Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Mozzarella schreef op 15 september 2008 @ 15:10:

Dus waar kom je ze dan wel tegen... toch maar op een cursus gaan waar veel mannen komen? Ik omschreef het algemene aanbod van vorig jaar bij salsa al eens eerder hier in het topic. Eerste les van dit seizoen is komende vrijdag, dus ben benieuwd...Ga maar mee naar Andorra, training offroad motorrijden. Of anders een cursus deltavliegen. Allemaal leuke kerels bij elkaar, en geen vrouw te bekennen. Echt hoor, ik snap jullie niet ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Bedenk me ineens dat ik een paar maanden geleden nog werd aangesproken op het station door een best wel leuke kerel, over een boek dat ik aan het lezen was tijdens het wachten op de trein, en dat ik toen heel kort reageerde en gewoon verder las! Damn... ben ik een muts of wat?

Misschien maar weer eens post vatten op het station dus?

(en dan uiteraard met een boek dat mannen reuze interessant vinden ofzo)
quote:Donkeyshot schreef op 15 september 2008 @ 15:16:

Ga maar mee naar Andorra, training offroad motorrijden. Of anders een cursus deltavliegen. Allemaal leuke kerels bij elkaar, en geen vrouw te bekennen. Echt hoor, ik snap jullie niet ...

Haha, deltavliegen heb ik serieus weleens overwogen, lijkt me geweldig! (maar stiekem durf ik niet zo goed)

Enne, bloed geven wou ik ook gaan doen, nog niet bedacht dat daar ook weleens single prooien in de stoel naast je zouden kunnen liggen.... Hehe *zoekt meteen het nummer van sanquin op*
Bloed geven is een uiterst niet romantische aktiviteit. Ik heb het een tijdlang gedaan; geen haar op mijn hoofd die daar denkt aan flirten.

Spaanse les: zou een goeie tip zijn voor een single vent. Je vindt er namelijk vooral vrouwen.

Nee ladies, als je veel leuke mannen wilt ontmoeten moet je ergens heengaan waar mannen zelf graag naar toe gaan.

Ga eens bij een amateur voetbalclub langs de lijn staan, bezoek een truckers festival, stap een motorzaak binnen, dat soort dingen.

Stap desnoods bij de Mediamarkt naar binnen en ga staan te turen naar de high tech meuk die ze daar verkopen. Stel gewoon een domme vraag aan de eerste de beste leukerd die je tegenkomt en hij zal je enthousiast vertellen over de ins en outs van zo'n apparaat, of hij nou verkoper is of klant.

En als een man jou eens aanspreekt: niet meteen dichtklappen aub. Die vent heeft vermoedelijk ook zijn moed bij elkaar moeten rapen om jou aan te spreken dus als je hem negeert is hij een week van slag. Mannen zijn ook maar mensen.
Hmm .. Vleer moet Sanquin direct gaan bellen ... Heeft de papieren ergens neer gelegd en weet toch niet meer waar..

Tis een zwijnestal hiero .. Naja .. wel de plee en woonkamer en keuken schoongemaakt..

Spaanse les.. moet ik nou voor niv 1 of 2 inschrijven ? Ik kan wel beetje spaans ...
Wil graag naar ijshockey nadeel is wel dat je de mannen niet goed kan beoordelen op hun uiterlijk qua koppie en lichaam
quote:Mozzarella schreef op 15 september 2008 @ 14:48:

Ten eerste even een voor EA

[...]

Dat laatste heb ik ook met mijn ex (niet ex-date, maar ex van 6 jaar wat sinds maart uit is).

Dat ik nu pas besef dat er zoveel dingen waren die ik al lang niet had moeten pikken! En ben ik dan boos op hem dat hij ondanks het voordeel van de twijfel dat ik hem elke keer gaf, toch stom bleef doen? Of ben ik eigenlijk boos op mezelf dat ik zo blind was? Te slap om het uit te maken...

Bedankt voor de knuf, Moz!

Ik heb dat ook hoor. Hoewel ik niet boos ben op mezelf omdat ik te laf was om het uit te maken. Ook niet dat ik alles maar heb gepikt. Daar ben ik in meegegroeid. Hoewel ik het me achteraf gewoon niet meer voor kan stellen dat ik dat ooit heb kunnen doen... Misschien was het tegen beter weten in en drukte ik het weg.

quote:Summerdance schreef op 15 september 2008 @ 14:57:

EA, das de volgende fase

Was het niet zo:

eerst verdriet

dan boosheid

dan berusting

dan vergeven???

Geloof wel dat je het een ander (of jezelf) eerst moet vergeven voordat je daadwerkelijk verder kan.

Leven met wrok is geen leven....(zoiets)

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Wat alleen zo lastig is, is dat ik al die fasen iedere keer weer door elkaar heb. Dan weer boos, dan verdrietig en dan weer vergeving...

Waar ik zo vreselijk bang voor ben is dat ik verbitterd raak en ik probeer er dan ook alles aan te doen om dat tegen te houden. Ik heb niet alleen een hekel aan mensen die verbitterd zijn, voor mezelf zou ik het ook heel zonde zijn. Tegen mijn ex zei ik dan ook laatst dat ik altijd wil blijven onthouden waarom ik zo vreselijk veel van hem hield en niet aan hem denken als iemand die mij alleen maar heeft pijn gedaan al die jaren....
quote:Donkeyshot schreef op 15 september 2008 @ 15:20:

Nee ladies, als je veel leuke mannen wilt ontmoeten moet je ergens heengaan waar mannen zelf graag naar toe gaan.

Ga eens bij een amateur voetbalclub langs de lijn staan, bezoek een truckers festival, stap een motorzaak binnen, dat soort dingen.

Stap desnoods bij de Mediamarkt naar binnen en ga staan te turen naar de high tech meuk die ze daar verkopen. Stel gewoon een domme vraag aan de eerste de beste leukerd die je tegenkomt en hij zal je enthousiast vertellen over de ins en outs van zo'n apparaat, of hij nou verkoper is of klant..

Zie je MIJ daar echt staan DS???

Koukleumend aan de zijlijn gillend naar 22 debielen die achter een bal aanlopen???

*SD vreest dan dus de rest van haal leven Single te blijven*

Parachute springen, motorrijden an andere stoere zaken ziet SD dan weer WEL zitten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey DS, die van de mediamarkt is echt een goede tip!

Al die spannende sportieve dingen zijn voor mij geen optie. Dan lig ik straks single te zijn tussen vier planken. En mocht het dan íets minder dramatisch gaan, dan eindig ik toch zeker wel ondersteboven hangend in een hele hoge boom...
Oh en aan de zijlijn van een voetbalveld staan...

heb ik al vaak genoeg gedaan en werkt zeker niet bij mij. Dat fanatieke geschreeuw van mij + het feit dat ik van al die spelers het beste uit kan leggen wat buitenspel is...

... wordt als veel te intimiderend ervaren!
Nou ja jullie snappen het idee. Ga ergens heen waar mannen zelf ook graag heen gaan. Dus niet salsadansen, bloemschikken, aquarellen of Spaanse les. Daar moeten single mannen juist heen want daar stikt het van de vrouwen.

En ondanks al deze goede raad ga ik zelf dus vooral stoere mannen aktiviteiten doen waar je dus never nooit een vrouw ziet ! Dus ik zal ook wel single blijven.
EA, je raakt niet zo snel verbitterd hoor.

Hoe lang is het nou allemaal geleden?

Je mag er best een tijdje van van de leg zijn hoor.

Het heeft mij een dikke 4 maanden gekost voor ik weer enigzins zonder emotie golven kon functioneren en NOG schiet ik af en toe in een dip, maar das wat anders als verbitterd zijn.

Wat ik me wel afvraag, ik word wel een stuk minder van vertrouwen...dat betekend dus dat ik niet 100% mezelf ben in het begin.

Das niet eerlijk voor een eventueel potentieel nieuw vriendje want die krijgt geen echt beeld van mij...dus eigenlijk meet ik met 2 maten...eerlijk of oneerlijk?
quote:Donkeyshot schreef op 15 september 2008 @ 15:38:

Nou ja jullie snappen het idee. Ga ergens heen waar mannen zelf ook graag heen gaan. Dus niet salsadansen, bloemschikken, aquarellen of Spaanse les. Daar moeten single mannen juist heen want daar stikt het van de vrouwen.

En ondanks al deze goede raad ga ik zelf dus vooral stoere mannen aktiviteiten doen waar je dus never nooit een vrouw ziet ! Dus ik zal ook wel single blijven.

Hohoho, hartstikke veel salsadansende mannen hoor

(alleen een beetje tiepetje eng en glad, maar WEL single!

DS, samen gaan bloemschikken?
quote:Vleermuis28 schreef op 15 september 2008 @ 14:25:

HM.. jaaa nee het spattert zo erg , omdat ze slijpen en daar veel koelwater voor gebruiken.. En je hele gezicht nat wordt van de minuscule druppeltjes.. Bij mij liep het ook helemaal langs mijn kin zo mijn nek in ..

En geloof me.. enige wat je ff voelt is het 1e prikje !! de 2e voel je al helemaal niet meer. En kan ome tandarts heel rustig met je aan de slag gaan. Krijg je facings ?

Hihi, Vleer en Eva dus ervaring, kon me er al niks bij voorstellen!

Ben blij door je geruststelling Vleer, alhoewel mijn angst zo tussen mijn oren zit dat ik ook altijd ná de verdoving nog pijn denk te voelen. Ik krijg kronen, volgens de assistente een redelijke nieuwe techniek ofzo, die niet na 10 jaar verkleuren omdat er metaal in zit (HM heeft weer eens de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt ofzo...)

Mijn ene voortand staat naar voren, is verkleurd en een stukkie eraf (ben ik op gevallen toen ik klein was) en de tand ernaast staat juist naar achteren (daar zit al een stuk 'op' geplakt, zodat je dat minder ziet). Maar nu gaan ze dus alles afslijpen en er in een mooi kleurtje die kronen opzetten, dan staat alles wat rechter!

En over 'de' discussie... Miss komt het omdat ik zelf geen single meer ben, maar ik snap niet zo goed waarom die meer diepgaande onderwerpen e.d. niet meer aangesneden kunnen worden als mensen daar behoefte aan hebben? Het kan toch niet zo zijn dat dit komt doordat er ook niet-singles meeschrijven? Ik praat bvb vaak met mijn niet-singles vriendinnen over hun dates, onzekerheden, eenzaamgevoelens, enz. En ook juist over het 'lekker dat jij met niemand rekening hoeft te houden' ding.

Verder ben ik ook vooral van het leven en laten leven (tot een bepaalde grens natuurlijk) en als ik berichten over de Mac niet interessant vind, dan lees ik daar toch ff snel overheen???

Wat betreft mijn persoontje, ik twijfel wel steeds meer wat ik hier neer moet/mag zetten. Ik heb het dan bvb over het gaan samenwonen en vraag me af wie ik daar dan mee tegen de borst stuit... (SD, lief dat je even aanhaalde dat je daar heel benieuwd naar bent!!)

Maar goed, ik probeer een middenweg te zoeken en hoop wel dat het hier gezellig blijft en iedereen zich welkom voelt.

En dat als iemand behoefte heeft aan een meer diepgaande discussie dit ook gewoon aanzwengelt, dan kunnen diegenen die het lezen zelf kijken of ze daar iets nuttigs op te antwoorden hebben.

(Ik ga even mijn eigen record LVS breken denk ik! )

Over mannen tegenkomen... Sun was degene geloof ik die het statement had om altijd mooi de deur uit te gaan (ook naar de supermarkt!) En als ik naar mezelf kijk waar ik de mannen in mijn leven vandaag haalde is het via-via, kroeg en de sportvereniging (en dan niet de sportschool, maar echt een (team)sport vereniging. Ik heb gehandbald en als ik zie hoeveel sappen daar werden uitgewisseld tussen de teams...! En sommige nog met lange houdbaarheiddatum, wonen een aantal van samen. (Waarvan de kinderen dan ook weer komen handballen, enz )

Oja, misschien nog een tip voor de feestjesliefhebbers: vriendinnen van me organiseren soms een 'via-via'feest. Dan nodig je je vrienden uit en zij mogen allemaal een (of meer) vriend/vriendin mee nemen die jij nog niet kent! En die vrienden mogen dat ook weer, enz. Kleine prijs aan entree vragen of amerikaans feestje van maken, dan leer je ontzettend laagdrempelig een heleboel nieuwe mensen kennen!
Hoewel er bij mij op salsa les een overschot aan mannen is! (geen leuke mannen, nee, dat zeker niet, maar wel mannen!) Ach, niet te druk om maken, komt vanzelf, die leuke man!
SD; hoezo krijgt een potentiele man dat niet de 'echte' SD te zien? Jij bent nu toch dat je in het begin niet zo vol van vertrouwen bent? Dat is toch ook de echte SD?

En ik denk sowieso dat je, als je wat meer relaties hebt gehad, daar wat dingen aan 'overhoud'. LJ en ik hebben nog steeds wel ooit dat we iets op een bepaalde manier verwachten, of reageren op elkaar, omdat we dat hebben overgehouden aan exen. Dat zit toch in het pakketje!
quote:eva_anne schreef op 15 september 2008 @ 15:28:

Daar ben ik in meegegroeid. Hoewel ik het me achteraf gewoon niet meer voor kan stellen dat ik dat ooit heb kunnen doen... Misschien was het tegen beter weten in en drukte ik het weg. Ben ook niet echt boos op mezelf, meer dat ik me soms afvraag waarom ik dat dus weggedrukt heb. Maar ach, uiteindelijk zit ik nu niet meer in die situatie, en achteraf is altijd anders dan als je er middenin zit...
Een Via Via feest...wat een fantastisch idee, die ga ik invoeren hier!!!

En HM, daar ben ik dus zo bang voor, dat iedereen op zijn tenen gaat lopen wat hij/zij nou wel of niet kan schrijven

Schrijf gewoon wat je dwars zit, blij van word, verdrietig van wordt!

Je hoeft niet op alles te reageren.

Ik wil dan nog wel even reageren op je tandendinges verhaal waar jij wel die klok hebt gehoord maar die klepel niet kan vinden...

Wat jij krijgt zijn compleet porseleinen kronen.(inceram kronen)

Vroeger bestond een kroon uit een kouden kapje waar het porselein over heen werd gebakken, dat deden ze omdat dan de randen tegen het tandvlees scherper en beter aansluitend afgewerkt konden worden.

Met de huidige technieken kunnen ze dat met porcelein ook.

Met name bij je voortanden is dat een veel mooier gezicht omdat je geen doorschemering hebt van het gouden kapje.

Oja, dat vergeet ik je steeds te zeggen

Je kan bij de tandarts ook om een soort "voor" verdoving vragen

Dat is een spray of een zalf (Xylocaine-spray,zalf) die je op het tandvlees spuit waardoor het gevoelloos wordt

Het naaldje voel je dan dus echt niet meer....

*edit, ik weet dat dit ook totaal NIET over het Single zijn gaat maar wilde mijn kennis toch even delen*
quote:pop1980 schreef op 15 september 2008 @ 15:48:

Hoewel er bij mij op salsa les een overschot aan mannen is! (geen leuke mannen, nee, dat zeker niet, maar wel mannen!) Ach, niet te druk om maken, komt vanzelf, die leuke man!Sja die single male leftovers hebben nu eindelijk door dat een salsacursus een prima manier is om leuke vrouwen te ontmoeten. Dus nu zie je opeens mannen op salsa cursus. Maar vraag niet wat voor mannen ..
quote:Halvemaan schreef op 15 september 2008 @ 15:51:

SD; hoezo krijgt een potentiele man dat niet de 'echte' SD te zien? Jij bent nu toch dat je in het begin niet zo vol van vertrouwen bent? Dat is toch ook de echte SD?

En ik denk sowieso dat je, als je wat meer relaties hebt gehad, daar wat dingen aan 'overhoud'. LJ en ik hebben nog steeds wel ooit dat we iets op een bepaalde manier verwachten, of reageren op elkaar, omdat we dat hebben overgehouden aan exen. Dat zit toch in het pakketje!

Hmm, je hebt wel een goed punt daar HM, maar als ik mezelf moet omschrijven zit daar toch ook wel tussen:

Goed van vertrouwen zijn.

Misschien toch mijn eigen beeld wat aanpassen, want je hebt gelijk

Ik ben niet meer zo goed van vertrouwen als 15 jaar geleden.

Grappig, zo had ik het nog niet eerder bekeken!
Heb toch ook wel een beetje last van niet 100% mezelf kunnen/durven zijn... Ok, dat hoort misschien ook bij mij.

Maar wat ik dus bijv. vaak heb is dat ik op niet-interessante mannen heel leuk overkom, ben ik meer mezelf omdat ik toch niet denk aan wat hij van mij vindt, en dat ik hem helemaal moet uitchecken en uitvogelen of 'ie wel te vertrouwen is enzo... die mannen vinden mij vervolgens leuk...

En mannen die ik zelf leuk vind, daar doe ik raar tegen, onzeker, afstandelijk (omdat ik me niet 100% durf te geven)... en dan vinden ze me vervolgens niet leuk (en dan weet ik niet precies of dat door mijn houding komt, maar ik vind mezelf in ieder geval minder leuk dan)
quote:Donkeyshot schreef op 15 september 2008 @ 15:59:

[...]

Sja die single male leftovers hebben nu eindelijk door dat een salsacursus een prima manier is om leuke vrouwen te ontmoeten. Dus nu zie je opeens mannen op salsa cursus. Maar vraag niet wat voor mannen .. DS, zit je nou al mijn potentiele danspartners af te kraken?????
Single Male Leftovers is wel een mooie term zeg! Da's het nadeel van Salsa. Allemaal SML-etjes en gladde mannetjes...

Maar ik geef de hoop nog niet op voor de les vrijdag...
Kijk das handig DS dat jij er zoveel van weet! Dan weet ik tenminste een beetje hoe en wat. Opzich vind ik die spuitjes wel te doen hoor, is maar heel even tenslotte. Assistente vertelde me wel dat ze vaak niet verdoven met het plaatsen van de kronen (en het afmeten) en dat ik daarom moet vragen als het teveel pijn doet. Heb dus maar gezegd dat ze dat meteen mag noteren, en na al die jaren weet mijn tandarts ook wel dat ik voor alles een prikje wil. Ik probeer me maar gewoon heel hard te bedenken dat ik heel graag mooiere tanden wil en dat ik daarom maar even stoer moet zijn dan!
En WEER wordt ik aangezien voor een MAN....

*trekt pruillip*

Ik behennnn Donkey niet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven