Hartoperatie wel/niet/wel/niet word er gek van!

19-07-2015 07:50 1174 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten al 3 jaar dat deze operatie komt. Zoon (3) heeft de eerste 3 maanden 3 openhartoperaties gehad en toen onder andere een kunstklep gekregen die niet meegroeit. Vlak na plaatsing had hij al vernauwingen en uiteindelijk hebben ze dat 3 jaar kunnen rekken.

En in mei na de tweede mislukte hartkatheterisatie was het moment dat ze zeiden dat ze de openhartoperatie gingen plannen.. We mochten eerst nog 3,5 week op onze geplande vakantie en gelijk de dag erna hadden we een gesprek met de kinderhartchirurg, een paar dagen later de CT scan en weer een paar dagen later stond de operatie gepland. Die moest toen gecanceld worden omdat zoon te verkouden was.

Donderdag hoorden we dat de operatie opnieuw ingepland was voor maandag en vrijdag zijn we de hele dag in het ziekenhuis geweest voor vooronderzoeken en gesprekken. Einde dag kregen we groen licht en vanavond zouden we dan terug moeten komen. Gisteravond werden we afgebeld. Er is een kindje dat meer spoed heeft.

Logisch natuurlijk. Maar nu weten we weer niks. We zien natuurlijk erg tegen de operatie en hadden ons opgeladen. Alles geregeld want een van ons gaat naast zoon slapen - dat mag tegenwoordig ook op de IC gelukkig - en de ander in het Ronald McDonaldhuis. Beide met werk geregeld enzo.

En nu dus weer onzekerheid. En hopen dat zoon niet weer ziek/verkouden wordt want er heerst van alles. Zoon is deze week thuis van de crèche dus dat scheelt hopelijk en dan maar niet teveel kleine kinderen opzoeken denk ik dan maar.

Wel lekker om het even van me af te schrijven!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Kippenvel en tranen in mijn ogen.

Ik heb zoveel respect voor jullie.
Leef zo met jullie mee, heel veel sterkte
Fijn dat je met een maatschappelijk werker hierover kunt praten, welke keuzes je ook moet maken je doet het goed omdat je het met je hart en verstand doet.
Hier ook tranen in mijn ogen van de laatste zin.. En wat een enorm heftige en vreselijke beslissingen en dingen waar jullie over na moeten denken.

Het kaarsje brand hier weer voor jullie Stef!
Tjee Boannan, kippenvel. Sterkte en wijsheid wens ik je toe.
Oh, wat verschrikkelijk dat je over zulke keuzes moet nadenken. En je kind zo te zien liggen..... bijna ondraaglijk lijkt het me. Heel veel sterkte wens ik jullie toe.
..
Hier een stille meelezer. Ik wilde even zeggen dat ik jullie fantastische ouders vind, omdat jullie het belang van jullie zoon steeds voorop stellen. Hij kan zich geen betere ouders wensen.

Ik vind hem een prachtig ventje en ik wens hem en jullie heel veel sterkte (wat een ontoereikend woord..).
Poeh. Weer geen woorden. Wel vele
Jeetje wat heftig toch weer... Ik weet niet wat ik moet zeggen, ben er stil van
Heel veel sterkte...!
Tranen in mijn ogen.....

Heel veel sterkte !
Och zeg, wat een moeilijke en dappere beslissing.
Jeetje Boannan je laatste bericht komt even hard binnen zeg

Heel veel sterkte!!
Wat een ontzettende kut situatie toch. Ok weet niet wat ik moet zeggen. Wat een nachtmerrie, hel zitten jullie in. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. ik hoop dat je je ventje mag knuffelen en hij zijn lieve mama.
Heel veel sterkte!
Lieve Boannan en Boannanman, heel veel sterkte
Ozo.
Ach vrouw toch...

Meer komt er door de tranen even niet uit.
Wat moet ik hier nou op zeggen, er zijn gewoon geen woorden die de lading dekken. Ik denk in elk geval aan jullie, voor wat het waard is .
Woorden schieten te kort. Wat een verdriet, voor jullie, voor Stef. Wat vreselijk je kind zo te moeten zien. Heel veel sterkte.
Mijn hemel Boannan... wat een hel

“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Ook hier wordt aan jullie gedacht. Vind het zo erg voor jullie...
Ik volg je topic al een poosje en telkens kan ik niet de juiste woorden vinden! Ook nu kan ik niet de juiste woorden vinden, maar ik wil toch even laten weten dat ik aan jullie denk, jullie komen over als sterke ouders die er voor 100%, nee 200% voor hun zoontje is, ondanks alle tegenslagen, het verdriet en moeilijke beslissingen. Ik wil jullie dan ook veel sterkte, kracht en een hele grote knuffel toewensen!
Ik weet al dagen niet meer wat ik moet zeggen. Dit moet zo moeilijk voor jullie zijn, maar je komt heel krachtig over en ik ben blij dat jullie zoon jullie als sterke en lieve ouders heeft. Heel veel sterkte met alles dat jullie moeten doormaken en met de onmenselijk zware keuzes die jullie moeten maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven