Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 17 augustus 2015 om 20:11
quote:Star schreef op 17 augustus 2015 @ 20:07:
Heeft een van de IT'ers een zebrafetisj ofzo?
Is toch schattig, als je dan tóch een fetisj moet hebben.
Maar ik denk dat het een ITer is die grondig onderzoek heeft gedaan: hij/zij keek hoe het hoorde..... Op het modtopic, na een offtopicveegactie.
Ik vind het ene ronde hoekje wel leuk, en ook dat de communitymanager kleuradvies op het forum vraagt.
Heeft een van de IT'ers een zebrafetisj ofzo?
Is toch schattig, als je dan tóch een fetisj moet hebben.
Maar ik denk dat het een ITer is die grondig onderzoek heeft gedaan: hij/zij keek hoe het hoorde..... Op het modtopic, na een offtopicveegactie.
Ik vind het ene ronde hoekje wel leuk, en ook dat de communitymanager kleuradvies op het forum vraagt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 17 augustus 2015 om 20:15
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 augustus 2015 @ 19:58:
Wat een gedoe weer in het Sprookjesbos. Als één mod mij kan vertellen waarom iemand zou dubbelnikken in het Sprookjesbos en zo ja wat daar dan precies erg aan is krijgt ie van mij een prijs. Stelletje pennenlikkers.
Typisch een gevalletje: voor de mods.
Ik bedenk me net dat ik ook zo'n WiFidelerT ben.
Wat een gedoe weer in het Sprookjesbos. Als één mod mij kan vertellen waarom iemand zou dubbelnikken in het Sprookjesbos en zo ja wat daar dan precies erg aan is krijgt ie van mij een prijs. Stelletje pennenlikkers.
Typisch een gevalletje: voor de mods.
Ik bedenk me net dat ik ook zo'n WiFidelerT ben.
maandag 17 augustus 2015 om 20:46
maandag 17 augustus 2015 om 21:02
In mijn eigen reacties kan in niet doorklikken naar het topic waarin ik heb gereageerd. Of zie ik iets over het hoofd?
Ook als ik op mijn 'laatste klik' zie ik geen pijler, topic-titel, en zie ook niet waar ik ongeveer gebleven was in het topic. Ik vind dit echt niet fijn zo.
Ook als ik op mijn 'laatste klik' zie ik geen pijler, topic-titel, en zie ook niet waar ik ongeveer gebleven was in het topic. Ik vind dit echt niet fijn zo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.