Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Uh, * kuch *

Ik heb op mijn iPad Air met laatste iOS in Chrome nog steeds het verschijnsel dat de keuze 'forum start' onder 'forum' niets doet wanneer ik in een topic of op de voorpagina van het forum ben.
Oh, nu weer wel. Vaag.
Misschien is het al gemeld, maar ik zie het zo gauw niet.

Ik zie de lijn die boven iemands motto staat steeds ook onder de tekst staan. Er zijn dus nu twee van dit soort lijntjes.
En nu doet-ie het weer niet, dus. Nog vager.
Volgens mij kon ik voor de veranderingen in "Mijn Laatste" zien in welk topic een reactie was geplaatst door mij. Dat is nu weggehaald, maar kan dat weer terug?

Verder kan ik niet naar voorgaande pagina's van datzelfde "Mijn Laatste" gaan, alleen mijn meest recente en dat is 1 pagina. Of doe ik iets fout?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik vind de zwarte balken heel irritant en overheersend(iPhone)
ik heb de laatste pagina's niet bijgelezen (want veel!!!) maar is er al gemeld dat er ook iets mis is nu met de paginanummering als je alle berichten van iemand leest? (dus bij het loepen)

de paginanummering ziet er nu zo uit: 1 / 102 / 103 / 104 / 107 / 108 / 109 / 1010 / 10
waarom krijg ik 'n beetje het gevoel: één stap vooruit en twee stappen terug na de wijzigingen van vandaag?
Misschien mosterd, maar mobiel gaat het forummen veel trager dan voorheen.
en waarom kan dit welquote:Het is nu verplicht om een reden van wijziging toe te voegen bij posts

maar is het blijkbaar niet mogelijk om die rouwbalk bij wijzigen te veranderen in iets dat niet zo beeldbepalend is?

je weet wel, deze:
anoniem_237267 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 19:49
Reden: .
% gewijzigd
quote:gismo72 schreef op 17 augustus 2015 @ 19:47:

Misschien mosterd, maar mobiel gaat het forummen veel trager dan voorheen.Ja dat idee heb ik ook.
.
wat doet die lijn onder mijn zin?????
never a failure, always a lesson
o ja, en ook al lang lang lang geleden gemeld en nog steeds niet opgelost:

zodra er meerdere linkjes in een post staan en je wil die openen dan gebeurt er iets vreemds

de eerste link opent in een nieuw tabblad (so far so good), maar de tweede link opent altijd in het huidige scherm (en als je die dus wegklikt: weg viva forum ) en de derde link (als je dan eindelijk weer teruggevonden hebt waar je was) opent weer wel in een nieuw tabblad.

zie bijvoorbeeld bij deze posting: Tim476 in "Welke verlovingsring?"
quote:fireandice schreef op 17 augustus 2015 @ 19:57:

wat doet die lijn onder mijn zin?????dat weet eigenlijk niemand.....
Hee het scherm op mobiel lijkt minder knalwit. Zie ik spoken of is het aangepast? Indien het laatste het geval is...top!!!
Misschien al gemeld, maar als ik op "mijn laatste" klik dan zie ik wel al mijn berichten maar niet de titel van het topic. Dat was juist na lange tijd opgelost. Kan dat weer aangepast worden?
alixane wijzigde dit bericht op 17-08-2015 21:21
Reden: een "juist" teveel
% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Op mobiel Windows Phone vind ik de layout echt veel beter nu. Wou ik even gezegd hebben.
Oe enig minnetje: De Ga naar knop is weg. Dat was laatst juist aangepast. Windows Phone internet explorer.

Mag die weer terug???
Ik kan mijn berichten niet meer wijzigen. Krijg dit te zien:

ER IS EEN FOUT OPGETREDEN.

We kunnen deze pagina niet tonen - Update description is required.

Als je denkt dat er een probleem is met het Viva forum, neem dan alsjeblieft contact met ons op.

De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: message::update::no_update_description
quote:Enora schreef op 17 augustus 2015 @ 20:11:

Als je denkt dat er een probleem is met het Viva forum, neem dan alsjeblieft contact met ons op.

De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: message::update::no_update_description

Ik kwam hetzelfde melden

Enora
Wat is de functie van het lege blokje achter de paginanr? Is een leeg blokje met ... Als je er op klikt gebeurt er niks. Dacht eerst dat er dan al weer iemand een reactie had geplaatst, maar dat is dus niet zo
Wat ook anders is: Wanneer je iemand loept kun je wel de berichten zien van die persoon maar niet uit welk topic het bericht komt. Nogal onoverzichtelijk...
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:Nouschi schreef op 17 augustus 2015 @ 13:53:

Hier wennen we ook wel weer aan. Niks meer aan doen, anders blijf je bezig.

Jawel maar in mijn eigen reacties kan in niet doorklikken naar het topic waarin ik heb gereageerd. Of zie ik iets over het hoofd?

quote:Enn schreef op 17 augustus 2015 @ 20:55:

Ook als ik op mijn 'laatste klik' zie ik geen pijler, topic-titel, en zie ook niet waar ik ongeveer gebleven was in het topic. Ik vind dit echt niet fijn zo.quote:Enn schreef op 17 augustus 2015 @ 20:55:

Ook als ik op mijn 'laatste klik' zie ik geen pijler, topic-titel, en zie ook niet waar ik ongeveer gebleven was in het topic. Ik vind dit echt niet fijn zo.
enn wijzigde dit bericht op 17-08-2015 21:28
Reden: EN hier: Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enora schreef op 17 augustus 2015 @ 20:11:

Heb je een reden van wijziging ingevuld? Het kan dat het daar mis gaat.

Groet,

Sanne
quote:fireandice schreef op 17 augustus 2015 @ 19:57:

wat doet die lijn onder mijn zin?????

Sommige gebruikers zien inderdaad een extra lijn binnen hun post. De technische dienst is daarvan op de hoogte en werkt aan een oplossing.

Groet,

Sanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven