Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 15 september 2008 om 11:55
maandag 15 september 2008 om 11:56
O thanks Erwt! Kan nu dus eindelijk die nieuwe, maar zo achterlijk dure laarzen kopen
Dat is een lekker vooruitzicht Moz! Ik kijk gewoon nu al uit naar de belastingteruggave en ga allemaal leuke plannen verzinnen wat ik dan met dat geld zou kunnen doen.
Als het goed gaat hoef ik er aankomend jaar iig geen gaten meer mee te vullen en kan ik het uitgeven aan luxe!
Oh kut, Sint komt er ook aan! Ik moet dus echt zorgen dat ik onder die 60 euro blijf. Jeetje, wat is dat budgetteren stressverhogend zeg
Ah, ene vriendin heeft afgezegd voor het weekend omdat de ander wel komt. Stomme trutten.
Dat is een lekker vooruitzicht Moz! Ik kijk gewoon nu al uit naar de belastingteruggave en ga allemaal leuke plannen verzinnen wat ik dan met dat geld zou kunnen doen.
Als het goed gaat hoef ik er aankomend jaar iig geen gaten meer mee te vullen en kan ik het uitgeven aan luxe!
Oh kut, Sint komt er ook aan! Ik moet dus echt zorgen dat ik onder die 60 euro blijf. Jeetje, wat is dat budgetteren stressverhogend zeg
Ah, ene vriendin heeft afgezegd voor het weekend omdat de ander wel komt. Stomme trutten.
maandag 15 september 2008 om 11:58
quote:Vleermuis28 schreef op 15 september 2008 @ 11:53:
Wauwwww.. ik wist wel dat FireFox goed was had t ook op mijn oude computer..
Maar nu wauwww ik surf er over
[afbeelding]
Vleer is grappig
Ik heb ook FireFox (is dat hetzelfde als Mozilla ) . Gaat echt veel snellerrrrr!
*doet net alsof ze er verstand van heeft*
Wauwwww.. ik wist wel dat FireFox goed was had t ook op mijn oude computer..
Maar nu wauwww ik surf er over
[afbeelding]
Vleer is grappig
Ik heb ook FireFox (is dat hetzelfde als Mozilla ) . Gaat echt veel snellerrrrr!
*doet net alsof ze er verstand van heeft*
Peas on earth!
maandag 15 september 2008 om 12:03
Ja zeikwijven. En wel dat neukkie weer gewoon neuken.
En een ander komt niet omdat ze allergisch is voor poezen. Werkelijk wat een zeikexcuus, alsof ik die meeneem naar de kroeg. Ze mag gewoon niet van haar man
Mijn bui was al niet zo best vanmorgen en die is nu wel naar een aardig dieptepunt gezakt En jeetje, wat heb ik het koud!
En een ander komt niet omdat ze allergisch is voor poezen. Werkelijk wat een zeikexcuus, alsof ik die meeneem naar de kroeg. Ze mag gewoon niet van haar man
Mijn bui was al niet zo best vanmorgen en die is nu wel naar een aardig dieptepunt gezakt En jeetje, wat heb ik het koud!
maandag 15 september 2008 om 12:04
maandag 15 september 2008 om 12:05
Mozilla is t zelfde als FF geloof ik..
En idd werkt en surft een stuk prettiger dan IE7.0 op Vista
Maar mijn laptop is zowiezo van slag , veel dingen gaan traag..
Misschien maar snel eens al mijn fotos backuppen op een cd en dan heeel veeel verwijderen en/of opnieuw installeren
Is op zoek naar een Windows Vista install. cd ..
En idd werkt en surft een stuk prettiger dan IE7.0 op Vista
Maar mijn laptop is zowiezo van slag , veel dingen gaan traag..
Misschien maar snel eens al mijn fotos backuppen op een cd en dan heeel veeel verwijderen en/of opnieuw installeren
Is op zoek naar een Windows Vista install. cd ..
maandag 15 september 2008 om 12:08
Goedemorgen! Heb er weer ruim 10 pagina's opzitten, gelukkig ging het vooral over eten en das toch al niet mijn hobby.. Hier nog iemand die echt niet voor de lol langs de Mac gaat. Kom er alleen binnen tijdens lange autoritjes met LJ, die wel een fan is helaas!
Ivy; ik heb ook een weekbudget... Ben heul slecht met geld (kan in theorie wel budgetteren maar in praktijk een stuk minder). Ik heb 2 lopende rekeningen, eentje waar geld op binnenkomt en vaste lasten vanaf gaan en eentje waar elke maandag automatisch een bedrag op wordt gestort, idd als weekbudget. Geen manieren om op een makkelijke manier aan wat geld te komen? Spulletjes verkopen op marktplaats? paar uurtjes thuis werk? Dingen waar je op kan bezuinigen? (Ik probeer dan altijd boodschappengeld (maar das bij jou niet zo handig), benzinegeld (meer fietsen) en telefoonrekening naar beneden te krijgen). En geen leuke tweedehandswinkeltjes in de buurt voor mooie laarzen? Rommelmarkt of speelgoedbeurs voor sintcadeautjes?
(Wrs kan je al dit soort dingen ook zelf bedenken, maar wie weet....)
Ik ben nog niet begonnen aan de werkweek, pas om 17.00 uur!
Maar mijn aanrecht staat geloof ik 3 keer vol en er liggen nog wat losse werkklusjes... Plus dat na het weekend mijn huis ook weer ontploft lijkt te zijn, ondanks de schoonmaakbeurt van vrijdag. Zucht...
*Overweegt in nieuwe huis schoonmaakster te nemen*
Ivy; ik heb ook een weekbudget... Ben heul slecht met geld (kan in theorie wel budgetteren maar in praktijk een stuk minder). Ik heb 2 lopende rekeningen, eentje waar geld op binnenkomt en vaste lasten vanaf gaan en eentje waar elke maandag automatisch een bedrag op wordt gestort, idd als weekbudget. Geen manieren om op een makkelijke manier aan wat geld te komen? Spulletjes verkopen op marktplaats? paar uurtjes thuis werk? Dingen waar je op kan bezuinigen? (Ik probeer dan altijd boodschappengeld (maar das bij jou niet zo handig), benzinegeld (meer fietsen) en telefoonrekening naar beneden te krijgen). En geen leuke tweedehandswinkeltjes in de buurt voor mooie laarzen? Rommelmarkt of speelgoedbeurs voor sintcadeautjes?
(Wrs kan je al dit soort dingen ook zelf bedenken, maar wie weet....)
Ik ben nog niet begonnen aan de werkweek, pas om 17.00 uur!
Maar mijn aanrecht staat geloof ik 3 keer vol en er liggen nog wat losse werkklusjes... Plus dat na het weekend mijn huis ook weer ontploft lijkt te zijn, ondanks de schoonmaakbeurt van vrijdag. Zucht...
*Overweegt in nieuwe huis schoonmaakster te nemen*
maandag 15 september 2008 om 12:09
quote:Vleermuis28 schreef op 15 september 2008 @ 12:06:
PODE... een fotolijstje met groepsfotos van ons singles..*ziet nu een foto voor zich met Erwtjes, witte vleugel, chinezerig teken, een ezel, een grijs vlakje met smilie, zwart driehoekje, zonsondergang, iets waarvan ik niet weet wat het is van vleer, etc *
PODE... een fotolijstje met groepsfotos van ons singles..*ziet nu een foto voor zich met Erwtjes, witte vleugel, chinezerig teken, een ezel, een grijs vlakje met smilie, zwart driehoekje, zonsondergang, iets waarvan ik niet weet wat het is van vleer, etc *
Peas on earth!
maandag 15 september 2008 om 12:11