Kitlers & friends part 4
maandag 17 augustus 2015 om 15:28
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
donderdag 20 augustus 2015 om 16:03
quote:Grobbekuiken schreef op 20 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
Op werk ben ik 1 of the guys hoor, en soms vaak een stuk grover gebekt dan de 'heren' zelf . Ik werk al 26 jaar in een mannenwereld, en dat bevalt me prima!
Mannen zijn recht voor zijn raap je weet wat je aan ze hebt. Veel vrouwen op de werkvloer daarintegen kunnen achterbaks zijn, lief doen in je gezicht maar een mes in je rug steken als je even niet oplet.
Eerlijk gezegd was het wel wennen toen ik hier kwam werken zo'n 8 jaar geleden. Aardige vrouwelijke collega's niet achterbaks, venijnig, oprecht vriendelijk, meelevend terwijl ik altijd had gewerkt met dames die het tegenovergestelde waren.
En ook fijn dat wij hetzelfde gevoel voor humor hebben.
[...]
Op werk ben ik 1 of the guys hoor, en soms vaak een stuk grover gebekt dan de 'heren' zelf . Ik werk al 26 jaar in een mannenwereld, en dat bevalt me prima!
Mannen zijn recht voor zijn raap je weet wat je aan ze hebt. Veel vrouwen op de werkvloer daarintegen kunnen achterbaks zijn, lief doen in je gezicht maar een mes in je rug steken als je even niet oplet.
Eerlijk gezegd was het wel wennen toen ik hier kwam werken zo'n 8 jaar geleden. Aardige vrouwelijke collega's niet achterbaks, venijnig, oprecht vriendelijk, meelevend terwijl ik altijd had gewerkt met dames die het tegenovergestelde waren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 20 augustus 2015 om 16:04
quote:Grobbekuiken schreef op 20 augustus 2015 @ 15:58:
[...]
Yep. Ik weet niet of het vorige bedrijf waar ik werkte ook zo fijn gereageerd zou hebben. Dus wat dat betreft zit ik gelukkig helemaal goed.Zie het ligt dus aan jou jij bent een heel lief kuiken
[...]
Yep. Ik weet niet of het vorige bedrijf waar ik werkte ook zo fijn gereageerd zou hebben. Dus wat dat betreft zit ik gelukkig helemaal goed.Zie het ligt dus aan jou jij bent een heel lief kuiken
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 20 augustus 2015 om 16:04
donderdag 20 augustus 2015 om 16:05
quote:charlottew88 schreef op 20 augustus 2015 @ 16:03:
[...]
Precies, niet dat eeuwige gemuts.
Mooi dat het bij jou net een mannenwereld is
[...]
Mooi dat het bij jou net een mannenwereld is
donderdag 20 augustus 2015 om 16:11
quote:Grobbekuiken schreef op 20 augustus 2015 @ 16:05:
[...]
Mooi dat het bij jou net een mannenwereld is Ja soms hebben wij een uitje, teambuildingsdag of personeelsfeest en dan gaan wij heel vaak carpoolen er is dan wel altijd 1 die roept als wij op de snelweg rijden en iemand voor ons rijdt 90 op de linkerrijbaan of als iemand niet goed kan parkeren. Moet je zien die kan echt niet rijden/parkeren dat is vast een wijf
[...]
Mooi dat het bij jou net een mannenwereld is Ja soms hebben wij een uitje, teambuildingsdag of personeelsfeest en dan gaan wij heel vaak carpoolen er is dan wel altijd 1 die roept als wij op de snelweg rijden en iemand voor ons rijdt 90 op de linkerrijbaan of als iemand niet goed kan parkeren. Moet je zien die kan echt niet rijden/parkeren dat is vast een wijf
donderdag 20 augustus 2015 om 16:22
donderdag 20 augustus 2015 om 16:22
donderdag 20 augustus 2015 om 17:51
Dochter had oogst uit de schooltuin, worteltjes. Dus ik blij:'We eten vanavond uit eigen schooltuin'. Zoon werpt een blik op de worteltjes en zegt: 'Ja, die ga ik niet eten. Er zit allemaal modder op!' Dus ik zeg dat we dat er gewoon af wassen. 'Nou, ik heb toch liever échte van de supermarkt, hoor...'.
Tot zoverre mijn stadskind
Tot zoverre mijn stadskind