***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
check
Dat doolhof klinkt wel helemaal leuk, het lijkt me zo leuk om dat soort dingen straks ook lekker te gaan doen!

Icke, misschien een stomme vraag hoor, maar waarom moet je vanaf week 36 naar de gyn dan, vanwege de moeilijke bevalling vorige keer of is dit standaard?

Ik heb bij Daan nooit een gyn gezen en nu ook niet, dus ik vraag het me even af?
LL, ik moet vanwege medische indicatie nav mijn keizersnede de laatste weken bij de gyn op controle ipv bij de vk
Ick! Ik moest zo lachen toen ik las dat je al een meisjesjasje hebt gekocht! Nou ja, mocht je toch een knulletje krijgen, dan heb je alvast een reteleuk kraamcadeau voor een vriendin! Jij zat er toch alleen bij mij naast wat betreft het geslacht? Joh, je krijgt gewoon een meisje, je bent hartstikke goed in het voorspellen!

Waarom ga je vier weken voor de uitgerekende datum naar de gynaecoloog? Is dat in verband met de keizersnee van vorige keer? Eerlijk gezegd vind ik het erg prettig dat ik bij een gynaecoloog zit: ik heb een toffe vent die me begeleidt en het is inderdaad leuk om veel echo's te krijgen. Ik heb nu al een hele stapel met foto'tjes van Ernie en ik had ook een berg van Steijn en Hugo!

Mich, vandaag is de dag! Op maandag worden altijd hartstikke leuke meisjes geboren! (ik ben ook een maandagskindje, vandaar)

Hugo aaide me wakker vanochtend (aaah!) om 06:30. Fijn! Ik heb hem nog even naast me genomen (Steijntje lag nog diep te snurken) en Huug heeft nog een uurtje geslapen, maar ik niet!

Er is trouwens een grote kans dat het huis toch niet doorgaat. De verkoper zit nu ineens weer te twijfelen of hij het wel wil verkopen en ik begin nu ook te twijfelen. Het is vanaf het begin af aan al zo moeilijk met de onderhandelingen gegaan, dat ik er nu eigenlijk gewoon geen zin meer in heb. Okee, de straat waar we nu wonen is niets, maar we hebben een leuk huisje en ik kan hier best nog wel een jaar zitten. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer in verbouwingsstress en is het misschien wel een goed idee om in alle rust de Ern op de wereld te zetten. Vanmiddag hoor ik meer. (ik ben het huizengedoe echt spuugzat!)
Ick, Lief Lustje had al dezelfde vraag als ik gesteld.
Ik lees net dat die doos van een Bridget Maasland een zoontje heeft gekregen met dezelfde naam als wij voor Ernie willen! Getver, ik was zo overtuigd van die naam! (valt het op dat ik Bridget niet leuk vind?) Nou ja, we noemen hem nog steeds zo, maar toch vind ik het jammer.

Het goede nieuws is dat ik eindelijk een geboortekaartje heb gevonden dat er mee door kan! Eindelijk, want ik was al bang dat Ernie geen kaartje zou hebben!
Muissie : leuk dat je een kaartje hebt gevonden. Kiezen is toch zo moeilijk he, je ziet de bomen door het bos niet door het aanbod.
ow muis ik wist niet dat jullie die naam wilden!? Gewoon doen, niets van aantrekken! Leuke naam! (je wilt niet weten welke Bners kind Livia heet....) Tja, je blijft bezig anders...
Ik ben er nog! Kleintjes gaan straks naar m'n ouders en slapen daar. Ik word gestript en als het niet aanslaat worden m'n vliezen gebroken. Dus ik neem aan dat het nu echt niet lang meer kan duren,

Lara, hoe lang duurde het bij jou voor het strippen aansloeg?
Muis,

Ik zou zeggen ga dan op je gevoel af. En, een beetje langer uitstellen = sparen = groter huis, toch?

Wat een gedoe zeg......lijkt allemaal niet meant to be.......
Mich, woehaa, vandaag wordt hem hoor. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Jij hebt iets met de 15e:)

Succes lieverd!!!
Michie! Succes! Ik denk aan je!

Framboos, de Schumachertjes, toch? Livia is wel een naam die je weinig hoort (in mijn omgeving), dus ik kan me indenken dat je daar best van kan balen. M. is een naam die je best een beetje heel regelmatig hoort, maar toch baal ik. Enorm zelfs!

Ick, ik had inderdaad ook al het gevoel dat het allemaal niet meant te be was! Misschien ben ik gewoon gedoemd om voor altijd in mijn huidige huis te blijven wonen! Niet erg, alleen een tikje klein!
Micha: goed idee meis! Tsja, ze zeiden dat het niet van het strippen had kunnen komen maar ik denk er anders over.

Om 9:30 werd ik gestript en om 19:00 begon het wat te rommelen (achteraf) en (weer achteraf) had ik vanaf een uur of 19:30 weeen. De weeenstorm zelf begon om 23:30.

Wanneer gaan ze de vliezen breken? Morgen? Waar?

Succes Michaatje, je kunt het!!!
Muis, die Bridget is zoooon doos. Echt, kromme tenen bij dat programma. Rosanna Lima met haar "opschroeven van de cadeautjesprijs" voor een babyshower, yek!

Maar dat neemt niet weg dat ze een leuke naam heeft bedacht voor haar kindje. Komt vast van haar kerel want die heeft zelf ook een leuke naam( Pepijn, dat is voor Puk onze jongensnaam).

Wat betreft kaartjes: ik ga weer knutselen voor hetzelfde kaartje als Ruben had. Zeker als we weten wat het gaat worden kan ik mooi vroeg beginnen. Anders wordt het wat lastiger, maar dan nog zijn de laatste 3 letters van de namen voor jongen en meisje gelijk, scheelt weer. Want het wat een reuzeklus, die letter uitstansen, de vorige keer!
Boosje, wie heeft zijn kindje net zo genoemd als jullie je meisje dan?
ow muisje ik zit er niet mee dat een Bner ook de naam gebruikt heeft...(Sterker nog, ik kwam er door op het idee!)

Zou het eerder balen als iemand in mijn directe omgeving die ik niet mag, de naam zou gebruiken....

Mich, ga je vanmiddag voor de strip?
Muis, als het echt erg lijkt op ons huis, dan is het misschien ook wel beter om nog even te wachten. Vooral de benedenverdieping vind ik hier aan de kleine kant, zeker met die wasstraat in de keuken. Met drie kindjes kun je misschien beter een grote benedenruimte hebben en iets minder grote slaapkamers? En een eetkeuken? Lijkt me namelijk echt iets voor jullie. Onze halev woonkamer wordt nu bezet door een 6-persoons eettafel. Eigenlijk een sta in de weg in zo'n jaren 30 doorzon woonkamer.........
Huh? ik dacht dat de tweenalaatste en de laatste alleen gelijk waren? Of wordt het niet die meisjesnaam die jullie voor Ruben hadden?
Ben op dreef he?

Heb eigenlijk ook wel zin om te bevallen vandaag. Het is hier een mooie dag.
Laar, als het aan mij ligt wordt die meisjesnaam voor Ruben de tweede naam voor het meisje dat we nu gaan krijgen:)
Oh, en de eerste naam is nog geheim? Wat een raadselen allemaal bij jouw zs zeg..., en ik hou helemaal niet van verrassingen!!!
Echt heel gek, maar zowel Ickeman als ikzelf hebben een vervelende gewoonte ontwikkeld: overal pipa, mima, biba voor zeggen. Ickeman betrapte zichzelf er op mijn werk op, haha. Pipaproject ofzo:)

Verder doen we niet aan kleutertaal, noemen alles bij zijn naam, zo weinig mogelijk verkleinwoorden etc, maar dit is wel een beetje ernstig:)
Laar,

Ik ga het zo weer weghalen:
Dat vind ik echt een hele mooie meisjesnaam Icke! (en ik voel me een stuk beter nu ik dit weet ).

Ehm...wanneer zeg je pipa-, mima- en biba-?
Laar, gezien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven