Windows 10 downloaden

24-08-2015 22:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan Windows 10 downloaden en ben eignlijk te lui om eerst overal een back up van te maken. Of is dat echt heel onverstandig? Moet ik ook na het downloaden van windows 10 alles opnieuw installeren zoals office?
Een Back-up? Welnee joh, nergens voor nodig!
Nee hoor je hoeft niets opnieuw te installeren, back up maken is aan je zelf. Weet niet meer zeker maar volgens mij krijg je daar een melding van als je begint te installeren
Het is alleen onverstandig als je dingen op je computer hebt die je graag wil bewaren.
Het hoeft niet, want je bestanden, programma's, accounts, wifi paswoord, blijven bewaard. Maar voor de zekerheid is het wel aan te raden om belangrijke bestanden te backuppen.
Altijd back-ups maken, en bij voorkeur op een externe schijf of een extern iets iig.

En helemaal bij Windows updates.
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
Ik heb mezelf net eerst ingelezen van hoe en wat en ben niet erg blij nu. Zitten nog veel kinderziektes in en gratis uploaden kan nog een heel jaar. Ik wacht nog wel even

Google eens op;

9 reasons to wait with windows 10
iedereen leest mee
Vertel wat zijn de kinderziektes..
De mailapp functioneert niet.

De startknop werkt niet altijd.

Dat is wat ik tot nu toe heb gemerkt
Een backup (van dingen die je niet kwijt wil) moet je sowieso hebben, of je nou iets nieuws gaat installeren of niet.

Ik heb Windows 10 ook al een tijdje, vind het op zich wel fijn. Het enige wat mij stoort is dat mijn laptop niet goed meer in de slaapstand gaat en er ook niet goed meer uit komt, terwijl mijn instellingen wel gewoon goed staan. Voordat ik 10 installeerde had ik daar nooit problemen mee.
heb hem gisteren ook geinstalleerd, en ik heb er niet veel problemen mee. Enige waar ik tegen aanloop, is dat de button van Pinterest er niet op wil (idem voor welke.nl) . Oh ja, en ik kan geen smiley's van hier aanklikken. Ook jammer..

Heeft iemand mss ook een idee hoe je van plaatjes de eigenschappen kunt selecteren?
Mijn laptop gaat wel gewoon in de slaapstand trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven