***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mich! Ook dikke gefeliciteerd met Nina van A.! (ik geloof werkelijk dat hij het interessant vond. Hij zat behoorlijk door te vragen gister toen ik vertelde dat je ontsluiting had en dat het niet lang meer ging duren. Mannen!)

Ickje, wat grappig dat Ruben zo goed heeft geslapen in zijn nieuwe bed! Ik vind het wel interessant eigenlijk...(al vind ik Steijn en Hugo echt nog veel te klein voor een peuterbed)

Ik zou willen dat A. vrij was vandaag! Ik weet niet waarom, maar ik vind het gewoon erg prettig om hem bij me in de buurt te hebben. Het zullen de hormonen wel zijn! (in niet-zwangere staat ben ik ook graag bij hem hoor, het is alleen vandaag heel erg. Ik zit hem vreselijk te missen, terwijl vooral Hugo me bezig houdt!) Het zal wel komen omdat ik hem vanavond pas laat zie (ik moet naar college) en omdat de beurzen gister gecrasht zijn. Gisteravond was hij ook laat, dus ik denk dat hij vanavond weer zo laat zal zijn.
Hallo lieve meisjes! Dank voor alle felicitaties en voor alle aanmoedigingen vanaf te tribune gisterenavond, dat heeft echt super geholpen! Zal even snel verhaaltje doen. Gisteren gestript, kreeg er wel krampen van maar geen extra ontsluiting. Om half acht kon ik kiezen of ik af wilde wachten (ja dahag) of dat de vk m'n vliezen zou breken. Heel verhaal over risico's van zomaar vliezen breken en zo, ja hoor. Vliezen dus gebroken, meconium, richting ziekenhuis dus, meteen zware weeen. Fijne kamer daar en heel lieve mensen, maar lag daar eigenlijk vooral samen met S. beetje weeen op te vangen (vreselijk, wat een pijn toch). Heel effectieve weeen (en dus heel pijnlijke) want iets voor tienen is ze geboren. Niet eens meegeperst, ze gleed er als het ware uit. Moest eerst nog wel wat persweeen wegademen en dat was echt zo moeilijk. Maar ze is er! En ik ben weer helemaal niet gescheurd aan de onderkant. Om twaalf uur waren we weer thuis, fles roze champagne gedronken en een aardige nacht gehad, Lekker geslapen allemaal.

Nina is een plaatje, met pikzwart haar net als haar papa! En zo'n klein poppetje, ze woog 3400 gram. Ik zal snel wart foto's plaatsen. Lara, kom maar snel langs hoor een keer na je werk, dat vind ik juist leuk. Iedereen mag komen hoor, maar Lara woont natuurlijk in de buurt.

Ik ga weer even liggen, heb gemene naweeen. Dag liefies!

Micha en familie, gefelicteerd met jullie kleine meisje!

Jeetje jongens, in 2 uur tijd bevallen, wat een recordtijden worden hier toch neergezet!

Lara..Daan was 2 dagen te laat, ik hoop dat ik nu iets vroeger kan zijn want ik weet nog zo goed dat ik het ontzettend zat was toen.

Icke, wat goed dat Ruben zo lekker geslapen heeft in zijn grote jongens bed! Wij hebben laatst bij de Ikea ook staan kijken naar zo'n tussenmaatje, zodat ons meisje in zijn bedje kon, maar besloten dat Daan nog te jong was.

Als ik nu van jou hoor dat Ruben er toch zo braaf in blijft liggen heb ik wel een beetje spijt dat we toen toch niet dat bedje meegenomen hebben hoor.

Witch, wat goed dat je vriend een baan heeft gevonden, geeft denk ik wel even een stukje rust voor jullie allebei he?

Muis, ik herken dat wel hoor, ik wilde vriend een tijdje terug ook steeds bij me hebben ( en als ie er dan was, zelf een pesthumeur hebben...maar dat is een ander verhaal). Die hormonen he....
Mich : mooi bevallingsverhaal, en wat is het snel gegaan. Ik teken voor zo een volgende bevalling (als die er tenminste ooit mag komen). Rust maar goed uit, ik weet het naweeën kunnen gemeen zijn.
mich alweer online! Fijn dat je vanuit je kraambed het verhaal even met ons wil delen!

Ben enorm jaloers op laar die de kleine Nina zal gaan bewonderen!! Hoop snel een foto te mogen bewonderen.

Geniet van je kraamtijd, en neem je rust!!!!
Mich, hup in je kraambed!!!!! Lief dat je even langs kwam maar je hebt nu wel iets anders aan je hoofd, lekker genieten en bijkomen dus!

Pfff ik teken voor zo'n bevalling.........denk ik.......goed gedaan hoor!
Michje toch! Wat ben jij een bikkel! "Even" een kindje krijgen en hup, weer online! (en nu terug je bed in!)

Wat een prachtig bevallingsverhaal! Ik heb net even zitten snotteren! Ik ben zo blij voor je dat alles goed is gegaan en dat je nu zo'n mooi zwartharig dochtertje hebt! Ik zeg: "Foto's!" (jahaaa Laar, ik ben jaloers dat jij de kleine Nina kan gaan bewonderen! Helaas woon ik niet iets dichterbij, anders was ik even meegegaan!)

Ik moet zo naar de Dr. B. en ga gelijk vragen hoe groot de kans is dat iemand een kindje werpt in twee uur! Na Framboos en Mich wil ik weten wat mijn kansen zijn!
Muis, succes vandaag zonder A. en veel plezier bij dokter Bernard!
Wat een heerlijk weer!
Mich..snel terug je bedje in, eerst uitrusten hoor na zo'n speedy bevalling!
Jeetje Micha alweer online...! Nu weer terug je kraambed in hoor (maar fijn dat je onze nieuwsgierigheid even hebt weggenomen ).

Ik kom heel graag snel langs! Laat me maar even weten wat handig is voor jullie.

Zucht. Iemand wat slaapvibes over? Ik heb een kind dat niet wil slapen (en wel wil zeuren).
Micha, Micha, wat lief dat je je verhaal even met ons komt delen! Ik had je idd ook niet alweer zo snel online verwacht!

Ik kom ook heel graag binnenkort een keer bij kleine Nina en jullie kijken. Een keertje tijdens of na mijn werk, dan ben ik toch al in de buurt. Ik werk op maandag, woensdag en donderdag. Kijk maar even wat uit komt. Ik bel je ook nog wel even!
Muis, ik begrijp dat er een viva-column wedstrijd is... iets voor jou? Stuur iets in! Mijn stem heb je alvast!

http://www.viva.nl/viva-column/
Mich: Wat ben jij veel te snel online. Wel fijn om even je bevallingsverhaal te horen. Super hoor!

Ja muis... jij moet echt een colom schrijven....

Dat gaat helemaal goedkomen en mijn stem heb je ook.

Was alles verder goed bij de gyn?

Vandaag naar de vk geweest en alles was in orde. Kindje ligt lekker met zijn hoofdje naar beneden en trappelt er vrolijk op los.

Daarna naar mijn werk en net pas thuis. Zat gezellig in de trein tussen DH en Gouda toen daar een ongeluk gebeurde en we weer terug moesten naar DH om vervolgens via Rdam naar huis te reizen. Dus 1,5 uur later thuis dan gepland en nu ben ik moeeeeee dus ga bankhangen. Ohnee... eerst helpen een mannetje in zijn bed te leggen al is hij nu nog gezellig met zijn papa buiten aan het schommelen.
Wauw!!! gefeliciteerd met de geboorte van Nina!! Klinkt als een mooie baby met ene bos zwart haar en wat een vlotte bevallling zeg! Maar je hebt er dan ook wel weer lang op moeten wachten!

Ga even een vreudgdedansje doen

Hoop dat het bij jouw straks ook soepeltjes gaat Lievelust!
De grote Lievelustevallingspoule: ik zet in op 2 oktober!
quote:lara1978 schreef op 16 september 2008 @ 08:55:

Lief Lustje: was Daan eigenlijk te vroeg of te laat?

Er wil hier iemand haar poule kansen vergroten

ehm ik denk 4oktober leuk dierendag!
Shit! Waarom heb jij dat nu weer door??

(goed, mijn redenatie; Daan was te laat, dus we krijgen geen vroegertje. De tweede is vaak wat eerder, dus kom ik op de 2e uit)
quote:lara1978 schreef op 16 september 2008 @ 20:15:

Shit! Waarom heb jij dat nu weer door??

(goed, mijn redenatie; Daan was te laat, dus we krijgen geen vroegertje. De tweede is vaak wat eerder, dus kom ik op de 2e uit)

Laartje ik ken je toch! Maar ik sluit mij bij je redenatie aan. Laat is vaak weer laat...vroeg is vaak weer vroeg..Maar of een 2de eerder komt? dat betwijfel ik! Ik ga daarom voor 4okt!

*einde pleidooi Framboos*
*grinnik*

Fachat: hoe is het eigenlijk met het schip afgelopen? Heb ik wat gemist?

Ah, desperate housew.! Dag dag!
Oke, maar dan hebben jullie mijn redenatie nog niet gehoord! Kaj was 5 dagen te laat en Ole was 9 dagen te vroeg, dus....

Lara, schip is a een tijdje geleden verkocht, helaas niet voor het bedrag waar we op gehoopt hadden, maar we zijn wel van een grote zorg af inmiddels!
Pff..ik hoop niet dat jullie theorie klopt hoor! ik begin het erg zat te worden, ik heb echt al een week enorme spierpijn in mijn heupen/onderkantje, kan niet meer normaal zitten, liggen, lopen en doe daardoor geen oog dicht 's nachts.

Ik klaag niet verder hoor, het hoort erbij, maar van mij mag ze best vroeger komen.
quote:Lievelust schreef op 16 september 2008 @ 20:53:

Pff..ik hoop niet dat jullie theorie klopt hoor! ik begin het erg zat te worden, ik heb echt al een week enorme spierpijn in mijn heupen/onderkantje, kan niet meer normaal zitten, liggen, lopen en doe daardoor geen oog dicht 's nachts.

Ik klaag niet verder hoor, het hoort erbij, maar van mij mag ze best vroeger komen.

Ach lieflustje toch! helpt het als ik zeg dat de theorie van laar en mij nooit medisch erkent is??

Ik hoop met je mee dat de baby eerder komt. En daar laat ik graag mijn overwinning van de poule voor schieten hoor!
Het klinkt wel erg dramatisch he, nu ik het zo terug lees.

Maar ik vind wel dat ik een stuk meer 'last' heb deze laatste weken als bij de eerste zwangerschap.
Het klonk inderdaad vrij dramatisch ja Maar ik denk dat de meesten hier (waaronder ik) inderdaad kan beamen dat er bij de 2de zwangerschap en dan vooral op het eind meer klachten zijn.

Je hebt toch minder rust, en tilt meer...Tja, leuk is anders he??Soms denk ik nog wel eens met weemoed terug aan mijn eerste zwangerschap...Heerlijk was dat! Lekker met blaadjes op de bank, en dat soort dingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven