de quote-tekens vallen er kennelijk af. (wat wel gek is, omdat die links staan, je zou verwachten dat de ster zou wegvallen).

Als ik mijn telefoon horizontaal hou en de balk dus langer is, zie ik de quote tekens wel.
impala wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:00
Reden: .
% gewijzigd
.
Ik zie nog iets wat niet echt mooi is. Als ik naar ALLE TOPICS EN REACTIES VAN MEZELF ga, staan er pijlen dwars door "toon alleen enz.". Kun je wel aanklikken trouwens, maar het lijkt alsof er veel te weinig ruimte op de pagina is.
Waarom MOET ik de reden van een posting wijzigen ineens invullen, omdat ik anders niet verder kan. Lekker irritant weer, en elke keer weer overnieuw ook he. Djeez.
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 18:23
Reden: Rotop!
% gewijzigd
quote:impala schreef op 17 augustus 2015 @ 15:58:

Wb het niet kunnen quoten van de CM:

Dat komt doordat de naam te lang is voor de balk, heb ik ontdekt.

De tekens passen er niet allemaal op en de quote-tekens vallen er kennelijk af. (wat wel gek is, omdat die links staan, je zou verwachten dat de ster zou wegvallen).

Als ik mijn telefoon horizontaal hou en de balk dus langer is, zie ik de quote tekens wel.Dankjewel Impala. Ik ga dit oppakken met de TD.
Haal ajb de verplichte reden van wijziging weer weg!

Ik wilde maar 1 letter aanpassen! Das toch raar om dat te moeten melden? Kost veel teveel tijd en who cares?
quote:yasmijn schreef op 17 augustus 2015 @ 16:19:

Haal ajb de verplichte reden van wijziging weer weg!

Ik wilde maar 1 letter aanpassen! Das toch raar om dat te moeten melden? Kost veel teveel tijd en who cares?
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 16:19:

[...]

Ik begrijp jullie frustratie. We gaan een passende oplossing zoeken voor dit probleem.
quote:CommunityManagerViva schreef op 17 augustus 2015 @ 16:22:

[...]

Ik begrijp jullie frustratie. We gaan een passende oplossing zoeken voor dit probleem.Het is geen probleem want het is nieuw bedacht. Gewoon weer uitzetten.
Ik mis smilies die er gisteren nog wel waren.
Het navigeren van pagina's was tijdens het bijlezen van een paar pagina's van dit topic al een grote frustratie. Als ik één pagina verder of terug wil, zit ik er de helft van de tijd naast en gaat-ie naar het 'ga naar pagina x'-invulscherm. Als ik vervolgens dat scherm annuleer, springt-ie naar pagina 1 van het topic en kan ik weer opnieuw beginnen en dat dus meermalen. Kan hier wat aan gedaan worden, want er valt zo voor mij haast niet mobiel te forummen. Windows Phone, IE. Op m'n tablet ziet het er wel een stuk strakker uit en speelt dit probleem niet. Het forum lijkt niet helemaal compatibel voor mobiel, ook gezien de kwestie met de te lange naam op een balkje.
O ja, er is een bugtopic.

Ik had daarnet ook in het centrale moderatortopic gemeld dat je (na de update?) na anonimisering nog te loepen bent.
anoniem_184700 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 17:38
Reden: Is al opgelost!
% gewijzigd
quote:coolpack2 schreef op 17 augustus 2015 @ 17:18:

Het navigeren van pagina's was tijdens het bijlezen van een paar pagina's van dit topic al een grote frustratie. Als ik één pagina verder of terug wil, zit ik er de helft van de tijd naast en gaat-ie naar het 'ga naar pagina x'-invulscherm. Als ik vervolgens dat scherm annuleer, springt-ie naar pagina 1 van het topic en kan ik weer opnieuw beginnen en dat dus meermalen. Kan hier wat aan gedaan worden, want er valt zo voor mij haast niet mobiel te forummen. Windows Phone, IE. Op m'n tablet ziet het er wel een stuk strakker uit en speelt dit probleem niet. Het forum lijkt niet helemaal compatibel voor mobiel, ook gezien de kwestie met de te lange naam op een balkje.Ja je moet idd wel heel precies mikken, ik heb er ook al een paar keer naast gezeten.
.
quote:yasmijn schreef op 17 augustus 2015 @ 16:38:

Ik mis smilies die er gisteren nog wel waren.Yup, ik zie maar weinig smileys nog en volgens mij geen nieuwe
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 17 augustus 2015 @ 17:37:

[...]

Yup, ik zie maar weinig smileys nog en volgens mij geen nieuweIk zie alleen de smileys die we altijd al hadden. Geen nieuwe
anoniem_202414 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 17:43
Reden: Quote zag er raar uit
% gewijzigd
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Beste forummers,

Het klopt dat er nog geen nieuwe smilies zijn toegevoegd, hier zijn we nog mee bezig. Zodra het uploaden hiervan is gelukt en de smilies zijn toegevoegd, volgt er een update. Nog even geduld dus

groet,

Sanne

Communitymanager Viva
Waarom die reden voor het wijzigen van een tikfout? Kost meer tijd dan die ene fout herstellen en who the neuq cares ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven