Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
TD
Oh jongens, mijn weekend was alweer lekker! Lekker meegeholpen bij een vriend die met zijn charter-tjalk een leuk bedrijfsevenement hield, en gisteren heerlijk in de zon een familie-brunch. 's Avonds lekker lui op de bank gegeten en dvd gekeken, en vroeg naar bed gegaan. Iets met kruidenboter. Maar dan uitgebreid: mét toastje, olijfje en portje . (en toch vanochtend weer op tijd er uit voor werk, haha!)

Ik moest trouwens ook maar weer eens beginnen met hardlopen, het was zelfs al weer 2 weken geleden dat ik die ene schamele poging deed om les 7 van serie 1 uit te lopen (Gelukt, maar vraag niet hóe...). Zonde van de blessures hoor, opgepast he!

Red, feestbeest!
quote:Tia Dalma schreef op 15 september 2008 @ 16:04:

*krijgt wel heule vreumde associaties bij het woord kruidenboter*

Kijk, wij snappen elkaar !!

Fijn te horen dat je ook zo hebt genoten dit weekend.

Lieve Illie,

Wel een beetje bij de les blijven hè.

Zo zie je maar weer ; té veel "eten" is niet goed voor je denk vermogen.

En het was dan wel heel lief van Mario om de kruidenboter ff langs te brengen, zorg wel dat je hem "opsmeert" anders zit je tot donderdag met een droog sneetje!

Hai Sjar

voor jullie allen.
Lalalalalalalalala...pompiedompiedom....ik ga er nu maar even lekker overheen l*llen of zo, want ik geloof niet dat ik tegen jullie 'dirty minds' opgewassen ben...

*is blij dat ze zelf nóóóóóóóit last heeft van een dirty mind*

Heb gister een heerlijke avond gehad met Mario...heerlijk pizza gegeten...en ja, met pizza bedoel ik dus ook ècht pizza! Weliswaar op bed maar er was wel ècht pizza!

Lekker wijntje erbij en smullen maar...

Nu ben ik tot donderdag dus Mario-loos

Maar vanavond komt een vriendin bij mij eten en dan kunnen we ook weer eens lekker bijkletsen...

van illie
Had ik al gemeld dat ik uitgenodigd ben voor een gesprek vrijdag

Ze vonden mijn brief kennelijk erg goed
Gefeliciteerd, Sjar! Hartstikke goed!

Ik zal in elk geval aan je denken en voor je duimen!

Ik heb vandaag weer een onwijze K**dag gehad op het werk en heb dus even overal zogezegd 'de buik van vol'...misschien moet ik ook maar weer eens gaan solliciteren of zo...
Thanks illie Ben ook best trots op het voorlopige resultaat. Nu nog even een goede indruk maken tijdens het gesprek, dan komt het helemaal goed.
Gefeliciteerd lieverd,

Ik had ook niet anders verwacht.

Héél, héél veel succes, zal zeker voor je duimen.

Illie,

Hoop dat je je alweer een beetje beter voelt nu.

Fijne avond meisjes.

Kus van Red.
Jij ook een fijne avond lieve Redje

Lieve Sjar,

Hoop dat je een té gekke out-fit hebt kunnen scoren vandaag, zodat je morgen helemaal op-en-top zelfverzekerd op geprek kunt verschijnen.

Héél veel succes lieverd.

Ik heb er alle vertrouwen in!

Illie,

Druk met Mario in de weer?!

geniet er maar lekker van hoor wijffie.

en van Red.
Red, check het stoppen met roken topic maar
Hé meisjes, hoe is het met jullie allemaal?

Sjar, hoe is je gesprek gegaan gister? Hopelijk goed !

Aan je outfit zal het in ieder geval niet liggen

Ik heb donderdag idd heul erg genoten van Mario.

Vanavond komen een paar vriendinnen hier eten en daarna gaan we naar het jordaanfestival (ja, die van het pikketanessie die d'r altijd in gaat! ).

Daar gaat Mario ook naartoe met wat vrienden, dus we voegen de groepen samen, zogezegd...

Heb er al helemaal zin in...
Ik heb geen leven

Vanavond dan he.

Sjar, hoe was dat gesprek nou!?!?

Illie, veel plezier met eehhhh pikketanessie

Red, wordt het kroeghangen of bankhangen met chinees?
Het is bankhangen geworden!
Lieffies, mijn gesprek ging goed, maar heb nog geen uitnodiging voor een tweede gesprek ontvangen.

I keep you informed.

Illie, kom je zaterdagmiddag/avond een borrel halen? Ik ben dan jarig
Char, gefeliciteerd!

Zet ik het hier ook nog ff neer:

Lieve schat, gefeliciteerd met je verjaardag.

Dikke kus van Red
Thanks meiden

Inmiddels ook uitgenodigd voor het tweede gesprek To be continued...
Sjar lieverd hoe is je gesprek verlopen?

Kan toch bijna niet anders dan dat dat goed is gegaan!!

Ik ben benieuwd ( of is het nieuwsgierig?? )

Illieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,

Laat Mario eens even 5 minuutjes tot rust komen , zodat je ons eens ff kunt laten weten hoe het met je gaat.

Want lieve schat, wat heb JIJ een leven zeg!!! ( ben ik héél erg blij om)

TD,

Ook al weer druk aan het leven ?

Ik heb ook een leven hoor..... alleen nú ff niet!!!

Maar over enkele uurtjes ga ik weer helemaal los.

Zandzakken voor de deurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Fijn weekend meisjes,

en van Red.
Dááááág dames!

Ik ben er weer!

Ik ben zo ongeveer twee weken bezig geweest met schoolkampen (1 kamp in Nederland en gisteren ben ik teruggekomen van een werkweek in Tsjechie). Tussen die twee kampen in heb ik geen internet gehad (met dank aan UPC )

Sorry dus dat ik zo'n tijd niet hier ben geweest...had niet zo heul veul te maken met het hebben van een leven...was voornamelijk werk, werk, werk en overmacht!

Ik moet wel zeggen dat ik jullie gemist heb en wel degelijk aan jullie heb gedacht!

Sjar, alsnog gefeliciteerd, meis!

Als ik je berichtje op tijd had gelezen was ik zeker even een borreltje komen halen bij je... Heb je al nieuws over je tweede gesprek?

Red, hoe was het met jouw leven gister? lekker gefeest?

En TD, hoe is het met jou?

Gistermiddag ben ik dus teruggekomen van werkweek, Mario is bij me langsgekomen en vandaag is het grote uitrusten begonnen. Ik werd vanmorgen wakker met enorme koppijn en kan elk moment weer omvallen van de slaap...

Zometeen maar weer op de bank gaan liggen met een filmpje en misschien nog even mijn luikjes sluiten...
Illie daar ben je dan weer! Ik wilde je vanmiddag al gaan mailen, maar er kwam een glas rode wijn tussen

Ik heb vrijdag mijn 2e gesprek gehad en ik hoor het maandag of dinsdag. Heeeeel spannend allemaal.

Mario en jij nog altijd in dezelfde situatie? Hoop voor je dat het een beetje gaat opschieten.
Lieve meisjes van me,

Red heeft weer een heerlijk weekend achter de rug.

Gister lekker ff doorgezakt .

Vanavond zijn we lekker thuis gebleven, moest eerst werken en daarna chinees gegeten.( die je bij de chinees af kunt halen wel te verstaan)

Sjar,

Ik ga heeeeeel hard voor je duimen lieverd.

Illie,

Wij hebben jou ook heel erg gemist hoor.

En net als Sjar ben ook ik benieuwd in hoeverre de situatie nu veranderd is.

En dan bedoel ik natuurlijk wel ten goede hè!!

Redje moet eigenlijk zo naar d'r bedje want de wekker loopt weer vroeg af morgen.

Lieve schatten, hoop snel weer van jullie te horen.

en van Red.
Hey Redje, ff gewoon een voor jou.

Duim maar lekker door morgen, ik wil namelijk echt heeeeeel graag die baan. Ik geloof ook dat ik hem krijg.

*wat zal het een teleurstelling zijn als ik het niet krijg*
Red, wat heerlijk dat de chinees en jij het nog steeds zo leuk hebben en ook nog weleens echt chinees eten En ook het stappen lijdt er niet onder! Goed hoor!

Sjar, ik heb net op stoppen met roken gelezen dat je de baan niet hebt gekregen...BUMMER!!! Ze weten niet wat ze laten gaan, joh! De stommerds! Maar wel goed dat je meteen alweer op andere banen hebt gesolliciteerd. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen!

Hier gaat het nog steeds goed. De situatie met Mario is nog wel hetzelfde (met hier en daar natuurlijk wat wijzigingen), maar zal binnen een paar weken drastisch veranderen. Ik zal jullie hierover nog wel een mailtje sturen vandaag of morgen...kan er hier niet zoveel over kwijt, zoals jullie waarschijnlijk wel zullen begrijpen...

Ben iig nog steeds erg blij met hem. Zaterdag heeft hij heerlijk voor me gekookt (en wat hou ik toch van mannen die kunnen en willen koken! ) en gisteren hebben we weer eens pizza op bed gegeten...wat een zaligheid.:rolling:

Lieffies, ik ga vanavond vroeg naar bed, want dat is me sinds zaterdag al niet meer gelukt en ik ben nog steeds niet helemaal uitgerust van het schoolkamp. Ik kijk dus erg uit naar mijn heerlijke dekbedje...

Liefs!
Ha ladies,

Ik heb echt teveel leven tegenwoordig... Heel druk op het werk (afrondende fase) en ook nog eens privé heel veel (leuke) dingen. Maar wel druk dus. Pfff....

En zometeen over een week of twee nog heel veel leven heel ver weg en heul heul lang ook nog eens.... Kortom, na mijn vakantie meld ik me weer. Zo ergens rond de kerst. Jawel! Hatsjee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven