Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 15 september 2008 @ 13:28:

Vleer heeft een zak pepernoten open getrokken..

..

Pepernoten.... wow ! Had gehoopt dat ze nog niet in de winkel lagen, gezien mijn niet tot een halt te roepen neiging op pepernoten met handenvol naar binnen te stouwen......

Ingel net wat traantjes gelaten bij de herhaling van 'op zoek naar joseph'. Had er nog wat meer in voorraad, maar moeders hier zit me goed in de gaten te houden, gezien broerlief nogal in een dip zit tegenwoordig. Wil niet de indruk wekken dat ze zich ook om mij nog zorgen moet maken......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Heeft ook al marsepein gekocht hehe
Vleer, hoest eigenlijk afgelopen met die toestand met je collega?
Peas on earth!
voor Ingel. Naar ook van je broer-in-dip...
Peas on earth!
Vleer is terug met logo van SW !! Yoehoe
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:IvyRosa schreef op 15 september 2008 @ 11:47:

Lekker dat de auto terug kan EA! Nog een lijntje wat doorgesneden kan worden en dus meer ruimte voor EA en nieuwe lijntjes

Jaaa! Dacht ik ook! Weg ermee. Vrij zijn! Geen klotsende oksels meer met inparkeren of wanneer de motor er spontaan mee ophoudt!

Had zaterdagavond tijdens mijn fase die veranderd is van heel verdrietig in heeel boos al bedacht dat EX staat voor:

EXIT

Extragrote*piep*wathijniethadmaarwelnogsteedsisenaltijdzalblijven

Exotischwashijooknieteerdereenboer

Ik sta nog open voor andere EX-suggesties
Extreem lompe kinkel ?

Extravagante nerd ?

Exotische bosvrucht ?

Exemplaar van het foute manvolk ?

Exorbitant veeleisend baasje ?

Excellent voorbeeld van Foute Man ?

Experiment van moeder natuur dat helaas volledig is mislukt ?

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
EXtreemvervelendeman

EXport:wég met deze man

EX...

*denkt nog even na*

KNuffel voor Eva

Is er iets bijzonders gebeurd waardoor verdriet ineens boosheid is geworden?
Peas on earth!
Vleer heeft collega nog niet gesproken verstandiger was om ff rustig t weekend er over na te denken.

Gaat proberen dit morgen op te pakken.

Vriendin heeft mailtje gestuurd naar haar ex. We zijn erg benieuwd of hij iets van zich laat horen of niet. We gaan er vanuit dat hij niet zal reageren.

(maar als t een beetje kerel is zal hij wel reageren lijkt mij)

Vleer vind dat er op RP echt hele smakeloze kerels op staan.. T lijkt steeds erger te worden.

Veel buitenlandse mannen staan er op en sturen mailtjes waar je toch echt geen nederlands van kan breien.
DS is in vorm vandaag
Peas on earth!
Verstandig Vleer (en vooral ook omdat je gewoon lekker moest genieten van je verjaardag, en dat van die soep die nooit zo heet gegeten wordt enzo...). Hoop dat je er met haar uitkomt. Volgens mij is het goed om het zakelijk te houden. Te refereren aan jullie afspraak (en probere niet te praten in termen als 'altijd', 'nooit' en andere algemeenheden, of het persoonlijk te maken), en dat zij zich daar niet aan gehouden heeft, etc....
Peas on earth!
Heeft ook pepernoten gekocht, om specifiek te zijn diegene met chocola er omheen

Pff en net al mijn moed bij elkaar geraapt en de tandarts gebeld. Bij controle had de tandarts bedacht dat ie iets ging doen aan lelijke voortand + tand ernaast en daar moest ik nog een afspraak voor maken. Ik ben errug bang voor de tandarts, maar wil toch ook wel graag een mooier bekkie... Dus nu staan er 3 afspraken in mijn agenda voor in november. (Brrr maar opmerkingen als: 'dan maken we nog een afspraak, want in de 1e afspraak kan dit meestal niet ivm bloed...' krijg ik toch wel erg de kriebels van!!! Maar... dan heb ik en een nieuw huis en een mooi bekkie tegelijkertijd!

(Kijkt smekend naar bankrekening of die ineens wil vermeervoudigen).

Kreeg trouwens ook nog een leuke tip van de assistente: dat ik de 1e afspraak geen of waterproof mascare op moest doen, omdat het afslijpen van voortanden zo erg 'sprietst' dat je mascara ervan uit gaat lopen. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgen, maar moest er wel om lachen.

Hihi en DS is inderdaad in vorm! Eva; boos zijn is altijd beter dan verdrietig in dit geval!!!
DS! Ik vind ze een voor een fantastisch!!

En op de Exotische bosvrucht na zijn ze vrijwel allemaal van toepassing!! Dank!

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 september 2008 @ 13:55:

EXtreemvervelendeman

EXport:wég met deze man

EX...

*denkt nog even na*

KNuffel voor Eva

Is er iets bijzonders gebeurd waardoor verdriet ineens boosheid is geworden?

Export is ook echt een briljante!

Bedankt voor de knuffels.

Ik weet niet precies wanneer ik waarom zo boos ben geworden. Verschillende dingen. Vooral dat ik steeds meer begin te beseffen dat het echt waanzin is geweest wat ik allemaal heb gepikt van hem de afgelopen jaren. Steeds meer dingen begin ik me te herinneren die eigenlijk veel te gek voor woorden zijn geweest.

Maar ook het idee dat hij me weer in zijn 'macht' heeft door de ene keer heel lief en behulpzaam tegen me te zijn en het volgende moment weer vreselijk bot en kortaf... waar ik iedere keer weer overstuur van raak. Heel frustrerend zo'n Export/Exit/Exemplaar van het foute manvolk!
HM.. jaaa nee het spattert zo erg , omdat ze slijpen en daar veel koelwater voor gebruiken.. En je hele gezicht nat wordt van de minuscule druppeltjes.. Bij mij liep het ook helemaal langs mijn kin zo mijn nek in ..

En geloof me.. enige wat je ff voelt is het 1e prikje !! de 2e voel je al helemaal niet meer. En kan ome tandarts heel rustig met je aan de slag gaan. Krijg je facings ?
quote:Halvemaan schreef op 15 september 2008 @ 14:11:

Kreeg trouwens ook nog een leuke tip van de assistente: dat ik de 1e afspraak geen of waterproof mascare op moest doen, omdat het afslijpen van voortanden zo erg 'sprietst' dat je mascara ervan uit gaat lopen. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgen, maar moest er wel om lachen.

Aah wat goed dat ze je waarschuwt! Hadden ze bij mij namelijk destijds niet gedaan. Er kwamen zoveel waterspatten van dat apparaat dat mijn gezicht drijfnat was en mijn mascara tot achter mijn oren zat!

Echt, ik leek wel de duivelse moeder van clown Bassie!
quote:eva_anne schreef op 15 september 2008 @ 14:22:

DS! Ik vind ze een voor een fantastisch!!

En op de Exotische bosvrucht na zijn ze vrijwel allemaal van

toepassing !

No thx Eva-Anne ! Enne .... bosvrucht is natuurlijk gewoon een ander woord voor eikel. Dus misschien toch ook van toepassing ?

Maar ja, exotisch zal hij wel niet zijn ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Vleermuis28 schreef op 15 september 2008 @ 13:55:

Vleer vind dat er op RP echt hele smakeloze kerels op staan.. T lijkt steeds erger te worden.

Veel buitenlandse mannen staan er op en sturen mailtjes waar je toch echt geen nederlands van kan breien.

Mee eens.

Zooo vermoeiend!

En steeds van dezelfde kale-te-oude-dikke-lelijke-lompe mannen hetzelfde mailtje... of ze niks beters kunnen dan copy-pasten...

Ben ook al een tijdje niet meer naar RP gegaan daardoor.

En ook wel een beetje omdat ik dan steeds aan mijn ex-date moet denken. Juist omdat hij toen ook echt de leukste was die ertussen stond, en ik 'm dan weer in de matches tegenkom en even een sprongetje krijg van: 'die is leuk', o, shit, dat is HEM weer... Merk wel dat ik hem eindelijk een beetje uit mijn systeem krijg. Eerst kon ik 'm nog in gedachten zo goed voelen/ruiken/horen, en dan kreeg ik echt zo'n golf van zelfmedelijden, maar inmiddels begin ik een beetje te vergeten hoe het ook alweer voelde om met hem samen te zijn, en daardoor dus ook minder last ervan.

Zit wel af en toe op e-matching nog, maar eigenlijk is dat al niet veel beter. Een stuk rustiger qua rare copy-paste mailers, maar dus ook een stuk minder keus...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 september 2008 @ 13:14:

Had me voorgenomen het erbij te laten, maar vind het ook een beetje gek om helemaal niet op Vleer te reageren, dus toch nog even

Ik snap je verhaal Vleer, en ik vind dat je het goed omschrijft. Ik vind alleen dat dat een andere discussie is. Een discussie die we ook best kunnen voeren, maar wél een ander verhaal. Miranda's klacht richt zich echt op mij, op 1-2'tjes die ik met Xan zou hebben, dat ik daarin klef ben, dat dit storend is. Ik ben het daar niet mee eens, en vind het oneerlijk dat ze pretendeert namens andere te spreken (en haal uit de reacties van andere forummers gelukkig dat zij zich er niet aan storen).

Jij hebt het meer over het karakter en de onderwerpen op het Singlestopic. Ik denk (en hoop) dat je je daarmee niet alleen tot mij richt, omdat ik de indruk heb dat we met elkaar (dus veel singles-schrijvers) op die manier schrijven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet was toen het Singlestopic veel meer alleen over Singles-gebeuren ging. Vanaf het moment dat ik ben gaan meeschrijven, is het altijd wel veel over onzinnigheden gegaan (*herinnert zich roze rollators ). Ik denk dat dit best een discussiepunt zou kunnen zijn hoor... maar volgens mij wel een andere dan de discussie van Miranda.

Dit laatste gedeelte, daar heb ik het ook over gehad. Ik heb nooit gezegd dat ik het persoonlijk bedoel. Ik heb gezegd dat ik jullie lieve mensen vind en dat jullie goede adviezen vind geven. Ik vind het ook heel jammer dat je niet gewoon zegt: joh, vervelend, ik zal er wat meer rekening mee houden.

En ik Pretendeer niet namens anderen te spreken. Ik doe het ook, alleen de 1 stoort zich er iets meer of iets vaker aan dan anderen. Maakt verder niet uit. Tijdens jullie vakantie was het hier heel anders. Er kwamen nieuwe mensen en iedereen was iets meer open over onzekerheden/daten e.d. Het is anders om hierover te schrijven met mensen die een relatie hebben en dan ook nog beiden op het topic zitten. Daar kun je je toch wel iets bij voorstellen?

Voor jouw komst was het hier echt wel grappig en gezellig, maar idd. geen pagina's over roze rollators en dekbedden.

Het spijt me dat ik nu deze toonzetting aanneem, maar dit vind ik dus niet leuk en jouw houding naar mij vind ik wel echt arrogant. Sorry ! Misschien kun je denken in een oplossing ipv starre houding aannemen? Normaliter ben je/zijn jullie daar heel goed in.
Ten eerste even een voor EAquote:eva_anne schreef op 15 september 2008 @ 14:22:

Ik weet niet precies wanneer ik waarom zo boos ben geworden. Verschillende dingen. Vooral dat ik steeds meer begin te beseffen dat het echt waanzin is geweest wat ik allemaal heb gepikt van hem de afgelopen jaren. Steeds meer dingen begin ik me te herinneren die eigenlijk veel te gek voor woorden zijn geweest.

Dat laatste heb ik ook met mijn ex (niet ex-date, maar ex van 6 jaar wat sinds maart uit is).

Dat ik nu pas besef dat er zoveel dingen waren die ik al lang niet had moeten pikken! En ben ik dan boos op hem dat hij ondanks het voordeel van de twijfel dat ik hem elke keer gaf, toch stom bleef doen? Of ben ik eigenlijk boos op mezelf dat ik zo blind was? Te slap om het uit te maken...
Mijn god zeg...je kan hier ook niet ff een uurtje weggaan!

Mag ik ook nog even wat zeggen in aanvulling op de "discussie"?

En daarna is wat mij betreft de kous af!

Vleer, je geeft aan dat je de diepgang mist

Wat ik met name zo leuk aan JOU vind zijn de soms heerlijk ONZINNIGE opmerkingen

over huis/dansen op wagens/aankopen ed.

Die gaan toch ook niet over HET single zijn in het bijzonder?

Ik vind dat ik zelf hier wel al mijn single frustraties kwijt kan.

Waar Miran over viel/valt is dat Xan en Prinses klef doen, en dat is niet zo...

Ze zijn verliefd...en dat gun ik ze van harte

Net zoals ik het HM van harte gun, en echt ook HAAR bijdrage wil ik niet missen als ze straks met LJ samen in 1 huisje wonen.

Het enige verschil is dat Xan hier ook meeschrijft...

Vleer schrijft ook dat ze hier zo lekker het onderwerp mannen kan bespreken

Maar ondertussen hebben we hier ook een aantal mannen meeschrijven, die zijn ook anders in antwoorden dan de Single vrouw...

Ik zie Xan, Prinses, HM,Sun en de mannen gewoon als individuen.

En als ik het ergens moeilijk mee heb zal ik dat ook zeggen (heb ik volgens mij ook gedaan na de vakantie van Prinses en Xan, dat ik dat wel ff een moeilijk momentje vond

Maar het hoeft toch niet alleen maar leuk te zijn???

(tis geen aanval hoor Vleer, alleen mijn visie op jouw stukje)

En voor mij is hiermee het hele verhaal af!

Laten we het alsjeblieft niet zo op de spits gaan drijven.

Laat een ieder voor zichzelf spreken

We zijn allemaal volwassen en kritiek kunnen we wel hebben...toch...

*grouphug*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
EA, das de volgende fase

Was het niet zo:

eerst verdriet

dan boosheid

dan berusting

dan vergeven???

Geloof wel dat je het een ander (of jezelf) eerst moet vergeven voordat je daadwerkelijk verder kan.

Leven met wrok is geen leven....(zoiets)

Goed RPmeneren...

Ik heb er weinig mee moet ik je zeggen

Net als met Lexa meneren

Iedereen doet zichzelf toch leuker voor dan dat hij/zij is denk ik

Ook ik werp mezelf er 1x in de zoveel tijd op, en ik moet alleen maar lachen om de profielen

Heb wel gedate, ook wel gezoend maar een echte relatie heb ik er nog nooit aan overgehouden

Mannen IRL ontmoeten werkt bij mij gewoon beter

Lichaamshouding, uitstraling, ik vind het zooooo belangrijk

en een foto vind ik nietszeggend

Maar das mijn bescheiden mening.

Wat ik me wel afvraag...

WAAR zou je nou een partner tegen moeten komen?

Ik geloof het, je kan hem in de supermarkt/bieb/videotheek tegenkomen verhaal gewoon niet erg

Je bent toch afhankelijk van de kroeg/club of andere uitgaansgelegenheid toch?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 september 2008 @ 13:05:

Who the f*ck is Peter van de Vorst?!

Dat is toch die soort Albert Verlinde van het koningshuis?!

En dit gaan jullie niet menen toch?

Ja PvdV is idd die van Albert Verlinde maar hij heeft OOK een verhuisprogramma (of althans dat HAD tie) waarbij hij mensen hielp verhuizen!

*schud hoofd.....zou ik dan echt toch te veel TV kijken*
quote:Halvemaan schreef op 15 september 2008 @ 14:11:[/b

...Kreeg trouwens ook nog een leuke tip van de assistente: dat ik de 1e afspraak geen of waterproof mascare op moest doen, omdat het afslijpen van voortanden zo erg 'sprietst' dat je mascara ervan uit gaat lopen. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgen, maar moest er wel om lachen. !

DIE ga ik dus onthouden voor bij mij in de praktijk!!!!

BRILJANT!!!!
quote:Summerdance schreef op 15 september 2008 @ 14:57:

Wat ik me wel afvraag...

WAAR zou je nou een partner tegen moeten komen?

Dat vraag ik me dus ook af...

Heel soms zie ik in de supermarkt/bieb/videotheek/op straat een leuke man lopen, maar ik stap daar dan echt niet meteen op af met een leuke spontane smoes om hem zijn telefoonnummer te ontfutselen... moet wel heel toevallig (of gedurfd) zijn om met zo iemand aan de praat te raken... Gaat voor mij niet werken. Zijn er mensen die dat wel doen?!

Kroeg/club/uitgaan doe ik helemaal niet zo vaak, en ALS ik ga, meestal met een groep vrienden en vriendinnen, dus dan ga ik niet 'op jacht' eigenlijk.

Via vrienden zeggen ze ook weleens he... maar heb tot nu toe alleen een paar overgebleven ik-kan-geen-vrouw-krijgen types 'aangeboden' gekregen... alsof ik daarop zit te wachten...

en blijkbaar vinden mijn vrienden dat soort mannen dus bij mij passen?!?!!

Dus waar kom je ze dan wel tegen... toch maar op een cursus gaan waar veel mannen komen? Ik omschreef het algemene aanbod van vorig jaar bij salsa al eens eerder hier in het topic. Eerste les van dit seizoen is komende vrijdag, dus ben benieuwd...
Vleer gaat zich aanmelden bij Sanquin .. nl bloedgeven , naast dat ik iets goeds doe zit er misschien ook wel een leuke single man bloed te geven ..

Vleer gaat bij de Volksuni hier in t dorp spaanse les volgen binnenkort... Missschien dat daar ook nog wat leuks zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven