Jongensnamen topic
dinsdag 18 augustus 2015 om 00:37
woensdag 19 augustus 2015 om 17:28
woensdag 19 augustus 2015 om 23:19
quote:Famke81 schreef op 19 augustus 2015 @ 23:17:
Sven en Jelmer zijn scandinavisch dacht ik zo. Jelmer volgens mij van oorsprong ook, terwijl je op eerste gezicht aan Friese naam denkt.
Wat dacht je van:
- Redmer / Redmar
- Rudmer
- Rutger
- Hidde
- Lennart
- Jesse
- Jorrit
- Jorn
- Jurre
- Fedde
- Sjoerd
Sven en Jelmer zijn scandinavisch dacht ik zo. Jelmer volgens mij van oorsprong ook, terwijl je op eerste gezicht aan Friese naam denkt.
Wat dacht je van:
- Redmer / Redmar
- Rudmer
- Rutger
- Hidde
- Lennart
- Jesse
- Jorrit
- Jorn
- Jurre
- Fedde
- Sjoerd
vrijdag 21 augustus 2015 om 13:48
quote:Brynxz schreef op 13 augustus 2015 @ 11:48:
Het hele forum en internet afgestruind, maar we hebben 'eindelijk' een kort lijstje.
Alleen lukt het niet een keuze te maken... En we hebben nog maar 10 weken!
Dit is ons lijstje:
Youp/Joep
Arnoud/Arnout
Noud/Nout
Florian
Aron
En dan willen we 2 namen geven. Wat vinden jullie een mooie naam en combinatie?
Joep vind ik heel leuk. Bij mijn kind zit een Joep in de klas en dat is zo'n leuk ventje.
2e naam zou ik dan Aron of Florian doen uit dit lijstje, maar beide namen ben ik niet gek op.
Het hele forum en internet afgestruind, maar we hebben 'eindelijk' een kort lijstje.
Alleen lukt het niet een keuze te maken... En we hebben nog maar 10 weken!
Dit is ons lijstje:
Youp/Joep
Arnoud/Arnout
Noud/Nout
Florian
Aron
En dan willen we 2 namen geven. Wat vinden jullie een mooie naam en combinatie?
Joep vind ik heel leuk. Bij mijn kind zit een Joep in de klas en dat is zo'n leuk ventje.
2e naam zou ik dan Aron of Florian doen uit dit lijstje, maar beide namen ben ik niet gek op.
zondag 23 augustus 2015 om 01:03
Joep Sebastiaan
Joep Lars
Joep Niels
Joep Niek
Joep Jenthe
Joep Ruben
Joep Erben
Joep Mads
Wist je dat....
Erben Wennemars zijn zonen Joep en Niels heten?
Bovenstaande suggesties ervanuitgaande dat Joep de roepnaam wordt.
Persoonlijk is Joep niet echt mijn smaak. Ik vind het wat soft. Maar over smaak valt niet te twisten.
Joep Lars
Joep Niels
Joep Niek
Joep Jenthe
Joep Ruben
Joep Erben
Joep Mads
Wist je dat....
Erben Wennemars zijn zonen Joep en Niels heten?
Bovenstaande suggesties ervanuitgaande dat Joep de roepnaam wordt.
Persoonlijk is Joep niet echt mijn smaak. Ik vind het wat soft. Maar over smaak valt niet te twisten.
zondag 23 augustus 2015 om 11:37
Hej!
Wij verwachten over ongeveer drie weken ons eerste kindje en we weten niet of het een jongetje of een meisje wordt. De meisjesnaam zijn we uit, denken we . Maar die jongensnaam...pfff
Nu hebben we de lijst ingekort tot:
Simon en Finn.
We wonen in het buitenland, dus de naam moet in meerdere talen goed te doen zijn...Wat vinden jullie?
Wij verwachten over ongeveer drie weken ons eerste kindje en we weten niet of het een jongetje of een meisje wordt. De meisjesnaam zijn we uit, denken we . Maar die jongensnaam...pfff
Nu hebben we de lijst ingekort tot:
Simon en Finn.
We wonen in het buitenland, dus de naam moet in meerdere talen goed te doen zijn...Wat vinden jullie?