Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
maandag 17 augustus 2015 om 19:14
Volgens mij kon ik voor de veranderingen in "Mijn Laatste" zien in welk topic een reactie was geplaatst door mij. Dat is nu weggehaald, maar kan dat weer terug?
Verder kan ik niet naar voorgaande pagina's van datzelfde "Mijn Laatste" gaan, alleen mijn meest recente en dat is 1 pagina. Of doe ik iets fout?
Verder kan ik niet naar voorgaande pagina's van datzelfde "Mijn Laatste" gaan, alleen mijn meest recente en dat is 1 pagina. Of doe ik iets fout?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
maandag 17 augustus 2015 om 19:38
maandag 17 augustus 2015 om 19:48
en waarom kan dit welquote:Het is nu verplicht om een reden van wijziging toe te voegen bij posts
maar is het blijkbaar niet mogelijk om die rouwbalk bij wijzigen te veranderen in iets dat niet zo beeldbepalend is?
je weet wel, deze:
maar is het blijkbaar niet mogelijk om die rouwbalk bij wijzigen te veranderen in iets dat niet zo beeldbepalend is?
je weet wel, deze:
anoniem_237267 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 19:49
Reden: .
Reden: .
% gewijzigd
maandag 17 augustus 2015 om 19:59
o ja, en ook al lang lang lang geleden gemeld en nog steeds niet opgelost:
zodra er meerdere linkjes in een post staan en je wil die openen dan gebeurt er iets vreemds
de eerste link opent in een nieuw tabblad (so far so good), maar de tweede link opent altijd in het huidige scherm (en als je die dus wegklikt: weg viva forum ) en de derde link (als je dan eindelijk weer teruggevonden hebt waar je was) opent weer wel in een nieuw tabblad.
zie bijvoorbeeld bij deze posting: Tim476 in "Welke verlovingsring?"
zodra er meerdere linkjes in een post staan en je wil die openen dan gebeurt er iets vreemds
de eerste link opent in een nieuw tabblad (so far so good), maar de tweede link opent altijd in het huidige scherm (en als je die dus wegklikt: weg viva forum ) en de derde link (als je dan eindelijk weer teruggevonden hebt waar je was) opent weer wel in een nieuw tabblad.
zie bijvoorbeeld bij deze posting: Tim476 in "Welke verlovingsring?"
maandag 17 augustus 2015 om 20:08
Misschien al gemeld, maar als ik op "mijn laatste" klik dan zie ik wel al mijn berichten maar niet de titel van het topic. Dat was juist na lange tijd opgelost. Kan dat weer aangepast worden?
alixane wijzigde dit bericht op 17-08-2015 21:21
Reden: een "juist" teveel
Reden: een "juist" teveel
% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
maandag 17 augustus 2015 om 20:11
Ik kan mijn berichten niet meer wijzigen. Krijg dit te zien:
ER IS EEN FOUT OPGETREDEN.
We kunnen deze pagina niet tonen - Update description is required.
Als je denkt dat er een probleem is met het Viva forum, neem dan alsjeblieft contact met ons op.
De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: message::update::no_update_description
Als je denkt dat er een probleem is met het Viva forum, neem dan alsjeblieft contact met ons op.
De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: message::update::no_update_description
maandag 17 augustus 2015 om 20:18
quote:Enora schreef op 17 augustus 2015 @ 20:11:
Ik kwam hetzelfde melden
Enora
Ik kwam hetzelfde melden
Enora
maandag 17 augustus 2015 om 21:00
quote:Nouschi schreef op 17 augustus 2015 @ 13:53:
Hier wennen we ook wel weer aan. Niks meer aan doen, anders blijf je bezig.
Jawel maar in mijn eigen reacties kan in niet doorklikken naar het topic waarin ik heb gereageerd. Of zie ik iets over het hoofd?
quote:Enn schreef op 17 augustus 2015 @ 20:55:
Ook als ik op mijn 'laatste klik' zie ik geen pijler, topic-titel, en zie ook niet waar ik ongeveer gebleven was in het topic. Ik vind dit echt niet fijn zo.quote:Enn schreef op 17 augustus 2015 @ 20:55:
Ook als ik op mijn 'laatste klik' zie ik geen pijler, topic-titel, en zie ook niet waar ik ongeveer gebleven was in het topic. Ik vind dit echt niet fijn zo.
Hier wennen we ook wel weer aan. Niks meer aan doen, anders blijf je bezig.
Jawel maar in mijn eigen reacties kan in niet doorklikken naar het topic waarin ik heb gereageerd. Of zie ik iets over het hoofd?
quote:Enn schreef op 17 augustus 2015 @ 20:55:
Ook als ik op mijn 'laatste klik' zie ik geen pijler, topic-titel, en zie ook niet waar ik ongeveer gebleven was in het topic. Ik vind dit echt niet fijn zo.quote:Enn schreef op 17 augustus 2015 @ 20:55:
Ook als ik op mijn 'laatste klik' zie ik geen pijler, topic-titel, en zie ook niet waar ik ongeveer gebleven was in het topic. Ik vind dit echt niet fijn zo.
enn wijzigde dit bericht op 17-08-2015 21:28
Reden: EN hier: Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Reden: EN hier: Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 17 augustus 2015 om 21:07
quote:Enora schreef op 17 augustus 2015 @ 20:11:
Heb je een reden van wijziging ingevuld? Het kan dat het daar mis gaat.
Groet,
Sanne
Heb je een reden van wijziging ingevuld? Het kan dat het daar mis gaat.
Groet,
Sanne
maandag 17 augustus 2015 om 21:10