Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
ha cool allemaal leuke avatars!

Wij gaan géén prenatale tests uit laten voeren. Een mongooltje is ook welkom.

Bovendien geeft die nekplooimeting of trippletest alleen een bepaalde káns op een afwijking. en als je t dan zeker wil weten moet je een vruchtwaterpunctie laten doen. en dat geeft weer iets van 2% kans op een miskraam. dat wil ik sowieso niet.

20 weken echo wil ik wel. áls er iets mis is zoals hazelip of openruggetje vind ik dat wel fijn om voor de geboorte te weten. Dan kunnen we ons er op voorbereiden. Eno ok omdat dat een reden kan zijn om niet thuis te bevallen.

Maar dit soort dingen zijn heel persoonlijk, kan me ook voorstellen dat aderen er anders over denken.
He dames

ik ben hier op uitnodiging van suzzel en doggie dus hier ben ik dan. Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben, als het goed is ben ik 23 mei uitgerekend.

Ben ruim 2,5 jaar geleden met de pil gestopt en zat sinds januari in de MMM, en nu 2 weken voordat ik mijn vervolggesprek bij de gyn zou hebben over hoe nu verder (zou waarschijnlijk IVF worden),ben ik zwanger.

Kan het bijna niet geloven maar heb inmiddels 3 testen gedaan dus het is echt zo,ik verheug me er echt op om met jullie mee te keuvelen.
Yes!! Nicky, van harte, je hebt er een lange weg voor geggaan, geweldig dat t gelukt is! En je bent zeer welkom hier! (:-)) )

Ik ben ook net vóór de medische vervolgstap zwanger geworden (LEO operatie)\
jah de wonderen zijn de wereld nog niet uit,en ben Zoooooooooooooooo blij dat ik voor dat hele zware traject zwanger ben geworden.

gek man als je dat zo intypt IK BEN ZWANGER
Hee Nicky, zwaai zwaai, daar ben je dan!! Onwerkelijk he? Ik ga ook pas echt geloven als ik op een echo het hartje zie kloppen.
Nicky, Jack?? en ????? welkom! En natuurlijk gefeliciteerd!(sorry, mijn geheugen laat me nu al in de steek...)

Nicky, kan me voorstellen dat het na zo'n lange tijd zo ongelooflijk onwerkelijk is. Het zal vast nog even duren voordat je met beide benen weer op de grond belanddd

Fijn Snok dat je zo lekker daadkrachtig bent en direct een nieuw topic met mooie tabel opent!

Voorstellen, kweenie mee wat ik van mezelf heb verteld maar hier komt ie: Ik ben Foxymama 29 jaar, rond de uitgerekende datum wordt ik 30. Ik heb een vriend en samen hebben we een zoon van 2,5 jaar. Sinds zoon ruim een jaar is ben ik minder gaan werken en nu werk ik 2x9 uur als ambtelijk secretaris voor een ondernemingsraad.

Weet niet meer wie het schreef, maar ik ben 's ochtends ook zo misselijk. Doordat ik meestal rustig op kan staan heb ik nog niet boven de wc gehangen, maar ik zie op tegen woensdag en donderdag, als ik om 7 uur op de fiets zit....

Verder gevoelige borsten. De kwalen zijn beduidens meer aanwezig als bij mijn eerste zwangerschap... helaas....

Owja, moe moe en nog eens moe. Ook vanmiddag weer een tukje op de bank gedaan toen zoon lag te slapen.

Ik las over prenatale tests. Wat mijn betreft laten wij die ook niet uitvoeren, maar vroend zei laatst dat hij dat wel graag wil. Hij gaat de 29e mee naar de verloskundige en we zullen het er dan nog wel even over hebben. Als hij zich er goed bij voelt vind ik het prima, het zegt alleen zo weinig.

Verder ben ik echt kwijt wat er allemaal is geschreven, ga de laptop doorgeven en zo private practice kijken.

Vast weltrusten!
Hoi dames ben ik weer, zat nog op het andere forum :D

Ben vanmiddag weer bij de gyn geweest voor een echo, ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger, ook het hartje klopte!

Ben uitgerekend op 9 mei!

Alles zag er prima uit, moet over 2 weken terug komen voor een volgende echo en dan gaan we het er ook over hebben wat voor een tests we willen laten doen om te kijken of het kindje gezond is!
Dames, ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben en dat ik dus half mei ben uitgerekend. Maar nog even een vraagje: hoe snel hebben jullie de verloskundige gebeld?
Nou daar ben ik weer een x. We hebben een super druk weekend gehad met allemaal feestjes dus geen tijd gehad om iets te schrijven. Ga zo ook even alles lezen, niet bij te houden. In ieder geval voor het schema 24 sept 1e echo en 01 okt VK.

Ik werk nog 3 dagen op kantoor. Zit dus ook al de hele dag achter de pc, vragen ze ook nog of ik thuis misschien ook nog iets wil doen om de achterstand in te halen......maar goed, even over nadenken. Verder dus een kleine vent van 20 maanden en net na de bevalling getrouwd. Het duurde allemaal even voordat ik zwanger was en hebben we maar een datum geprikt om te trouwen. Een maand later bleek ik zwanger.

Twinkel, je weet nooit hoe het loopt natuurlijk maar bij mijn 1ste zwangerschap was ik op 28 dec uitgerekend en uiteindelijk op 15! januari bevallen. Wel mooi alle feestdagen omzeilt. Heb voor deze zwangerschap een miskraam gehad (vandaar de vroege echo) maar toen was ik uitgerekend voor 5 januari. Dus slechter kon eigenlijk niet. Dit is toch een mooiere datum.

Nu ga ik eerst alles even lezen, verder nog steeds geen klachten. Behalve de vermoeidheid.

Misschien nog tot straks.
Welkom aan alle nieuwe, GEFELICITEERD!!
Hoi meiden.

Ik ben dus Ana en nu nog 38 jaar maar wel 39 jaar als ik hoop te bevallen. Ik werk 2 dagen in de week totaal 20 uur, maar dan ben ik er weer vanaf. Ik werk op de woensdag en vrijdag van 8.45 t/m 18 uur. Ik werk als cassiere, en als hoop na bevalling een keer naar ander werk uit te kijken. Ik heb een dochter van bijna 3 jaar.

Ik heb op zich nog niet zoveel kwaaltjes maar dat is heel veranderlijk per dag. Dan wel misselijk en dan weer nergens last van.

Gezien mijn leeftijd ga ik waarschijnlijk wel voor vruchtwaterpunctie. Ik hoop ook nog meer info van andere meiden hier te kunnen vinden.

Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd
Ha Snokkie:

**is hier niet geweest hoor **
Doggy en Nicky:

Maar uiteraard gefeliciteerd voor iedereen hier!!!

ksst Sweet weg!
Nee Sweet blijf. Hoe is het met jou?
hey sweet en aruba, zitten jullie ook hier stiekum mee te lezen

kwam eigenlijk snok nog es knuffel ben zo blij voor je!
iedereen hier natuurlijk gefliciteerd!
Hai,

hier levensteken van Ainoa.

Ben vandaag voor het eerst eens een dag niét misselijk. Dat voelt ook raar.

Ben van schrik hard aan het werk gegaan, heb bij een jarige een grote punt appeltaart gegeten en vanavond een groot bord patat. Mét mayonaise. Zo, dat had ik effe verdiend, vond ik.

Woensdag 17/9 termijnecho, 24/9 eerste afspraak VK .

Jullie horen woensdag van me over die echo.

Aan alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom!

Ainoa
Jaaa alle newbe's: welkom!

Ik heb me nog nooit actief op een forum bezig gehouden maar ik merk dat ik geregeld hier even check of er alweer iemand iets geschreven heeft :-). Het is erg leuk te weten dat meer vrouwen last hebben van kwaaltjes, onzekerheid en tegelijkertijd natuurlijk hartstikke blij zijn!

Nog even een korte intro over mezelf:

ben 33 jaar, 2 jaar getrouwd, mijn man wilde al eerder kinderen maar die is 11 jr ouder dan ik. Ik durfde het steeds niet aan, was bang dat ons vrije leventje naar de knoppen zou zijn. En toch, opeens, op een dag dacht ik: 'Nu wil ik het. Een kind!'. Ik ben gestopt met de pil en een half jaar later was ik zwanger. Helaas kreeg ik in het vliegtuig onderweg naar een tropische vakantie een miskraam. Ik was toen 5 weken.

Het was erg verdrietig maar wonder boven wonder was ik twee weken daarna weer zwanger... Ik ben dus tussendoor niet eens meer ongesteld geweest waardoor ik niet exact weet wanneer ik uitgerekend ben. Hoe dan ook, inmiddels zit ik volgens mij op zeker 6 weken, ik ben blij dat ik die eerste 5 door ben in elk geval maar vind het nog steeds spannend. Donderdag de echo...

Ik voel me verder goed, maar hartstikke moe. Twee misselijkheidsaanvallen gehad, verder valt het reuze mee. Ik snap naar een wijntje, dat dan weer wel, haha.

Ik werk fulltime maar ben eigen baas, dus kan mijn eigen tijd enigszins zelf indelen, dat scheelt. Maar hoe graag ik ook elke dag een middagdutje zou doen, meestal komt het er helaas niet van...
quote:vlinder1987 schreef op 15 september 2008 @ 22:14:

hey sweet en aruba, zitten jullie ook hier stiekum mee te lezen

kwam eigenlijk snok nog es knuffel ben zo blij voor je!

Ja ik lees hier een beetje mee omdat ik zo blij ben voor Snokkie, Doggy,Suzzel,Nicky ach en eigenlijk natuurlijk voor alle dames hier

Aruba: Gaat prima meis dank je wel.

En met jou dan?

Jij bent onlangs geopereerd toch?? Alles in orde nu met je?

Dikke knuff voor jou xxxxxx

Meiden geniet lekker van het zwanger zijn!
Hee Dames...zie aardig wat dingen voor tabel dus ga ik zo ff bijwerken.....

Alle nieuwe dames van harte!!!..ga jullie vermelden....Elfin wil jij ook meeschrijven?

Weer een nieuwe dag van misselijkheid geloof ik...met vlagen....Fijn he dat zwanger zijn? Vandaag moeten er wat mensen voor echo zie ik?Suzzel en Amercan Pie ff uit me hoofd?? Succes dames..spannend.....
Sow hee.....alweer drie pagina's.....Moet al bij gaan lezen.

Hallo alle nieuwe zwangeren....onwijs gefeliciteer!!! Ik vind het nog steeds iets heel bijzonders hoor......blijft apart om te weten dat er een ukkie in je groeit.

Hier gaat het weer ietsje beter. Niet meer zo misselijk. Heb ook puur mama pilletjes van vsm en ik heb ze en het gaat beter (zonder die pilletjes) haha.....

@snok: Ik ga waarschijnlijk geen prenatale tests doen. Het is toch een kansberekening en ik zou het toch niet weg laten halen al zou het niet goed zijn. Ga er gewoon vanuit dat het goed is en zie wel of ze iets zien op de gewone echo's.

Nou tot snel dames... ....anders moet ik alweer teveel bij lezen...
Sweety zit je lekker te spammen hier? En andere dames die stiekum meelezen?

Als er dingen ontbreken in tabel laat het dan ff weten....mis nog wel wat gegevens zoals bijv. afspraken of leeftijd.....

Las net bij iemand dat je neer kunt zetten IK BEN ZWANGER ....herken ik ook...blijft zo bijzonder...zo onwerkelijk dat er een levend wezentje in je buik aan het groeien is......
pfoe, door mijn ge-rondhang hier gisteren moest ik vanochtend om 7.15 paraat zijn om mijn deadline om 10.00 uur vandaag te halen.

ik heb ,m gehaald (nou ok, om 10.45)

ik zal ook even iets meer over mezelf vertellen. Mijn vriend en ik wonen in een wat kleinere stad in de randstad. op fiets afstand van de zee, dus das lekker. Ik ben projectleider bij een overheidsorganisatie, en werk 4 dagen in de week. Wij hebben zals gezegd een zoontje van januari 07. t is een heerlijk ventje, en hij begint nu lekker te kletsen. Ik hoop maar dat ik van een 2e net zo veel kan houden als van hem!

Ik heb bijna nooit een eisprong. om de 1e keer zwangerte worden heb ik 18 maanden in de medische molen gezeten, nu is het na 8 maanden gelukt. We zijn super blij, en durven er nig nauwelijks in te geloven, omdat we er ook rekening mee hieledn dat een 2e er misschien nooit zou komen.

vraag aan watertje: weet je wel zeker dat je destijds een (volledige) miskraam had? Is er een echo gemaakt? Ik moest denken aan een vriendin van me die een miskraam dacht te hebben, en de huissarts dacht dat ook. ze had t vruchtje opgevangen en begraven, maar bleek een paar weken later toch nog zwanger. Waarschijnlijk was het een tweeling waarvan een vrucht is overleden.

2 weken na miskraam weer zwanger is ehhh, wel appart. Normaal zou je na 2 weken op zn vroegst weer een eisprong hebben en dan 2 weken later weer positief testen. denk ik. Maar misschien heb ik t mis.
Bedacht ik me ook Twinkel?! Al moet ik zeggen dat ook ik zwanger van lucht lijkt te worden en het snel kan gaan? ...t kon alleen niet blijven plakken door schildklier. Overigens denk ik wel dat met dit er soms zaken zijn/gebeuren die overklaarbaar zijn....lichaam blijft soms mysterie....

Enne je oproep heeft gewerkt....Zie Nicky
ja, ik ben heel blij met Nicky!

Over lichaam blijft een mysterie, kan ik helaas beroepshalve niet met je eens zijn...ik ben bioloog :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven